Adguard 6.2.437.2171


Ogni utilizatore di l'iPhone funziona cù decine di applicazioni diverse, è, naturalmente, sa quistione ghjunghje cume chiuderli. Oghje hà da guardà cume si faci bene.

Chiudi l'applicazioni in u iPhone

U principiu di a chjave di un prugramma cumpletu dipenderà da a versione iPhone: per certi mudelli, u "Casa" hè attivatu, è per altri (novu) gesti, avendu manca di elementu hardware.

Opzione 1: Pulsu à casa

Per un bellu pezzu, i dispositivi Apple hà ricevutu un bottinu "Home", chì esegue molte attività: torna à a schermata principale, lancia Siri, Apple Pay, è mostra u listinu di applicazioni in esecuzione.

  1. Sblocca u smartphone, è dopu cliccà dopu sul pulsante "Casa".
  2. Nellu l'istante prossimu, una lista di prugrammi in esecuzione appare in u schermu. Per chjappare u più inutile, appiccà a frusta, dopu chì dighjà si scarica da a memoria. Fate u listessu cù altre applicazioni à u listessu modu, se necessariu.
  3. In più, iOS ti permette di chjude fino à trè applicazioni simultaneamente (st'adattamentu hè espositu in u schermu). Per fà quellu, tocca ogni miniatura cu u vostru dittale è poi fate spinghja in una volta.

Opzione 2: Gesture

L'ultimi modelli di smartphone à apple (l'iphone X pioniere) anu perse u pulsu "Home", perciò i programmi di chiusura sò stati implementati in un modu leggermente diversu.

  1. In un iPhone sbloccatu, fate u passaghju da basu in cima à circa u mezu à u mezu di u schermu.
  2. Una finestra cù applicazioni annantu à l'apparizione apparirà nantu à u schermu. Tutte l'azione ulteriore coincideranu perfettamente cù quelli descritti in a prima versione di l'articolo, in a seconda e a terza fase.

Ùn ci hè bisognu di scurdà l'applicazioni

U sistema operativu iOS hè urganizatu in un modu leggermente differente da Android, al fine di mantene a so prestazione, avete da scaricà applicazioni da RAM. In realtà, ùn ci hè bisognu di chjude nantu à l'iPhone, è sta infurmazione hè stata cunfirmata da u vicepresidente di software di Apple.

U fattu hè chì iOS, dopu à minimizà e applicazioni, ùn le stà micca in memoria, ma “ghjustisce”, è cusì chì dopu à ciò, u cunsumu di e risorse di u persunale si ferma. Tuttavia, a funzione di chiusura ti puderà esse utili in i seguenti casi:

  • U prugramma scumpia in background. Per esempiu, un strumentu cume un navigatore, di regula, continua à funzià quandu pieghiatu - in stu momentu un messagiu sarà visualizatu in cima di u iPhone;
  • L'applicazione deve esse ripartita. Se un prugramma hà smintatu di funziunà correttamente, deve esse scaricatu da a memoria, è dopu di scruberà;
  • U prugramma ùn hè micca ottimizatu. I sviluppatori di l'applicazioni anu avè regularmente à aghjuntà per i so prudutti per assicurà ch'elli funzionanu correttamente nantu à tutti i mudelli di iPhone è versioni di iOS. Tuttavia, questu ùn hè micca sempre u casu. Se aprite l'impostazioni, andate in a sezione "Batteria", allora vedete chì prugramma cunsuma a carica di a batteria. Se in u stessu tempu a maiò parte di u tempu hè in u statu cumpressu - deve esse scaricatu ogni volta da a memoria.

Queste racecce ti permetteranu di chiudere l'applicazioni di u vostru iPhone senza prublemu.