Phoenix OS - Android adatta per un computer o laptop

Ci sò diversi modi per installà Android in un computer o laptop: emulatori di Android, chì sò macchine virtuale chì ti permettenu di esegu l'OS "in" Windows, è puru varie versioni di Android x86 (funziona nantu à x64) chì ti permettenu di installà Android cum'è un sistema operativu pienuatu. in esecuzione rapida in dispositivi lenti. Phoenix OS hè di u secondu tippu.

In sta breve panoramica nantu à l'installazione di Phoenix OS, aduprà e impostazioni di basi di stu sistema operativu basatu annantu à Android (attualmente 7.1, versione 5.1 hè disponibile), pensatu per rende cunveniente l'usu nantu à i computer cumuni è urdinatori. Circa altre opzioni simili in l'articolo: Cumu installà Android in un computer o laptop.

Interface Phoenix OS, altre caratteristiche

Prima di passà à a questione di l'installazione è di l'inizializazione di stu sistema, brevemente di a so interfaccia, in modu da chì sia chiaru ciò chì si tratta.

Come annunziatu, u vantaghju principali di Phoenix OS in comparazione di puru Android x86 hè ch'ella hè "affilita" per u cumestimentu praticu nantu à i computer cumuni. Questu hè un sistema operativo Android à pienu, ma cun un'interfaccia di desktop famosa.

  • Phoenix OS prevede un desktop spaziu è una specie di menu Start.
  • L'interfaccia di l'impostazioni hè stata rielaborata (ma pudete abilizà l'impostazioni standard di Android cù u switch "Configurazione Nativa".
  • A barra di notificazioni hè fatta in u stile di Windows
  • U gestore di lima integratu (chì pò esse lanciatu cù l'icona "Mio Computer") assimigheghja à un esploratore famigliale.
  • U operativu di u mouse (cliccatu à diretta, scorrimentu è funzioni simili) sò simili à quelli per l'OS di desktop.
  • Sustinutu da NTFS per travaglià cù le unità di Windows.

Benintesa, ci hè ancu supportu per a lingua russa - sia l'interfaccia è l'ingressu (ancu se duverà esse configuratu, ma dopu in l'articolo serà dimostratu esattamente cume).

Installazione di Phoenix OS

U situ web ufficiale //www.phoenixos.com/ru_RU/download_x86 presenta Phoenix OS basatu annantu à Android 7.1 è 5.1, ciascuna dispunibule da scaricà in dui versioni: cum'è un installatore normale per Windows è cume una immagine ISO di aviazione (sustiene à u UEFI è u BIOS / Legacy download).

  • U vantaghju di u installatore hè a stallazione assai semplice di Phoenix OS cum'è u secondu sistema operativu in u computer è a rimozione faciule. Tuttu quessa senza formattazione di dischi / partizioni.
  • U vantaghju di una immagine ISO di avvicinamentu - a capacità di eseguire Phoenix OS da un drive flash senza installà u computer in un computer è scopre ciò chì hè. Se vulete pruvà sta opzione - basta scaricà l'imagine, scrive u discu in un drive flash USB (per esempiu, in Rufus) è scarica u computer da questu.

Nota: u installatore hè ancu dispunibule per creà un drive flash aviazione Phoenix OS - basta cunsegnà l'elemento "Make U-Disk" in u menù principale.

I requisiti di u sistema Phoenix OS in u situ web ufficiali ùn sò micca veramente accurate, ma a so essenza generale vene per a necessità di un prucessore Intel chè nè ancu più di 5 anni è almenu 2 GB di RAM. D'altra parte, aghju da supponi chì u sistema hà da funzionà in Intel Core 2 ° o 3 ° generazione (chì hà ancu più di 5 anni).

Aduprà u installatore di Phoenix OS per installà Android in un computer o laptop

Quandu si utilizza u installatore (ese u PhoenixOSInstaller file da u situ ufficiale), i passaggi saranu i seguenti:

  1. Fate u installatore è selezziunate "Install".
  2. Specifichi u discu nantu à u quale Phoenix OS sarà installatu (ùn sarà micca formattata o cancellata, u sistema sarà in una cartella separata).
  3. Specifichi a dimensione di a "memoria interna d'Android" chì vulete allocà à u sistema installatu.
  4. Fate un clic nantu à u pulsante "Install" è aspettate chì l'installazione sia finita.
  5. In casu chì avete installatu Phoenix OS in un computer cù UEFI, vi sarà ancu ricurdatu chì per avè ghjustu, avete bisognu di disattivà u Secure Boot.

Quandu l'installazione hè completa, pudete riavvicinà u computer è, assai probabilmente, vedi un menu cù una scelta di OS da chì carregà - Windows o Phoenix OS. Se u menu ùn apareghja micca, è Windows si mette à carregà subitu, sceglite di lanciare Phoenix OS cù u Menu Boot da dumandà u computer o u laptop.

In a prima inclusione è a configurazione di a lingua russa in a sezione "Impostazioni di base di Phoenix OS" in i primi istruzioni.

Eseguite o installà Phoenix OS da una unità flash

Se avete sceltu di sceglie di aduprà un drive flash aviabile, allora quandu avviate da essa avete duie opzioni di azzioni - lanciate senza installazione (Run Phoenix OS senza installazione) è l'installazione in un computer (Installu Phoenix OS in Harddisk).

Se a prima opzione, prubabile, ùn causerà micca e domande, allora u secondu hè più cumplicatu di l'installazione cù l'aiutu di un exe-installer. Ùn mi anu a cunnessione per l'utenti principianti chì ùn cunniscenu micca u scopu di e varie partizioni nantu à u discu duru induve u carregatore d'uttori esistenti è pezze simili, ùn ci hè micca una pussibule chì u carregatore di sistema principale sia dannatu.

In generali, u prucessu hè quellu di i passi chì seguite (è hè assai simile à l'installazione di Linux cume un secondu OS):

  1. Selezziunu una partizione da installà. Se vulete - cambiate u layout di u discu.
  2. Optionalmente - formattate a sezione.
  3. Selezziunate a partizione da scrive in u loader di l'OS di Phoenix, opzionalmente formattà a partizione.
  4. Installazione è creazione d'una immagine di "memoria interna".

Purtroppu hè impossibile descriviri u prucessu di stallazione cù stu metudu in u quadru di l'istruzione attuale più in dettu - ci sò troppe sfumature chì dipende da a cunfusione, a partizioni attuali è da u tippu di avvicinamentu.

Se a stallazione di un secondu OS, diversu da Windows, hè un travagliu simile per voi, pudete fà facilmente quì. In caso dimentu, allora abbiate attenti (pudete fà ottene u risultatu quandu solu Phoenix OS va inizià o nè nessunu sistema) è puderebbe megliu chjappà u primu metudu d'installazione.

Impostazioni di basa Phoenix OS

U primu lanciu di Phoenix OS piglia abbastanza longu (si pende in Initializing di u sistema per pochi minuti), è a prima cosa chì vedete hè una schermata cù iscrizioni in Cinese. Selezziunu "Inglese", cliccate "Avanti".

I dui passi successivi sò relativamente simuli - cunnesse à Wi-Fi (se visibile) è creà un account (basta inserite u nomu dell'amministratore, per difettu - Proprietariu). Dopu, sarete portati à u desktop di Phoenix OS cù l'interfaccia inglese predefinita è u listessu lingua di trasmissione inglese.

Dopu, descrivi cumu traduce Phoenix OS in rusa è aghjuntu a l'introduzione di u russo in tastiera, postu chì ùn pudemu micca esse cumpletamente palesu per un utilizatore principiante:

  1. Vai à "Start" - "Settings", aprite l'elemento "Languages ​​& Input"
  2. Cliccate nantu à "Lingue", cliccate nantu à "Aghjuntu lingua", aghjuntu a lingua russa, e dopu muvitu (trascina u pulsante à diritta) finu à u primu postu - questu accumerà a lingua russa dell'interfaccia.
  3. Ritornu à l'elemento "Lingue è Input", chì hè oghje chjamatu "Lingua è Input" è aprite l'elemento "Tastatura Virtuale". Disattivà a tastiera Baidu, lasciate a tastiera di Android sopra.
  4. Aprite l'elemento "Tastatura fisica", cliccate nantu à "Tastiera di Android AOSP - Russu" è selezziunate "Russu".
  5. Di conseguenza, l'immagine in a "Tastatura fisica" deve esse simule in a figura in basso (cum'è si pò vede, non solo a tastiera hè indicata di russo, ma sùbbitu hè indicatu in stampata - "Russu", chì ùn era micca in passu 4).

Fatto: ora l'interfaccia di Phoenix OS hè in russo, è pudete cambià a configurazione di tastiera cù Ctrl + Shift.

Hè forse a principale cosa chì ponu esse attente quì - u restu ùn hè micca assai diversu da u mixtu di Windows è d'Android: ci hè un gestore di file, esiste un Play Store (ma se volete, pudete scaricà è installà applicazioni cumu via u navigatore integratu, vede cumu scaricate è installate apk). Pensu chì ùn ci sarà difficoltà particulari.

Disinstalla Phoenix OS da PC

Per rimuovere u Phoenix OS installatu da a prima manera da u vostru computer o laptop:

  1. Andate à u discu nantu à u quale era installatu u sistema, aprite a cartella "Phoenix OS" è fate u file uninstaller.exe.
  2. Ulteriori tappe saranu per indicà u mutivu di a rimozione è cliccate nantu à u pulsante "Uninstall".
  3. Dopu, allora, ricevi un missaghju chì dichiara chì u sistema hè statu rimuiu da u computer.

Tuttavia, quì osservu chì in u mo casu (testatu nantu à u sistema UEFI), Phoenix OS hà lasciatu u so gestore di avvallazione nantu à a partizione EFI. Sì qualchì accade simile in u vostru casu, pudete cancellarlo cù u prugramma EasyUEFI o eliminà manualmente a cartella PhoenixOS da a partizione EFI di u vostru computer (chì devi prima assignà una lettera).

Se improvvisamente dopu a rimozione si scontra di u fattu chì Windows ùn scarica (nant'à u sistema UEFI), assicuratevi chì u Gestore di l'inizialisazione di Windows hè sceltu cum'è u primu elementu di avvicinamentu in a configurazione di u BIOS.