U BIOS ùn vede micca u drive di boot, chì à fà?

Sapete ciò chì hè a domanda più cumuna per l'utenti, chì anu decisatu per installà Windows da un drive flash?

Chjamanu continuamente perchè Bios ùn vede micca un drive flash USB aviabile. A chì aghju cum'è dì una risposta, hè inaccessibile? 😛

In questu piccula nota, vogliu mette in evidenza i prublemi principali chì devenu esse risolti se avete un problema simile ...

1. U drive flash di boot hè scrittu in modo?

U più cumunu - l 'unità flash si scrive male.

Più spessu, l'utenti copia puru i file da u discu in un lettore di memoria USB ... E, à l'igniu, alcuni dicenu ch'elli funzionanu. Forse, ma ùn ne meriteghja micca di fà, soprattuttu da chì a maiò parte di sta opzione ùn funzionerà

Hè megliu ad aduprà un prugramma spiciali per a registrazione di un drive flash aviabile. In unu di l'articuli avemu già passatu in dettaglio nantu à e utilità più popolari.

Personalmente, mi piace u prugramma Ultra ISO di tutti: pò ancu aduprà Windows 7, ancu scrive Windows 8 per una unità flash USB o un discu duru esterno. In più, per esempiu, l'utilità raccomandata "Windows 7 USB / DVD Download Toll" permette di brucia una immagine à solu 8 GB di unità flash (almenu per mè), ma UltraISO hà facilmente registra a immagine à 4 GB!

Per scrive una unità flash, fate 4 passi:

1) Scaricare o crea una immagine ISO cù u sistema operativo chì vulete installà. Poi aprite quest'immagine in UltraISO (pudete cliccà nantu à a combinazione di pulsanti "Cntrl + O").

2) Poi, inserite a chiaveta USB in USB è selezziunate a funzione per registrà a maghjina di u discu duru.

3) A finestra di impostazione deve apparìre. Quì hè necessariu notà parechje maniche importanti:

- Selezziunà a colonna di l'unità di discu, selezziunate u lettu di flash chì esiste per brucà a maghjina;

- selezziunate l'opzione USB HDD in a colonna per u metudu di registrazione (senza avanzi, punti, ecc.);

- Nascondi partizione di partenza - selezziunate a tab non

Dopu, cliccate nantu à a funzione di registrazione.

4) Impurtante! Quandu registra, tutti i dati nantu à l'unità flash sò stati eliminati! Chì, per à sì, u prugramma ti avverrà.

Dopu u missaghju annantu à a discugliatura riesciuta di u drive flash aviabile, pudete procedere per configurà u BIOS.

2. A Bios hè configurata in modo correttu, ci hè una funzione per supportà un drive flash aviabile?

Se a flash drive hè stata stampata in modo corretto (per esempiu, cum'è descrittu un pocu più altu in u passu precedente), u più sulu appena schernitu u Bios. In più, in alcune versioni di Bios, ci sò parechje opzioni di boot: USB-CD-Rom, USB FDD, USB HDD, etc.

1) Per principiu, ripartemu u computer (laptop) è andemu in Bios: pudete preme u bottinu F2 o DEL (guardate attentamente a schermata di benvenuta, ci pudete vede sempre u bottinu per entrà in a configurazione).

2) Andate in a sezione di download. In e varie versioni di Bios, si pò chiamà un pocu diversamente, ma invariabilmente a presenza di a parola "BOOT" hè quì. Più di tutti sò interessati à a priorità di u caricatu: i.e. in coda.

Sottu in a screenshot, a mo sezione di download hè illustrata in un laptop Acer.

Hè impurtante quì in u primu postu ci hè un boot da u discu duru, chì significa chì a coda ùn semplicemente ghjunghje à a seconda linea di USB HDD. Avete bisognu di fà a seconda linea di USB HDD diventà u primu: a destra in u menù ci sò i bottoni chì ponu facilmente spostà e linee è custruisce a coda di avvicinamentu cume avete bisognu.

Laptop ACER. Configurazione di a partizione d'avvio - BOOT.

Dopu avè l'impostazioni, deve ghjunghje cum'è in a screenshot sottu. Di fatti, s'è inserite a clunna USB prima di accende u computer, è dopu in passaghju, andate in u BIOS - allora vedete in direttu oppositu a linea HDD di USB - u nomu di u drive flash USB è scopre senza perdite chì linea va in primo u primu postu!

Quandu uscite da Bios, ùn vi scurdate di salvà tutte e impostazioni fatte. Solu di regula, sta opzione hè chjamata "Salvà è Esce".

Dopu à un primu rinfurzamentu, dopu avè u reiniziu, s'ellu ci hè l'inserimentu di l'unità flash USB in USB, a stallazione di l'OS inizierà. S'ellu ùn hè micca succedutu - sicuramente, a vostra immagine di l'OS ùn era micca di qualità alta, è ancu se vi brusgi nantu à u discu - ùn pudete micca iniziare l'installazione ...

Hè impurtante! Se in a vostra versione Bios ùn ci hè micca a scelta in principiu di sceglie USB, allora più probabilmente ùn supporta micca l'inizializazione da e unità flash. Ci hè dui opzioni: u primu hè di provà à aghjurnà a Bios (spessu questu operazione hè chjamata firmware); u secondu hè di stallà Windows da u discu.

PS

L'unità flash pò esse danneggiata solu e dunque ùn vede micca u PC. Prima di lanciate un drive flash senza travagliu, vi pruponi di leggere l'istruzzioni per ripristinà l'unità flash, forse vi serve di più fedelmente ...