5 maneri di cunnessione di u vostru computer à Internet

Pochi ghjunghjenu longhi è monotoniu inserite u listessu o u tipu accadutu di data in u tavulu. Questu hè un travagliu abbastanza avutu, chì piglia un mumentu di tempu. Excel hà a capacità di automatizà l'input di tali dati. Per questo, a funzione di cellule autocomplete hè fornita. Vedemu cumu funziona.

Job AutoFill in Excel

Autocomplimentu in Microsoft Excel hè effettuatu cù un marker speciale di u riempimentu. Per chjamà questu strumentu avete bisognu di piglià u cursore in u lìattu inferu dirittu di ogni cella. Una piccula croce nera si vede. Questu hè u marcatore di riempimento. Avete ghjustu chì tene u bottinu sinu di u mouse è tirà versu u latu di u fogliu in u mezu chì vulete riempire e cellule.

Cumu i cellule saranu riempiti dipende da u tipu di dati chì si trovanu in a cella sorgente. Per esempiu, se ci hè un testu pianu in forma di parole, quandu trascinendu cù u marcatore di riempimento, hè copiatu in altre cellule di u fogliu.

Auto-riempite cellule cù numeri

Più spessu, autocomplete hè adupratu per inserisce una grande serie di numeri chì seguanu in ordine. Per esempiu, in una certa cellula hè u numeru 1, è avemu bisognu di numerà e cellule da 1 à 100.

  1. Attiva u marker di riempimentu è trascina finu à u numaru impiegatu di cellule.
  2. Ma, cum'è si vede, solu una unità hè stata copiata in tutte e celle. Cliccate nantu à l'icona, chì hè situata in u fondu à sinistra di a zona piena è chjamata "AutoFill Options".
  3. In a lista chì si apre, selezziunate u switch à l'elemento "Fà".

Comu pudete vede, dopu, l'intera gamma necessaria hè stata piena di numeri in ordine.

Ma pudete fà più faciule. Ùn hè micca bisognu chjamà opzioni di autocompleta. Per fà quessa, quandu si tira a maniglia di riempimentu, allora ancu à fighjà u bottinu sinu di u mouse, ci vole à tene un altru bottinu Ctrl in a tastiera. Dopu à quessa, u riempimentu di e cellule cu numeri in ordine esiste immediatamente.

Ci hè ancu un modu per fà una serie di progressione autocompleta.

  1. Entramu i primi dui numeri di a progressione versu e celle vicine.
  2. Selezziuneli. Usendu u segnu di riempimento, inseremu dati in altre cellule.
  3. Comu pudete vede, una serie sequenziale di numeri cun un passu determinatu hè creata.

Riempite strumentu

Excel hà ancu un strumentu separatu chjamatu "Fà". Si trova nantu à a tabbetta di u nastro. "Casa" in u blocu di l'utili U editing.

  1. Entramu i dati in ogni cella, è poi selezziemu è u spaziu di celle chì si vorrà riempe.
  2. Pressu u pulsante "Fà". In u listinu chì vene, selezziunate a direzzione in cui inserisci e cellule.
  3. Comu pudete vede, dopu sti azzioni, i dati da una cella anu stati copiati à tutti l'altri.

Cù questu strumentu pudete ancu accatastà e cellule cù progressione.

  1. Inserite u numeru in a cella è selezziunate l'intervallo di celle chì saranu riempite di dati. Fate un clic nantu à u "Puru", è in a lista chì vene, selezziunate l'element "Progressione".
  2. A finestra di regolazione di progressione si apre. Quì avete bisognu di fà una numeru di manipolazioni:
    • selezziunate a locu di a progressione (in colonne o in righe);
    • tipo (geometricu, aritmetica, date, autocompleta);
    • impostate u passu (per difettu hè 1);
    • set valore limitu (opzionale).

    Inoltre, in certi casi, e unità di misura sò impostate.

    Quandu tutte e impostazioni sò fatte, cliccate nantu à u pulsante. "OK".

  3. Comu pudete vede, dopu adu, a tutta a gamma selezionata di cellule hè piena, à e copere e regule di prugramma stabilite da voi.

Formula autofilling

Unu di i principali strumenti di Excel sò e formule. S'ellu ci hè un gran numaru di formule identiche in a tavula, pudete ancu aduprà a funzione di autocompleta. L'essenza ùn cambia micca. Hè necessariu cù u listessu modu per riempià u marcatore di copià a formula in altre cellule. In stu casu, se a formula contiene referenze à altre cellule, allora per impostazione predefinita, quandu si copia in questu modu, e so coordinate cambianu in accordu cù u principiu di relatività. Dunque, tali cunnessi sò chjamati parenti.

Se vulete chì gli indirizzi diventanu fissu quandu si auto-riempe, avete bisognu di mette un signu di u dollaru davanti à e coordinate di fila è colonna in a cella sorgente. Sti ligami sò chjamati assoluti. Dopu, a procedura di solitu autofill hè eseguita cù u marcatore riempiu. In tutte e celle impacchite in sta manera, a formula sarà assolutamente invariata.

Lezione: Ligami assoluti è relativi in ​​Excel

Autofill cù altri valori

Inoltre, Excel furnisce l'autofillimentu cù altri valori in ordine. Per esempiu, se entri in una data, è dopu, cù u cartulare di riempimento, selezziunate e altre cellule, allora l'intera gamma selezionata sarà pienu cù date in sequenza stretta.

Simili, pudete autocompleta à i ghjorni di a settimana (Luni, Marti, Mercuri ...) o di mesi (ghjennaghju, farraghju, marzu ...).

Inoltre, s'ellu ci hè una cifra in u testu, Excel a ricunnosce. Quandu aduprate u marcatore di riempimento, u testu sarà copiatu cù a cifra chì cambia gradualmente. Per esempiu, se scrivite l'espressione "4 edifizà" in una cella, allora in altre celle impesse cù un marcatore di ripusu, stu nomu si trasformerà in "5 edificiu", "6 edifiziu", "7 edifiziu", etc.

Fate una vostra lista

L'abilità di a funzione di autucunoscenza in Excel ùn hè micca limitata à certi algoritmi o elenchi predefiniti, cume, per esempio, i ghjorni di a settimana. Se desiderate, l'utente pò aghjunghje a so lista personale à u prugramma. Dopu, quandu ogni parola da l'elementi chì si trovanu in a lista hè scritta in a cella, dopu l'applicazione di u marcatore di riempimento, tutta a gamma selezionata di cellule sarà riempita cù questu lista. Per aghjunghje a vostra lista, avete bisognu di fà sta sequenza d'azzioni.

  1. Facendu a transizione à a tab "File".
  2. Andate in a sezione "Opzioni".
  3. A seguitu, vai à a sottusezzione "Avanzate".
  4. In a scatula di l'impostazioni "Generale" in a parte centrale di a finestra cliccate nantu à u pulsante "Modifica inserzioni ...".
  5. A finestra di listine si apre. In a parte sinistra ci sò liste già esistenti. Per aghjunghje una nova lista scrive e parole ghjustu in u campu "List items". Ogni elementu deve principià cù una nova linea. Dopu chì tutte e parolle sò state scritte, cliccate nantu à u bottinu "Add".
  6. Dopu à quessa, a finestra di lista si stà à chjusu, è quandu si riaprite, l'utente puderà vede l'articuli ch'ellu hà aghjunto dighjà in a finestra di elenchi attivi.
  7. Ora, dopu avè inseritu a parola chì era unu di l'elementi di a lista aghjunta in ogni cella di u strulu è chì applica u pughjardu di riempimentu, e cellule scelte saranu riempite di caratteri da a lista corrispondente.

Comu pudete vede, l'autocomplezzione in Excel hè un strumentu assai utile è pratticu chì vi permette di risparmi tanti significativu tempu annantu à l'aggiunta di stessi dati, elenchi duplicati, etc. U vantaghju di questu strumentu hè chì hè customizable. Pudete fà listine nuove o cambiate quelle vecchie. Inoltre, cù autocompleta, pudete riempà rapidamente e cellule cù vari tipi di progressioni matematiche.