Abilitazione di a modalità Aero in Windows 7

Una larga percentuale di utilizatori di computer è portatarii aduprà i surcelli standard. Per tali dispositivi, di regula, ùn avete micca bisognu di stallà i driver. Ma ci hè un certu gruppu di utilizatori chì preferenu travaglià o ghjucanu cun i zarichi più funzionali. Per elli, hè dighjà necessariu installà un software chì aiuterà à riassignà chjavi addizionali, scrive macro, ecc. Unu di i fabbricanti più famosi di tali topi hè a cumpagnia Logitech. Oghje darà l'attenzione à sta marca. In questu articulu vi spieghjaraghu nantu à i metodi più efficaci chì vi permetteranu di installà facilmente un software per i topi Logitech.

Cumu scaricà è installa un software per u mouse di Logitech

Come dicemu quì, un prugramma per tami toricu multifunzionale aiutera à scatena i so pussibili. Speremu chì unu di i metudi descritti sottu vi aiuti in sta materia. Per aduprà qualchì metudu avete bisognu di una sola cosa - una cunnessione attiva à Internet. Avà avemu avutu in una descrizione dettagliata di sti metodichi assai.

Metodo 1: Risorsa Logitech ufficiale

Questa opzione ti permetterà di scaricà è installà un software chì hè ofturatu direttamente da u sviluppatore di dispositivi. Ciò significa chì u lugiziale propositu funziona è assolutamente sicuru per u vostru sistema. Eccu ciò chì vi serve in stu casu.

  1. Vai à u link à u situ ufficiale di Logitech.
  2. In a zona superiore di u situ vedi una lista di tutte e sezioni dispunibule. Duvete dirottà u mouse sopra una sezione chjamata "Supportu". Cusì, un menu emergente cù una lista di sottuezzioni apparirà sottu. Cliccate nantu à a linea "Supporto è Scaricà".
  3. Dopu, vi truverete nantu à a pagina di u logitech di Logitech. In u centru di a pagina sarà un blocu cù una linea di ricerca. In sta linea, avete bisognu di inserì u nome di u mudellu di to mouse. U nome pò esse trovu in u fondu di u mouse o nantu à l'adesiu chì si trova in u cavu USB. In st'articulu truvamu un software per u dispositivo G102. Inserite stu valore in u campu di ricerca è cliccate nantu à u bottinu aranciu in forma di lupa nantu à u latu dirittu di a linea.
  4. Cusì una lista di dispositivi chì currenu cun a vostra query di ricerca si vedenu sottu. Truvemu u nostru equipagiu in sta lista è cliccate nantu à u bottinu. "Leggi più" à fiancu à ellu.
  5. Dopu aprirà una pagina separata chì sarà pienu dedicata à l'apparecchimentu desideratu. In sta pagina vedi e caratteristiche, descrizzione di u pruduttu è u software dispunibile. Per scaricà u software, avete bisognu di scendere un pocu più bassu in a pagina finu chì vedite u blocu Scaricate. Prima di tutto, avete bisognu di specificà a versione di u sistema operativu nantu à u quale u software sarà installatu. Questu pò esse fattu in u menu pop-up in cima di u blocu.
  6. Di seguito un elencu di u lugiziale dispunibile. Prima di cuminciare à caricare u, ci vole à specificà u bit di OS. A fronte di u nome di u prugramma hè a linea rispettiva. Dopu, premete u pulsante Scaricate a destra.
  7. Allora cuminciò à scaricà u schedariu d'installazione. Attendu chì u scaricamentu sia finitu è ​​esecce questu schedariu.
  8. Prima di tuttu, vedi una finestra in cui u prugressu di u prucessu estrazzione di tutti i componenti necessarii sarà visualizatu. Ci vole solu letteralmente 30 seconde, dopu allora chì a schermata di benvenu di installatore Logitech apparirà. In questu pudete vede u messaghju di benvenuta. In più, in questa finestra vi verrà dumandatu di cambià a lingua da Inglese à ogni altra. Ma si cunnosce u fattu chì a lingua russa ùn hè micca nantu à a lista, si consiglia di lasciare tuttu u mudellu. Per cuntinuà basta à premete u pulsante. "Prossimu".
  9. U passu successivu hè di familiarizzià cù l'accordu di licenza di Logitech. Per leghje o micca - a scelta hè a toia. In ogni casu, per cuntinuà u prucessu di stallazione, avete bisognu di marcà a linea contr'à quella di quì sottu è cliccate nantu à u bottinu "Install".
  10. Cliccando nantu à u bottinu, vedite una finestra cù u prugressu di u prucessu di stallazione di software.
  11. Nel corso di l'installazione, vedite una nova serie di Windows. In a prima finestra, vedete un missaghju chì precede chì avete bisognu di cunnesse u vostru dispositivo Logitech à un computer o un laptop, è cliccate nantu à u bottinu "Prossimu".
  12. U passu chì seguitu hè di disattivà è caccià e versioni precedenti di u lugiziale Logitech, s'ellu hè statu installatu. L'utile faci tuttu automaticamente, allora hà bisognu di aspettà un pocu.
  13. Dopu un pocu di tempu, vedi una finestra in cui hè statu indicatu u statutu di a cunnessione di u to mouse. In stu, avete solu bisognu di preme di novu u pulsante. "Avanti".
  14. Dopu à ciò, apparirà una finestra in a quale si vedenu saluti. Ciò significa chì u lugiziale hè statu bè installatu. Pulsante "Fatti" per fermà sta serie di finestre.
  15. Puderete dinò vedi un missaghju dichjarendu chì u software hè installatu è pronto à aduprà in a finestra di installazione di u lugiziale di Logitech principale. Altrimenti, chjeremu sta finestra per cliccà u pulsante. "Fatti" in a so regione inferiore.
  16. Se tuttu si hè fattu correttamente, è micca avutu errori, videte l'icona di u prugrammu installatu in u bandellu. Solu cliccendu nantu à u clicchere dirittu di u mouse, pudete configurà u prugramma stessa è u mouse Logitech cunnessu à u computer.
  17. Questu hà a fine di stu metudu è puderete aduprà tutte e funzionalità di u to mouse.

Metudu 2: Prugrammi per l'installazione automatica di software

Questu metudiu ti permetterà di installà micca solu u software per u mouse Logitech, ma ancu u driver per tutti i dispositivi cunnessi à u vostru computer o laptop. A sola cosa chì hè necessariu di voi hè di scaricà è installà un prugramma chì spicializati in a ricerca automatica di u software necessariu. Ci sò parechje prugrammi di sti ghjornu, allora avete da sceglie da chì. Per facilità a missione per voi, avemu preparatu una rivisione speciale di i migliori rapprisarii di stu tipu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

U prugramma più impurtante di stu tipu hè DriverPack Solution. Hè capace di identificà guasi tutte e apparecchiature connesse. In più, a basa di dati di i driver di stu prugramma hè sempre aggiornata, chì ti permette di stallà l'ultime versioni di software. Se tu decide di aduprà esattamente DriverPack Solution, pudete avvantaggiuu di a nostra lezzione speciale dedicata à stu software particulare.

Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 3: Ricercà i driver cun l'ID di a periferica

Questu metudiu ti permetterà di stallà un software, ancu per i dispositivi chì ùn sò micca stati identificati correttamente da u sistema. U utilizabile, resta rimasti in casi cù dispositivi Logitech. Avete solu sapete u valore di l'identità di a mouse è aduprala à certi servizii in linea. Questu questu secondu per mezu di l'ID truverà in a so propria basa di dati i driver imposti chì avete bisognu per scaricà è installà. Ùn pudemu micca descriviri tutte e azzioni in dettaglio, postu chì l'aghju fattu prima in unu di i nostri materiali. C'e li cunsiglii à seguità u ligame quitu è ​​vene cunnosce. Ci truverete una guida dettagliata à u prucedimentu di a ricerca di u ID è l'usu di tali servizii in linea, links à chì sò ancu presenti.

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 4: Utilità standard di Windows

Pudete pruvà à truvà i driver per u mouse senza installà software di terze parti è senza usà un browser. L'internet hè ancu necessariu per questu. Avete bisognu di fà i seguenti passi per stu metudu.

  1. Pressu a combinazione di tasti nantu à a tastiera "Windows + R".
  2. In a finestra chì si vede, inserite u valoredevmgmt.msc. Pudete puru copia è incolla. Dopu à ciò, appughjanu u pulsante "OK" in a stessa finestra.
  3. Questo ti permetterà di scena "Manager di dispositivi".
  4. Ci hè una serie di metodi per aprire a finestra. "Manager di dispositivi". Pudete vede li à u ligame sottu.

    Lezione: Aprite u "Manager di Dispositivi" in Windows

  5. In a finestra chì si apre, vedrete un elencu di tutte l'attrezzatura cunnessa à un laptop o un computer. Apertu a sezione "I Mice è altri dispositivi di puntaghju". U vostru ritu sarà visualizatu quì. Cliccate nantu à u so nome cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunate l'elementu da u menù contestuale "Aggiorna i Driver".
  6. Dopu à quessa, a finestra d'aggiornu di u driver hè aperta. Ti sarà prumessu di specificà u tipu di ricerca software - "Automatic" o "Manuale". Ùn ti cunsiglii di sceglie a prima opzione, cum'è in stu casu, u sistema hà pruvatu à truvà è installà u driver in sè, senza a vostra intervenzione.
  7. À a fine, appare una finestra in cui hè esposta u risultatu di u prucessu di ricerca è installazione.
  8. Ci vole à avverà chì in certi casi, u sistema ùn puderà micca truvà nisunu prugramma in modu, dunque duverete aduprà unu di i metudi enumerati sopra.

Speremu chì unu di i metudi dicimati ti aiuti à stallà u software di mouse di Logitech. Questu vi permetterà di calà fine u vostru dispositivo per un ghjocu o travagliu confortevole. Se avete tutte e dumande in quantu à questa lezzione o durante u prucessu di stallazione - scrivi in ​​i commenti. Responderemu à ognunu di elli e aiutanu à risolve i prublemi trovati.