Spessu, avè visitatu una pagina nantu à Internet, dopu un pocu di ghjornu, vulemu rivedere u novu per ricordà certi punti, o per scopre chì l'infurmazioni ùn sò micca aggiornate quì. Ma da a memoria per ripristinà l'indirizzu di a pagina hè assai difficiule, è a ricerca di questu per mezu di i motori di ricerca hè ancu micca u megliu. Hè assai più faciule per salvà l'indirizzu di u situ in i segnalatori di navigatore. Questu strumentu hè pensatu per conservà l'indirizzi di e vostre pagine Web preferite o più impurtanti. Fighjà una veduta più stretta à cume salvà i segnalatori in u navigatore Opera.
Pagina di marcatu
L'indirigenziazione di un situ hè spessu una procedura eseguibile per l'utente, perciò i sviluppatori anu tentatu di fà u più semplice è intuitivu pussibule.
Per aghjunghje una pagina aperta in una finestra di navigatore, avete bisognu di aprite u menu principale di Opera, andate in a sua "Segnalibri" sezione, è selezziunate "Add to bookmarks" da a lista chì compare.
Questa azzione pò fà più facilità digitendu a scelta rapida da tastiera in a tastiera Ctrl + D.
Dopu à ciò, un messagiu apparirà chì u segnalibru hè statu aghjuntu.
Visualizzazione di i segnalibri
Per avè u accessu più veloce è u più pratico à i segnalibri, andate dinò in u menu di u prugramma di l'Opera, selezziunate a sezione "Segnalibri" è cliccate nantu à l'elemento "Mostra i segnalibri".
Comu pudete vede, u nostru segnalibru apparse sottu a barra di strumenti, è avemu da pudere andà à u situ favuritu, essendu nantu à ogni altra risorsa Internet? letteralmente cun un solu clic.
In più, cù u pannellu di i segnalibri attivatu, l'aggiunzione di nuovi siti diventa ancu più faciule. Avete basta à cliccà nantu à u segnu di più, situatu ind'u luntanu di l'estrema sinistra di a barra di segnalibri.
Dopu, apre una finestra in a quale pudete cambià manualmente u nome di u segnalibru à chiunque ne vulia, o pudete lasciare stu valore per difettu. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Salva".
Comu pudete vede, a nova tabulazione hè dinò affissata in u pannellu.
Ma ancu se si decide di nascundà u pannellu di segnalibri per lasciare una larga area di u monitor per visualizà i siti, pudete vede i segnalibri utilizzando u menu principale di u situ è andendu à a sezione corrispondente.
Modificà i Marcatori
A volte, ci hè mumenti induve sì cliccatu automaticamente nantu à u pulsante "Salvà" senza correggere u nome di u segnalibru per u chè vi piacerebbe. Ma questa hè una materia riparabile. Per cambià un segnalibru, avete bisognu di andà à u Gestore di i Bookmark.
Ancu una volta, aprite u menu di navigatore principale, andate à a sezione "Segnalibri", è cliccate nantu à l'elemento "Mostra tutti i segnalibri". U semplicemente digià a combinazione di tasti Ctrl + Shift + B.
Un gestore di segnalibri hè aperto davanti à noi. Passate u cursore nantu à u registru chì vulemu cambià, è cliccate nantu à u simbulu in forma di penna.
Ora pudemu cambià sia u nomu di u situ è u so indirizzu, s'è per esempiu u situ hà cambiatu u so nome di duminiu.
Inoltre, se vulete, pudete cancellà un segnalibru o lanciatu in u paniere cliccendu nantu à u simbulu in forma di croce.
Comu pudete vede, u travagliu cù i segnalibri in u navigatore Opera hè assai simplice. Questu indica chì i sviluppatori stanu cercendu di portà a so tecnulugia più vicinu possibile à l'utenti media.