Oktools: estensione gratuita per scaricà musica da Odnoklassniki

Se aduprate u reta sociale Odnoklassniki è piace ascoltà a musica, probabilmente avete pensatu à a possibilità di scaricà canzoni in u vostru computer. U serviziu in sè ùn permette micca di scaricà musica da u situ, ma pudete riparà stu difettu per via di vari prugrammi. Oktuls hè una estensione gratuita (plugin) per i navigatori popolari chì permettenu di scaricà registrazioni audio da u situ Odnoklassniki in un clic.

In più di scaricà musica, Oktools hà un numeru di funzioni supplementari per u travagliu cù questa famosa rete sociale. rete: scaricà video, sceglie un design di situ, caccià annunci, etc. Octuls hè unu di i migliori extensioni per travaglià cù Odnoklassniki.

Lezione: Cumu scaricà musica da Classmates cù Oktools

Aduprà à vede: Altri prugrammi per scaricà musica da Odnoklassniki

L'estensione hè integrata in l'interfaccia di u situ - novi botoni è menù sò aghjunti. L'applicazione funziona in Mozilla Firefox, Opera è Google Chrome.

Scaricà musica

Dopu avè installatu u cumunamentu, si vedi un bottinu accantu à u nome di ogni canzone, cù chì pudete scaricà sta canzone. I ricordi audio sò salvati in a cartella chjamata in u navigatore.

L'estensione mostra a dimensione è a qualità di ogni traccia audio.

In l'estensione ci hè a capacità di scaricà tutte e tracce da a pagina, ma sta caratteristica hè pagata. Per attivarla, avete bisognu cumprà una abbonamentu pagatu nantu à u situ di l'applicazione.

Scaricà video è foto

In più di scaricà musica, u cumunamentu permette di scaricà video è foto. Quandu scarichi un video, ci hè una possibilità di sceglie a qualità

Sutitu u tema di u situ

Pudete cuntenite u vostru prugramu di u situ Odnoklassniki. Questu darà à u situ l'aspettu chì avete sempre volutu.

Rimuovi annunci

Addizione ti permette di scultà i banners publicitarie di u situ. Inoltre, pudete rimuovere alcuni altri blocchi di u situ, cum'è a mostra a colonna sottu u vostru avatar o rigali.

Pros Oktools

1. Bella fiera. L'estensione hè incastunata in u cuntenutu originale di u situ, aghjuntà uni pochi di pulsanti situati in modu conveniente;
2. Un numeru di e funzioni supplementari;
3. U prugramma in russo.

Oktools Inconvenienti

1. Alcune funzioni sò dispunibule solu quandu un abbonamentu pagatu hè attivatu. Ma si pò abbastanza cù successu fà senza i so.

Ora avete ghjustu à preme un bottinu è u vostru cantu preferitu sarà in u vostru computer. Cù Oktools, pudete ascoltà a musica scaricata da Odnoklassniki nantu à un lettore o un computer portatile, ancu se ùn avete micca l'accessu à Internet.

Scaricare Oktools per free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale