Chì hè a differenza trà un netbook è un laptop?

Preferendu un computer portatile à un fermu, micca tutti i utilizatori sapenu chì in stu segmentu, oltre à i laptops esse, ci sò ancu netbooks è ultrabooks. Quessi dispositivi sò in parechji maneri simili, ma ci sò differenze significative trà elli chì hè impurtante di sapè per fà a scelta sana. Oghje parlemu cumu i netbooks differenu da i portatarii, postu chì un materiale simile nantu à l'ultrabooks esiste dighjà nantu à u nostru situ web.

Per saperne di più: Ciò da scegliere - un laptop o ultrabook

A netbook di differenza da i laptop

Comu dà u nome, i netbooks sò in primu posizionatu cum'è dispositivi per navigà in Internet, ma si adattanu micca solu per ciò. In cunfrontu à i portatili, anu tantu una numeru di vantaghji è svantaghji. Considerà l'esempiu di e differenze più evidenti.

Specifichi di più grande

Hè difficiule di ùn guardà micca l'attualità à a differenza più impurtante tra un laptop è un netbook - u primu hè sempre notabile, o almenu un pocu più, più grande di u secondu. Basta fora di e dimensioni è seguite e funzioni principali.

Mostra diagonale
Più spessu, i portatili anu una diagonale di schermu di 15 "o 15,6" (pollici), ma pò esse più chjuca (per esempio, 12 ", 13", 14 ") o più grande (17", 17,5 ", e In casi rari, è tutti i 20 "), i netbooks anu dinò cumuamentu più chjucate - a so dimensione massima hè 12", è u minimu - 7 ". U più populare à i utilizatori hè u "mezzu doratu" - dispositivi da 9 "à 11" in a diagonale.

In realtà, hè a distinzione chì hè solu u criteriu più impurtante quandu si sceglie un dispositivu adeguatu. In un netbook compact, hè pratice per navigà in Internet, guardà video in linea, chatà nant'à messaggeri istantanei è reti sociali. Ma a travagliu cù i documenti di testu, i fogli di calcalu, a ghjochi o a vede film in una simile diagonale hè prubabilmente spaventu, un laptop per questu scopu aghjarà assai più.

Dimensione
Cum'è a mostra di u netbook hè assai inferiore a quella di un laptop, in e so dimensioni hè dinò notabilmente più chjura. U primu, cum'è un tablet, si adatta in quasi tutti i sacchi, a tasca di u zainu, o ancu una giacca. U secondu hè solu in i rispettivi dimensioni di l'accessorio.

I portatili moderni, à eccezione di forse i mudelli di ghjocu, sò dighjà abbastanza compatti, è se necessariu, purtalla cun u vostru ùn hè micca grande. Sè avete bisognu bisognu o semu vogliu esse in rete, indipinte di a situazione, o ancu in passatu, u netbook s'imbusarà assai megliu. O, cum'è una opzione, pudete guardà in direzzione di ultrabooks.

Pesi
Ùn hè micca logicu chì a dimensione ridotta di i netbooks abbia un impattu positivu nantu à u so pesu - sò assai inferiori di quelli di i portatili. Sè l'ultimi sò oghji in u range di 1-2 kg (media, cume i mudelli di ghjocu sò assai pesanti), allora i primi ùn anu micca solu un kilogramma. Dunque, a conclusione quì hè u listessu cum'è in paragrafo precedente - se avete bisognu di purtà portà un computer cun voi è adupralu per u scopu destinatu in posti completamente diversi, hè un netbook chì serà una soluzione irreplaceable. Se a prestazione hè più impurtante, vi puderete chiaramente piglià un laptop, ma più nantu à sta dopu.

Specifiche tecniche

Sottinu à questu elementu, netbooks perdenu incondizionatamente a maiò parte di i portatili, almenu, se ùn parlate micca di i più rapprisentanti di u bilanciu di u second gruppu è u primu di più produttivu. Ovviamente, un svantaghju significativu hè dettatu da e dimensioni compatte - hè solu impussibule di adattà ferru produttivu è raffreddà abbastanza per questu in un casu in miniatura. È tuttavia, senza un cuncepimentu più dettu, ùn basta micca.

Processore
I netbook, per a maiò parte, sò dotati di processore Intel Atom à bassa potenza, è hà solu una sola virtù - bassu consumu di energia. Questo ci dà un aumentu significativu di l'autonomia - ancu una pila di poca largu dura durerà. I solu inconvenienti in stu casu sò assai più significativi - bassa produttività è a mancanza d'opportunità di travaglià non solu cù prugrami esigenti, ma ancu cù "mezu". Lettore audio o video, messaggero, editor di testu simplici, navigatore cù un paiu di siti aperti - quellu hè u soffittu di ciò chì un netbook abituale pò gestisce, ma rallentarà se si principia tuttu o solu aprite molte linguette in u vostru navigatore web è ascoltate a musica .

Nant'à i portatili, dinò, ci sò dispositivi sodi, ma solu in u segmentu di prezzi più bassi. Se si parla di u limitu - soluzioni moderne sò guasgi cume i computer di stazza. Si pò installà processori mobili Intel i3, i5, i7 è ancu i9, è u so AMD equivalente, è ponu esse rappresentanti di l'ultime generazioni. Un sferiu ghjustu, rinforzatu da i componenti hardware currizionali di e categorie enumerate in basso, sarà sicuramente di fronte à u compitu di ogni complessità - sia cun grafiche, l'installazione, o un ghjocu impiegatu in risorsa.

RAM
A situazione in i netbook cun RAM hè quasi uguale cum'è a CPU - ùn avete micca truvatu nantu à e prestazioni elevate. Dunque, a memoria in i so podi esse installata à 2 o 4 GB, chì risponde certamente à i requisiti minimi di u sistema operativu è a maggior parte di prugrammi "tutti i ghjorni", ma micca luntanu per tutte e attività. Di novu, cù modestu usu di u livellu di navigazione in Internet è ancu altru piacè in linea o fora di linea, sta restrizione ùn causerà micca i prublemi.

Ma in i portatili d'oggi, 4 GB hè u "basa" minima è quasi irrelevante "- in parechji mudelli muderni di RAM ponu esse installatu 8, 16 è ancu 32 GB. Sia in travagliu, sia in intrattenimentu, stu volumu hè faciule da truvà degna di l'usu. In più, tali laptop, micca tutti, ma parechji, supportanu a capacità di rimpiazzà è allargà a memoria, è i netbook ùn anu micca una caratteristica tantu utile.

Adattatore graficu
A carta hè un altru netblecknet di netbook. E grafica discreta in sti dispositivi ùn sò micca e ùn si pò micca esse dovute à a so dimensione modesta. A core di video integratu in u processore pò affrontà a riproduzione di video SD è HD, online è lucale, ma ùn avete da cuntà più di più. In i laptops, tuttavia, un adattatore graficu mobile pò esse installatu, solu solu un pocu inferiore di u so omu di desktop, o ancu "full-fledged", uguale in u rendimentu. In realtà, a variazione di prestazione hè uguale quì nantu à i computer stazionari (ma micca senza riserve), è solu in i mudelli di bilanciu u processore hè responsabile per l'elaborazione di i grafica.

Drive
Spessu, ma micca sempre, i netbooks sò inferiori à i portatili in termini di quantità di memoria interna. Ma in realtà moderna, data a ricchezza di soluzioni di nube, questu indicatore ùn pò esse chjamatu criticu. Almenu, se ùn tenite micca cuncezziunu eMMC è Flash-drive cù una capacità di 32 o 64 GB, chì ponu esse installatu in certi mudelli di netbooks è ùn pudete micca esse rimpiazzati - quì rifiutate di fà una scelta, o accettate cum'è fattu è accettate. In tutti l'altri casi, se hè necessariu, u HDD pre-installatu o SSD pò esse facilmente rimpiazzatu per un simile, ma cun un volume più impurtante.

Considerendu u scopu di u quale un netbook hè primatimamente destinatu, una grande quantità di stoccaggio ùn hè micca a condizione più indispensabile per u so usu cunfortevole. Inoltre, sì un discu rigiu hè rimpiazzabile, invece di un più grande, hè megliu per installà un "più chjucu", ma un discu solidu (SSD) - quessa vi darà un aumentu di prestazione.

Conclusione: in termini di specifiche è urdinatori cumminute cumminute in tutti i sensi supera i netbooks, cusì a scelta hè chiara quì.

Tastiera

Chì u netbook hà una dimensione assai modesta, misura una tastiera di grandu pussibule in u so casu hè solu impossibile. A stu puntu, i pruduttori anu da fà assai sacrifizii, chì per certi utilizatori sò solu inaccettabili. A tastiera ùn solu micca scruce in quantità, ma perde indentazione trà i butti, chì diventanu ancu più chjosi, è certi di elli micca solu perdere peso, ma andanu dinò in posti inusuali, mentre altri ponu esse spariti per salvà spaziu è cambiate per i hotkeys (è micca sempre), è u blocu digitale (NumPad) in tali dispositivi hè assente.

A maiò parte di i portatili, ancu i più cumpatti, mancanu un sgualddu svantaghju - anu una tastiera isulana di grandu spessu, è cum'è cusì (o no) hè per digità è l'usu u ghjornu hè determinatu, naturalmente, da u prezzu è u segmentu nantu à u quale o mudellu hè orientatu. A conclusione quì hè semplice - s'ellu ci vole à travaglià assai cù i documenti, tippi attivamente u testu, un netbook hè a solu solu micca adatta. Benintesa, pudete mette in abitu di dittà rapidamente nantu à una tastiera in miniatura, ma hè vale u sguardu?

Sistema operativu è software

A causa di e prestazioni relativamente modesti di netbooks, u più spessu sò installati nantu à u sistema operativu Linux, è ùn sapenu micca tutti i Windows. U fattu hè chì l'OS di questa famiglia ùn hà micca solu occupatu spaziu di u discu, ma in generale ùn impone micca e richieste elevate di risorse. Hè ottimimizzati per travaglià scebbuli misi. U prublema hè chì un utente di Linux normale avè da imparà da zero - stu sistema funziona cù un principiu completamente diversu, diversu da u "Windows", è a scelta di software pensatu per elli hè assai limitatu, senza parlà di e caratteristiche di a so installazione.

Considerendu u fattu chì ogni interazione cù un computer, sia portatile sia stazionariana, si faci in l'ambiente di u sistema operativu, prima di sceglie u netbook, puderete deciderete se sì pronto à ammaistrà u novu mondu di prugramma. Tuttavia, per quelle attività chì avemu dichjaratu ripetuttu sopra, ogni sistema operativu face, una questione di abitudini. E se vulete, pudete rullà nantu à un netbook è Windows, ma solu a vechja è spogliata-in u versione. Pudete ancu installà l'ultima, a decima versione di u sistema operativu di Microsoft nant'à u laptop, ancu nantu à u budget.

Costu di

Avemu finitu di u nostru materiali di cumparazione oghje cù un argumentu micca decisivu in favore di sceglie un netbook che a so taglia compatta - cù u prezzu. Ancu un portatile di u bilanciu costerà più di u so fratellu compatto, è a performance di questu dopu pò esse leggermente più altu. Allora, sì ùn sò micca pronti à pagà nantu à u paghjine, preferite e dimensioni modesti è sò soddisfatti di bassa produttività - vi vene certamente da piglià un netbook. Altrimenti, avete un mondu apertu di i portatili, da a macchina di scrivere à potenti soluzioni professionali o di ghjocu.

Conclusione

Riassumendu tutti quì sopra, ponemu in u seguitu: i netbooks sò più compatti è cume mobili pussibule, mentre sò micca produttivi rispetto à i portatarii, ma sò assai più convenienti. Hè piuttostu una tavoletta cù una tastiera chè un computer, un dispositiu micca per travagli, ma per intrattenimentu modestu è cumunicazione nantu à u web senza aghjunghje à un locu - un netbook pò esse adupratu à a tavula, in trasporti publichi o in istituti, è mentre hè sedutu ghjunghjendu in u sofà.