Copia u link à u video in YouTube

Avendu truvatu u video chì ti piace in YouTube, pudete micca solu cunvalidallu cù i vostri generosi gusti, ma sparteni ancu cù i vostri amichi. Tuttavia, à mezu à e direzzioni supportate da sta opzione, ci sò luntanu da tutti i “luoghi” di inviazione, è in stu casu u megliu, è in generale, a soluzione universale hè di copià u ligame versu u record cù a so trasmissione successiva, per esempiu in un missaghju normale. Cumu si pò truvà l'indirizzu video nantu à u video più popularu di hosting in u mondu sarà discusso in stu articulu.

Cumu copia un link in YouTube

In tuttu, ci sò diversi modi per ottene ligami à u video, è dui di elli implica ancu variazioni. E azzioni necessarie per risolve u nostru travagliu variavanu dipende da l'apparecchiatura da u quale accede in YouTube. Allora, guarderemo più attentamente cumu hè fattu questu in un browser web in un computer è l'applicazione mobile ufficiali, dispunibule sia Android è iOS. Cominciamo cù u primu.

Opzione 1: Navigatore in PC

Indipendentemente da quale navigatore web vo usate per accede à Internet in generale è u situ ufficiale di YouTube in particulare, pudete ottene un ligame à u video di interesse in trè modi diversi. A cosa più impurtante hè di scappà da u modu di vista in tuttu u modellu prima di procedere cù i passi descritti in seguitu.

Metodo 1: barra di indirizzu

  1. Apertu quella clip, u ligame à chì state pianificà copià, è cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse (LMB) in a barra di indirizzu di u vostru browser - deve esse evidenziata in blu.
  2. Ora fate un clic nantu à u testu selezionatu cù u dirittu di u mouse (cliccà à dirittu) è selezziunate l'elementu in u menù contestuale "Copia" o cliccate nant'à a tastiera "CTRL + C".

    Nota: Alcuni navigatori web, per esempiu, aduprati da noi è presentati annantu à i screenshot di i screenshot di Yandex, quandu selezziunu u cuntenutu di a barra di indirizzu, dà una capacità di copia - un pulsu separatu apparisce à a destra.

  3. U ligame versu u video di YouTube sarà copiatu in i clipboard, da u quali pudete estrà più tardi, cioè inserite, per esempiu, u missaghju in u popular messaggile di Telegram. Per fà quessa, pudete torna ad usà u menù contestuale (PCM - Incolla) o cù i tasti ("CTRL + V").
  4. Vede ancu: Vede u clipboard in Windows 10

    Hè cum'è chì pudete avè un ligame à u video chì sì interessatu.

Metudu 2: menu cuntestu

  1. Avendu aperto u video necessariu (in questo casu hè possibile usà tutta a schermata), cliccate à dirittu destro in un locu da u lettore.
  2. In u menu di cuntestu chì si apre, selezziunu "Copia u URL video", se vulete avè un link à u tuttu video, o "Copia l'URL di video cun riferimentu à u tempu". A seconda opzione implica chì, dopu cliccatu nantu à u ligame chì hà copiatu, u video cumandisce da un momentu particulare, è micca da u principiu. Cioè, se volete mostrarete à qualcunu un pezzu specificu di a registrazione, prima ghjunghje à u durante a riproduzione o riavvolgenu, poi premete a pausa (u spaziu), e solu dopu chjamà u menu cuntestu per copià l'indirizzu.
  3. Com'è u prucedimentu di nanzu, u ligame hè copiatu in a clipboard è pronta à aduprà, o, piuttostu, à appiccà.

Metudu 3: Mettiti in Menu

  1. Cliccate nantu à l'etichetta Sharesituatu sottu u spaziu di riproduzione video,


    o aduprà u so analogu direttamente in u lettore (a freccia puntata à diritta, situata in u angulu in dirittu superiore).

  2. In a finestra chì si apre, sotto a lista d'indirizzioni dispunibule da mandà, cliccate nantu à u bottinu "Copia"situatu à a destra di u indirizzu video accurtatu.
  3. U ligame copiatu andrà in u clipboard.
  4. Nota: Se metti in pausa la riproduzione prima di copiare, cioè, cliccate nantu à a pausa in u angulu in menu à sinistra di u menu Share vi sarà pussibule di vene un ligame per un puntu specificu in a registrazione - per ciò chì fate solu basta à spuntà a casella accanto à "A partenza da u numeru di numeru: numeru numeru" è solu pigliate "Copia".

    Allora, se visiti di solitu YouTube per via di un navigatore PC, pudete avè un ligolu versu u video chì li interessanu in pochi clic, micca importa chì di i trè metodi chì aduprà.

Opzione 2: Applicazione Mobile

Parechji utilizatori sò abituati a guardà i video di YouTube cù l'applicazione ufficiali, chì hè dispunibule sia in dispositivi Android è iOS (iPhone, iPad). Simili à un navigatore web in un computer, pudete ottene un ligame per mezu di un client mobile in tre modi, è quessunu hè micca bisognu di ùn esiste micca una barra d'indirizzu in essa.

Nota: In l'esempiu di seguito, un smartphone di Android sarà adupratu, ma nantu à i dispositivi Apple, u ligame cù a video hè ottenutu in u listessu modu - ùn ci hè nisuna differenza.

Metudu 1: Video Preview
Per uttene un link à un video da YouTube, ùn avete micca duvutu cuminciare à ghjucà. Dunque, se in a sezione "Abbonamenti"on "Principale" o "In Trends" si inciampà cun un record chì ti piace, per copià u so indirizzu, fate u seguitu:

  1. Tocca nantu à i tre punti verticali situati à diritta di u nome di a clip.
  2. In u menu chì si apre, andate à Sharecliccendu nant'à.
  3. Da a lista di opzioni dispunibule, selezziunate "Cop. Link", dopu allora chì vi sarà mandatu à i clipboard di u vostru dispositivo mobile è hè pronta per un ulteriore usu.

Metudu 2: Video Player
Ci hè un altru modu per ottene l'indirizzu di u video, chì hè dispunibule sia in a visione full-mode modalità è senza "allargamentu".

  1. Inizià a riproduzione video, prima tocca u lettore è dopu a freccia puntata à diritta (in modalità a schermu cumpletu hè tra i pulsanti add to playlist è informazione video, minimizatu in mezu).
  2. Vedete a stessa finestra di menu. Sharecum'è in l'ultimu passu di u metudu precedente. In i, cliccate nantu à u bottinu "Cop. Link".
  3. Congratulazioni! Avete amparatu un'altra opzione per copià u ligame per a registrazione in YouTube.

Metudu 3: Mettiti in Menu
In conclusione, cunsiderate u metudu "classicu" d'ottenu l'indirizzu.

  1. Avendu ritrovatu u video, ma senza espansu a schermata cumpleta, cliccate nantu à u bottinu Share (à diritta di l'amori).
  2. In a finestra già cunnessa cù e destinazioni dispunibule, selezziunate l'elemento chì ci interessa - "Cop. Link".
  3. Come in tutti i casi sopra ripusuti, l'indirizzu video sarà piazzatu nant'à u clipboard.

  4. Purtroppu, in a YouTube di mobili, à l'incantu à a versione completa per u PC, ùn ci hè micca a pussibilità di copià u ligame cù u riferimentu à un puntu particulare di tempu.

    Vede ancu: Cumu mandà i video di YouTube a WhatsApp

Conclusione

Ora sapete cume copia un link à un video in YouTube. Questu pò esse fattu in qualunque dispositivu, è parechji metudi sò dispunibuli da sceglie, chì sò estremamente simuli per a so implementazione. Quale di e quali usate hè di voi, noi u finemu.