Cumu aduprate R.Saver: presentazione di a caratteristica è guida di l'utente

Spessu spessu chì mentre travagliendu in un computer, certi file sò danneggiati o persi. A volte hè più faciule per scaricà un novu prugramma, ma se l'allegamentu era impurtante. Hè sempre possibile recuperà i dati quandu si era perduti à causa di l'eliminazione o di u formatazione di un hard disk.

Pudete aduprà R.Saver per ripristinarli, è pudete amparà à aduprà una tale utilità da st'articulu.

U cuntenutu

  • R.Saver - ciò chì hè questu prugramma è ciò chì hè per
  • Panoramica di u prugramma è istruzioni per l'usu
    • Installazione di u prugramma
    • Prufessione interfaccia è funzione
    • Istruzioni per aduprà u prugramma R.Saver

R.Saver - ciò chì hè questu prugramma è ciò chì hè per

U prugramma R.Saver hè destinatu à recuperà i file eliminati o danneggiati.

U trasportatore di l'infurmazione à distanza dev'ellu hè sanu è esse determinatu in u sistema. L'utilizazioni di l'utilità per recuperà i lime perduti nantu à i media cun settori difettosi pò causà a mancanza finale di quest'ultima.

U prugramma svolge funzioni cume:

  • recuperazione di dati;
  • Restituisce i file à i discuvi dopu formattazione rapida;
  • ricostruzione di i sistemi di file.

L'efficienza di l'utilità hè u 99% quandu riprende u sistema di i file. S'ellu hè necessariu per restituite i dati cancellati, un risultatu pozitivu pò esse ottenutu in u 90% di i casi.

Consulta ancu l'istruzzioni per aduprà CCleaner:

Panoramica di u prugramma è istruzioni per l'usu

U prugramma R.Saver hè prughjettu per l'usu non commerciale. Ùn occupa micca più di 2 MB nantu à un discu, hà l'interfaccia intuitiva chiara in rusa. U lugiziale hè capace di ripristinare sistemi di file in casu di u so dannu, è pò ancu fà una ricerca di dati basata nantu à l'analisi di i residui di struttura di file.

In u 90% di i casi, u prugramma riprende in modo efficace i file.

Installazione di u prugramma

U lugiziale ùn hà bisognu di una stallazione completa. Per u so travagliu ci hè abbastanza scaricamentu è spacchiatu l'archiu cù u schedariu esecutivu per fà funzionà l'utilità. Prima di esegu R.Saver, avete da familiarizà cù u manuale, situatu in u listinu archariu.

  1. Pudete scaricà l'utilità in u situ ufficiale di u prugramma. In a stessa pagina, pudete vede u manuale d'Utilizzatore, chì aiutera à capisce u prugramma, è u pulsu per u scaricamentu. Deve esse cliccatu per installà R.Saver.

    U prugramma hè dispunibule gratuitamente in u situ ufficiale.

    Merite di ricordà chì ciò non deve esse fattu in u discu chì deve esse ripristinatu. Hè cusì, sì u discu C hè difettatu, scompattate l'uternità in u drive D. Se u discu locale hè unu, allora R.Saver hè megliu per stallà nantu à una unità flash USB è vene da ella.

  2. U schedariu hè scaricatu automaticamente in computer. S'ellu ùn hè micca cusì, allora deve specificà manualmente u caminu per scaricà u prugramma.

    U prugramma hè in u archiu

    R.Saver pesa circa 2 MB è scarica abbastanza rapidamente. Dopu avè scaricatu, andate in a cartella duve u file era scaricatu è spacchiatu.

  3. Dopu avè disimballatu, avete bisognu di truvà u schedariu r.saver.exe è esegu.

    U prugramma hè raccomandatu per scaricà è ùn curriscia micca nantu à i media, i dati nantu à i quali vulete recuperà

Prufessione interfaccia è funzione

Dopu avè installatu R.Saver, l'utente entra immediatamente in a finestra di travagliu di u prugramma.

L'interfaccia di u prugramma hè spartita visivamente in dui blocchi.

U menu principale hè cumparatu cum'è un panellu cun purtunu. Sottinu hè una lista di sezioni. Si dati à leva da i dati. E icone in listessa anu culori diversi. Dependenu da e capacità di recuperu di e lime.

Icone blu implicanu a capacità di recuperà in tuttu i dati persunati in una partizione. Icone arancate chì dìcanu dighjà a divisione è l'impussibilità di u so restauru. E icone grigiu indica chì u prugramma ùn pò micca riconoscere u sistema di file di a partizione.

À a destra di a lista di partizioni hè un pannellu di l'infurmazione chì vi permette di cunniscite cù i risultati di l'analisi di u discu selezionatu.

Superu u listinu hè una barra di strumenti. Suli si rifletteva l'iculi di l'iniziu di i parametri di u dispositivo. Se un computer hè selezionatu, allora pò esse buttati:

  • aperta;
  • aggiornamentu.

Se una unità hè selezionata, questi sò tasti:

  • definisce una sezione (per entrà i parametri di a sezione in mode manuale);
  • truvà una sezione (scansione è ricercà per e sezioni perdute).

Se una sezione hè selezionata, questi sò tasti:

  • vista (lancia esploratore in a sezione selezionata);
  • scansione (include una ricerca per i file eliminati in a sezione selezionata);
  • test (validate metadata).

A finestra principale hè usata per navigà in u prugramma, è salvà i file recuperati.
A cartulina hè visualizzata in u riquadro di sinistra. Mostra u cuntenutu interu di a sezione selezionata. U riquitu dirittu mostra i cuntenuti di u cartulare specificatu. A barra di indirizzu indica a situazione attuale in le cartelle. A stringa di ricerca aiuta à truvà i file in u cartulare sceltu è i so sottusezzioni.

L'interfaccia di u prugramma hè semplice è chjaru.

A barra di utli per a gestione di i file riflette certi cumplimenti. A so lista dipende di u prucedure di scansione. Se ùn hà micca statu pruduttu, allora hè:

  • sezioni;
  • scansione;
  • scaricà u risultatu di scansione;
  • salvà selectu

Se a scansione hè cumpleta, quessi sò i cumandi:

  • sezioni;
  • scansione;
  • salvà u scansione;
  • salvà selectu

Istruzioni per aduprà u prugramma R.Saver

  1. Dopu avè lanciatu u prugramma, i drive cunnessi diventanu visibili in a finestra di prugramma principale.
  2. Cliccando nantu à a sezione desiderata cù u mouse dirittu, pudete andà à u menù contestuale cù e azzioni visualizzate pussibule. Per rende i file, cliccate nantu à "Ricerca di dati perduti".

    Per avvicinà u prugramma di recuperu di i file, cliccate "Ricerca di dati perduti"

  3. Selezziunu una scansione cumpleta per i settori di sistema di lima, s'ellu hè statu formatatu, o una scansione rapida, se i dati sò stati semplicemente cancellati.

    Sceglite una azzione

  4. Una volta finita a operazione di ricerca, pudete vede a struttura di cartuline, chì riflette tutti i file trovati.

    I file truvati saranu visualizzati in a parte destra di u prugramma.

  5. Ognunu di essi pò esse prevista è assicuratu chì cuntene l'infurmazioni necessarie (per questo, u schedariu hè statu salvatu in una cartella chì l'utente specifia).

    I file recuperati ponu esse aperti immediatamente.

  6. Per risturmà i schedari, selezziunu i più necessarii è cliccate nantu à "Salvà a selezzione". Pudete ancu cliccà à dirittu destro nantu à l'elementi desiderati è copia i dati à a cartella desiderata. Hè impurtante chì sti schedari ùn sò micca nantu à u listinu discu duve sò stati eliminati.

Pudete truvà ancu e istruzioni nantu à cumu uttene HDDScan per diagnosticà un discu:

Recuperà dati danneggiati o cancellati cù R.Saver hè abbastanza sèmplice per l'interfaccia intuitiva di u prugramma. L'utile hè pratice per l'usini principianti quandu hè necessariu per riparà u dannu minore. Sì un tentativu di autoreventu file ùn hà micca purtatu à u risultatu attendu, allora ghjustu à cuntattà i esperti.