Cumu scurdà a rete Wi-Fi in Windows, MacOS, iOS è Android

Quandu un dispositivo hè cunnessu à una rete wireless, salva l'impostazioni di rete per difettu (SSID, tipo di crittografia, password) è utilizza in più tardi queste impostazioni per cunnesse automaticamente à Wi-Fi. In certi casi questu pò causà problemi: per esempiu, se a password hè stata cambiata in a configurazione di u router, dunque a causa di a discrepanza tra i dati salvati è cambiati pudete ottene "Errore di autenticazione", "l'impostazioni di rete salvate in stu computer ùn rispettanu micca i requisiti di sta rete" è errori simili.

Una soluzione pussibule hè di scurdà a rete Wi-Fi (cioè, cancellà i dati conservati per ellu da u dispositivo) è riconnessione à sta rete, chì sarà discusu in stu manuale. U manualu presenta i metudi per Windows (cum'è utilizendu a linea di cume), Mac OS, iOS è Android. Vede ancu: Cumu scopra u vostru password Wi-Fi; cumu nascite e reti Wi-Fi di altre persone da a lista di connessioni.

  • Ognuna a rete Wi-Fi in Windows
  • In Android
  • In iPhone è iPad
  • Mac OS

Cumu scurdà a rete Wi-Fi in Windows 10 è Windows 7

Per scurdate di e impostazioni di rete Wi-Fi in Windows 10, basta seguitu sti passi simuli.

  1. Andate in Parametri - Rete è Internet - Wi-FI (o cliccate nant'à l'icona di cunnessione in a zona di notifiche - "Impostazioni di Rete è Internet" - "Wi-Fi") è selezziunate "Gestisci e cunniscite rete".
  2. In a lista di e reti salvate, selezziunate a rete chì i parametri volete eliminà è cliccate nantu à u pulsante "Donu".

Fatto, ora, se hè necessariu, pudete riconnessà à sta rete, è riceverete di novu una richiesta di password, cum'è quellu chì u primu cunnessu.

In Windows 7, i passi sò simuli:

  1. Andate à u Rete è u Centro di Spartimentu (cliccate à dirittu nantu à l'icona di cunnessione - l'elemento desideratu in u menù contestuale).
  2. In u menu di sinistra, seleziona "Gestisci Rete Wireless".
  3. In a lista di reti senza filu, selezziunate è sguete a rete Wi-Fi che vulete scurdà.

Cumu scurdate di e configurazione senza filu cù a linea di cumannu di Windows

Invece di uttene l'interfaccia di l'impostazioni per rimuovere a rete Wi-Fi (chì cambia da versione à versione in Windows), puderete fà u listessu pè a linea di cume.

  1. Run u prompt di cumandamentu per nome di l'amministratore (in Windows 10, pudete cuminciare a digità "Invitu di comandi" in a ricerca di a barra di attività, cliccate puru u diritti nantu à u risultatu è selezziunate "Run as Administrator", in Windows 7 utilizza u stallu metudu o trova l'infurmatore in i prugrammi standard è in u menù contestuale, selezziunate "Run as Administrator").
  2. À u prompt di l'ordine, inserite u comando netsh wlan mostra profili e premete Invescia. Cume, i nomi di e reti Wi-Fi saranu visualizati.
  3. Per scurdà a rete, aduprà u comando (in sostitu di u nome di a rete)
    netsh wlan delete profile name = "network_name"

Dopu, pudete camminà a linea di cumannu, a rete salvata sarà cancellata.

Istruzione di video

Eliminà i parametri di Wi-Fi salvati in Android

Per scurdate di a rete Wi-Fi salvata nantu à u vostru telefonu o tablet di Android, fate per e passi chì seguite (l'aspetti di u menù pò differisce un pocu nantu à e diversi cunette di marca è versioni di Android, ma a logica di l'azione hè uguale):

  1. Vai à Paràghi - Wi-Fi.
  2. Se ora sì cunnessa à a rete chì vulete dimenticà, basta cliccare annantu è in a finestra aperta cliccate "Elimina".
  3. Sì ùn sò micca cunnessi à a rete da cancellà, aprite u menu è selezziunate "Rete salvate", poi cliccate nantu à u nome di a rete chì vulete dimenticà è selezziunu "Sguardi".

Cumu scurdà a rete wireless in u iPhone è iPad

I passaggi richiesti per scurdà a rete Wi-Fi in l'iPhone saranu i seguenti (nota: solu a rete chì hè “visibile” in stu mumentu sarà cacciata):

  1. Vai à l'impostazioni - Wi-Fi è cliccate nantu à a lettera "i" à a destra di u nome di a rete.
  2. Fate un clic su "Uteghjate sta rete" è cunfirma a cancellazione di e impostazioni di rete salvate.

Mac OS X

Per sguassà e impostazioni di rete Wi-Fi salvate nantu à un Mac:

  1. Cliccate nantu à l'icona di cunnessione è selezziunate "Apri impostazioni di rete" (o andate in "Parametri di u sistema" - "Rete"). Assicuratevi chì a rete Wi-Fi sia selezionata in a lista di a sinistra è cliccate nantu à u pulsante "Avanzate".
  2. Selezzi a rete chì vulete cancellà è cliccate nantu à u bottinu cù u segnu meno per sguillà.

Hè tuttu. Se qualcosa ùn funziona micca, dumandate e dumande in i commenti, pruvaraghju di risponde.