Installà Windows 7 in un discu GPT

Stile di partizione MBR hè statu adupratu in magazzinamentu fisicu da u 1983, ma oghje hè statu rimpiazzatu per u formatu GPT. Grazie à questu, hè ora possibile creare più partizioni in u discu duru, e operazioni sò eseguite più veloce, è ancu a velocità di recuperu di i settori difettosi hà aumentatu. L'installazione di Windows 7 in un discu GPT hà parechje funzioni. In questu articulu li fighjeremo in dettaglio.

Cumu installà Windows 7 in un discu GPT

U prucessu di stallà u sistema operativu sè stissu ùn hè micca qualcosa di difficiule, ma a preparazione per questu travagliu hè difficiule per certi utenti. Avemu dividutu u tuttu u prucedimentu in parechji passi simplici. Fighjà una veduta più stretta à ogni passu.

Passu 1: Preparate u drive

Se avete un discu cun una copia di Windows o di una unità di licenza cun licenza, allora ùn avete micca bisognu di preparà u discu, si pò passà immediatamente à u passu chì vene. In un altru casu, creete personalmente un lettore USB USB di bootable è installu da stu. Per sapè di più nantu à stu prucessu in i nostri articuli.

Vede ancu:
Pruduzione per a creazione di un drive flash aviabile in Windows
Cumu creà un drive flash USB di avviatore Windows 7 in Rufus

Passu 2: BIOS o Impostazioni UEFI

Novi ordinatori o laptops avianu avè l'interfaccia UEFI, chì hà rimpiazzatu e vecchie versioni di u BIOS. In i vecchi mudelli di motherboard, ci hè un BIOS da parechji produttori popolari. Quì ci vole à configurà a priorità di l'iniziu di u drive flash USB per cambià immediatamente a modalità d'installazione. In u casu di DVD a priorità ùn hè micca necessaria di definisce.

Per di più: Configurazione di u BIOS per l'iniziu da un drive flash

I proprietarii UEFI sò dinò cuncepiti. U prucessu hè un pocu diversu da e impostazioni di u BIOS, postu chì parechji parametri novi sò stati aghjunti è l'interfaccia hè significativamente diversa. Pudete imparà di più nantu à configurà UEFI per l'inizializazione da una unità flash USB in u primu passu di u nostru articulu nantu à l'installazione di Windows 7 in un laptop cun UEFI.

Leggi ancu: Installazione di Windows 7 in un laptop cù UEFI

Passu 3: Installate Windows è Configurate u Hard Disk

Tuttu u tempu hè prontu per procedere à l'installazione di u sistema operativu. Per fà quessa, inserisci u drive cù l'imagine OS in u computer, accende è attendite finu à a finestra di installazione. Eccu bisognu à fà una serie di passi facili:

  1. Sceglite una lingua adatta per l'OS, a disposizione di a tastiera è u formatu di l'ora
  2. In a finestra "Tipu di installazione" deve selezzione "Installazione completa (opzioni avanzate)".
  3. Adu cusì andate à a finestra cù a scelta di a partizione di u discu duru per installà. Quì avete bisognu di tene nantu à a combinazione di tasti Shift + F10, allora a finestra di cumannu hà da cumincià. A volta, inserite i cumandamenti sottu, pressu Enter dopu aghjuntu ciascuna:

    diskpart
    sel dis 0
    pulizia
    convertite gpt
    uscita
    uscita

    Cusì, formattate u discu è li convertite in GPT torna in modo chì tutte e cambiamenti siano salvate esattamente dopu a installazione di u sistema operativu hè cumpletata.

  4. In a stessa finestra, cliccate "Refresh" è selezziunate una sezione, hè solu una.
  5. Inserite e linee "Username" è "Nome di u computer", allora pudete andà à u passu chì vene.
  6. Inserite a chjave di attivazione di Windows. U più spessu hè listatu in a scatula cù un discu o un drive flash. S'ellu ùn hè micca disponibile, allora l'attivazione hè dispunibule in ogni momentu per Internet.

Successivamente, l'installazione standard di u sistema operativu cumincieghja, duranti a quali ùn avete micca bisognu à fà qualchì azzione ulteriore, basta aspettà finu ch'ellu hè finitu. Per piacè, avverate chì u computer riesce più volte, riparte automaticamente è l'installazione continuerà.

Passu 4: Installazione di Driver è Software

Pudete scaricà un prugramma d'installazione di piloti o un driver per a vostra scheda di rete o a scheda madre separatamente, è dopu a cunnessione à Internet, scarica u vostru bisognu da u situ ufficiale di u fabbricante di componenti. Includutu cù alcuni portatili hè un CD cù legna oficiali. Puru inseriscenu in u drive è installatu.

Ulteriori dettagli:
U megliu software per installà i driver
Truvà è stallà un driver per una scheda di rete

A maiò parte di l'utente ricusanu u navigatore standard di Internet Explorer, rimpiazzendu per altri navigatori popolari: Google Chrome, Mozilla Firefox, Yandex Browser o Opera. Pudete scaricà u vostru navigatore preferitu è ​​digià attraversu scarichi antivirus è altri prugrammi necessarii.

Scaricate Google Chrome

Scaricate Mozilla Firefox

Scaricate Yandex Browser

Scaricate Opera gratuitamente

Vedi ancu: Antivirus per Windows

In questu articulu, avemu rivisitu in dettaglio u prucessu di preparà un computer per l'installazione di Windows 7 nantu à un discu GPT è discrittu u prucessu di stallazione stessa. Dopu seguitu attentamente l'istruzzioni, ancu un utente inesperto pò fà cumunamentu l'installazione.