L'emulatore di BlueStacks è un prugramma piuttostu complicatu è purtroppu vari crash in ellu ùn sò micca rari. Se durante l'installazione di l'emulatore avete una finestra cù u cuntenutu seguente: "Errore 25000", è l'installazione hà smintatu, allora significa chì u vostru sistema hè. Vedemu ciò chì deve esse fattu per risolve u prublema.
Scaricate BlueStacks
Cume riparare l'errore 25000 in blustax?
1. Un errore di stallazione simile indica un prublema cù a scheda video. U prublemu più cumunu hè di solitu legatu à i so driver, chì ùn sò micca installati nè o ci hè una versione obsoleta.
Per risolve u prublema, avete bisognu di scaricà l'ultimi piloti. Questu deve esse fattu da u situ ufficiale di u fabbricante di a carta. Per scopre u so mudellu in Windows 7, andate à "Pannellu di cuntrollu-Hardware è u Gestore di Dispositivi". In l'arburu chì si vede, andate in a sezione di l'adattatore video è guardate u nome di a vostra scheda video.
Ora andemu à u situ di u fabbricante, in u mo casu hè AMD. In a pagina primaria ci hè ancu pruposta una lista di piloti per i vari mudelli. Avemu trovu e nostre e scaricate. Sì ùn ci hè una scelta tra a versione regula è a beta, hè sempre megliu à sceglie u normale, postu chì e versioni beta sò generalmente umide è ponu difettose.
Run u lima scaricatu cum'è un prugrama normale.
2. Se i driver sò stati installati correttamente, allora a scheda video pò esse difettosa o ùn risponde micca à i requisiti minimi per l'installazione di un emulatore.
Sumiamu. Se a vostra carta di video hè sana, rispetta i parametri, hà e novu versioni di driver installate, allora ùn avete più quì un errore