Disattivà l'aggiornamenti in Windows 7

L'aggiornamenti di u sistema operativu sò un elementu impurtante di garantisce a so salute è a so sicurezza. Tuttavia, in certe situazioni hè necessariu disattivà temporaneamente stu prucessu. Certi utenti anu in prufessiunale a disfunzioni à e so risicu. Ùn raccomandemu micca di fà quandu senza necessità reale, ma, comunque, vedemu i modi principali cume pudete spegne l'aggiornamentu in Windows 7.

Vede ancu: Disattivà l'aggiornu automatica di Windows 8

Cume per disattivà l'aggiornamenti

Ci sò parechje opzioni per disattivà l'aggiornamenti, ma tutti sò pussibili di dividi in dui gruppi. In una di elli, l'azione hè effettuata via Windows Update, è in u secondu, in u Manager di serviziu.

Metudu 1: Pannello di cuntrollu

Prima di tutto, cunsideremu a soluzione più diffusa in l'utenti per risolve u prublema. Questu metudu implica u passu à l'aggiornu di Windows via Pannellu di Cuntrollu.

  1. Cliccate nantu à u bottinu "Start"ponu à u fondu di u schermu. In u menu chì si apre, chì hè chjamatu dinò "Start", movi per nome "Pannello di cuntrollu".
  2. Una volta in a sezione root di u pannellu di cuntrollu, cliccate nantu à u nome "Sistema è Sicurezza".
  3. In a nova finestra in u blocu "Windows Update" cliccate nantu à a sottusezzione "Abilita o disabilita l'aggiornamentu automaticu".
  4. L'utunu aprite quì a regolazione hè regolata. Se avete bisognu di disattivà solu l'aggiornamentu automaticu, cliccate nantu à u campu "Aggiornamenti impurtanti" e da a lista di sferenze selezziunate una e opzioni: "Scaricate l'aggiornamenti ..." o "Ricercà l'aggiornamenti ...". Dopu avè selezionatu una di e opzioni, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

    Se vulete eliminà cumpletamente a capacità di u sistema di aghjurnà, allora in stu casu in u campu di cui sopra avete bisognu di mette u switch in a posizione "Ùn controllate micca l'aggiornamentu". In più, avete bisognu di deselezionà tutti i parametri in a finestra. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".

Metudu 2: Fighjate una finestra

Ma ci hè una opzione più veloce per andà à a sezione di u Pannellu di Cuntrollu chì avemu bisognu. Questu pò esse fattu cù a finestra Run.

  1. Chjamate questu strumentu cù u shortcut set Win + R. Inserite l'espressione in u campu:

    wuapp

    Cliccate nantu à "OK".

  2. Dopu à quessa, a finestra Windows Update si principia. Cliccate nantu à u nome "Impostendu i Parametri"chì hè situatu à a parte sinistra di a finestra aperta.
  3. Questu apre a finestra per abilità o disabilitazione di l'aggiornamentu automatu chì avete già sapè da u metudu precedente. Facemu in questu e listessioni manipuli, chì avemu dighjà citati sopra, a seconda chì anu vulsutu cumpletamente l'upperamentu o solu quelli automatichi.

Metudu 3: Manager di serviziu

In più, pudemu risolve questu prublema disattivà u serviziu rispettu in u Manager di serviziu

  1. Pudete andà à u Manager di serviziu sia cù a finestra Run, o tramite u Pannello di cuntrollu, oltre à usando u Task Manager.

    In u primu casu, chjama a finestra Runpressione di cumminazione Win + R. Dopu, inserisci u comando in ellu:

    services.msc

    Facemu clic "OK".

    In u secondu casu, andate à u Pannello di Cuntrollu cume cù u descrittivu sopra, per mezu di u pulsante "Start". Poi visita a rùbbrica. "Sistema è Sicurezza". È in sta finestra, cliccate nantu à u nome "Amministrazione".

    Dopu, in a sezione di amministrazione, cliccate nantu à a posizione "Servizi".

    A terza opzione per andà à u Manager di serviziu hè aduprà u Task Manager. Per cumincià lu, digià a cumbinazione Ctrl + Shift + Esc. O fate un clic-clic nantu à a barra di task situata in fondo à u schermu. Selezziunate a scelta di a situazione "Avvia u Task Manager".

    Dopu avè principiatu u Task Manager, andate in tab "Servizi"Fate dunque cliccate nantu à u bottinu di u listessu nome à u fondu di a finestra.

  2. Poi ci hè una transizione à u Manager di serviziu. In a finestra di questu strumentu circà un elementu chjamatu "Windows Update" è selezziunu. Move to tab "Avanzate"sì siamo in tab "Standard". E tabuline di tabuline si trovanu in lu fondu di a finestra. In a so parte à parte, cliccemu nantu à l'iscrizzione "Stop u serviziu".
  3. Dopu à ciò, u serviziu sarà cumpletamente disattivatu. Invece di l'iscrizzione "Stop u serviziu" in u locu spaziale apparirà "Avvia u serviziu". È in a colonna di u statu di l'oggettu scumpbarà u status "Works". Ma in questo casu, pò esse messu in moto automaticamente dopu à a ripartizione di u computer.

Per blocà a so operazione ancu dopu à un riavvintu, ci hè un'altra opzione per disattivarla in u Manager di serviziu.

  1. Per fà quessa, dopu cliccate dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u nome di u serviziu rispettu.
  2. Dopu avè andatu à a finestra di proprietà di u serviziu, cliccate nantu à u campu Tipu Startup. A lista di opzioni si apre. Da a lista, sceglite u valore "Disabled".
  3. Cliccate successivamente nantu à i pulsanti. "Stop", "Applicà" è "OK".

In stu casu, u serviziu sarà ancu disattivatu. Inoltre, solu questu ultimu tippu di disconnessione assicura chì u serviziu ùn inizia micca u prossimu tempu chì u computer sia riaviatu.

Lezione: Disattivazione di i servizi inutili in Windows 7

Ci hè parechje maniere di disattivà l'aggiornamenti in Windows 7. Ma se volete disattivà solu quelli automatici, allora stu prublemu hè megliu risoltu cù Windows Update. Se a missione hè cumplettamente spezita, allora una opzione più affidabile hè di fermà completamente u serviziu per mezu di u Manager di serviziu, ponendu u tippu adupru di u lance.