Configurazione di u router ZyXEL Keenetic 4G

I dispositivi chì funghjenu Android sò spessu usati cume lettori multimediali, ancu per guardà i video. In u articulu sottu li vogliu dicimu ciò chì deve fà, se a video ùn ghjucra.

Risolve i problemi di riproduzione di video in linea

L'errori di a riproduzione di video in streaming possono verificà per duie ragioni: a mancanza di Adobe Flash Player nant'à u dispositivo o di un fallimentu in u lettore di sistema di video online.

Reason 1: Mancanza di Flash Player

Quasi tutte e risorse popolari per a ghjucamentu di video in linea sò dighjà trasferiti à i lettori HTML5, più pratticu è micca in impurtante risorsa rispetto à Adobe Flash Player. Tuttavia, in qualchi siti questu cumpunente hè ancora adupratu. Se in PC, u prublema hè solu risoltu semplicemente, dopu à Android, tuttu hè piacè più complicatu.

U fattu hè chì u supportu ufficiali di sta tecnulugia in Android sia statu cessa d'esse da i ghjorni di KitKat 4.4, è l'applicazione per u travagliu cù questu hè stata cacciata da u Google Play Market ancu prima. Tuttavia, pudete scaricà l'utilità da una fonte di terze parti in u furmatu APK è installà u vostru telefonu o tablet. Tuttavia, cun alta probabilità questu ùn hè micca abbastanza - avete bisognu di scaricà un browser web cù supportu Flash. Di questi, u più praticu per aduprà u navigatore Dolphin.

Scaricate u Navigatore Dolphin

Per abilità u supportu di a tecnologia flash, fate u seguitu:

  1. A partita di Dolphin, entri in u menu di l'applicazione. Questu pò esse fattu cliccendu nantu à i tre punti in u dirittu superiore o cliccendu u bottinu "Menu" in u dispositiu.
  2. In a finestra pop-up, selezziunate e impostazioni cliccendu nantu à l'icona cù u maru.
  3. In a tabulazione "Generale" Scorri per bloccà "Contenutu Web". Tocca l'oggetto "Flash Player".

    Verificate a casella "Sempre avutu".

  4. Cliccate nantu à la scheda "Speciale"cliccate nantu à u "Contenutu Web" è attivate l'opzione "Modu di ghjocu".
  5. Pudete andà à i vostri siti preferiti è guardà u video: u streaming hà da fà.

Se per una ragione ùn volete micca installà Flash Player in u vostru dispositivo, u Puffin Browser pò risolve u prublema.

Scaricate Puffin Browser

In questu, u serviziu di nuvule piglià a funzione di l'elaborazione è di decoding video Flash, perchè stallendu una applicazione separata ùn hè necessariu. Ùn hè micca bisognu à configurà tuttu altrimenti. U solu svantaghju di sta soluzione hè a dispunibilità di una versione pagata.

Reason 2: Problemi cù u lettore integratu (solu Android 5.0 è 5.1)

A attualizazione à a versione 5 hà purtatu parechji cambiamenti à Android. U lettore video di sistema di i video in linea hè ancu aghjurnatu: l'AwesomePlayer, prisentatu in u sistema da 2.3 Gingerbread, hè statu rimpiazzatu da NuPlayer. Tuttavia, in sta versione, stu lettore, chì hè basatu annantu à a tecnologia HTML5, hè instabile, allora a vecchia versione hè attiva per difettu. A causa di u cunflittu di i cumpunenti, pò dà chì ùn funzi micca correttamente, allora hà sensu di pruvà cambià in un novu giocatore.

  1. Avè accessu à l'impostazioni di sviluppatore in u vostru dispositivo.

    Per di più: cumu abilite a modalità di sviluppatore

  2. Andà à "Opzioni di sviluppatore".
  3. Scorri trà a lista. In essa in u blocu "Media" truvà l'oggetto "NuPlayer". Pone una marca di verifica davanti ad ella. Se l'elemento hè attivu, allora, anzi, disabilisce.
  4. Per una maghjine efficacità, merita di fà una ripresa di un smartphone o un tablet.
  5. Dopu avè riaviatu, andate in u navigatore è pruvate à ghjucà a video. Più probabilmente, u prublema scapparà.

Cume per Android 6.0 o versu altru, in iu a versione già stabili è ottimizzata di NuPlayer hè attivata per difettu, è u obseruatu AwesomePlayer hè cacciatu.

Problemi cù a riproduzione di video locali

Se i clip scaricati ùn funzionanu micca nantu à u telefuninu o à u tablet, prima vene à controllà s'elli sò dannati durante u download. Per fà quessa, cunnessu u dispositiu à u computer, scartate u video di prublema nantu à u discu duru è pruvate à avè. Se u prublema hè osservatu nantu à u PC - ghjustu re-download u schedariu video. Se avete un prublema più specificu, a decisione dipende da a so natura.

Reason 1: Modificatori d'immagine attiva o Applicazioni di correzione di culore

Un di i prublemi più diffusi è chì u video hà un sonu, ma invece di una foto, hè visualizzata una schermata nera. Se u prublema si presenta inaspettatamente, u più probabile u mutivu di u fallimentu hè in i modificatori d'immagine o sovrapposizioni.

Sovrapposizioni
In Android 6.0, Marshmallow è i prublemi più recenti pò esse causati da applicazioni cù sovrapposizioni attive: i bloccanti alternativi, per esempiu. Ci hè dighjà materiale in u nostru situ per risolve u prublema, cusì leggere l'articolo qui sottu.

Leggi più: Cumu rimuovere l'errore "Sovrapposizione rilevata"

Modificatori d'immagine
I prugrammi di filtri blu (f.lux, Twilight o u so omologu integratu in u firmware) producenu spessu un effettu simile. Di conseguenza, a soluzione hè di disattivà questi filtri. A procedura hè descritta in l'articulu nantu à a disattivazione di sovrapposizioni, u ligame hè dettu sopra. In casu chì a fonte di u prublema sia l'opzioni speciali, pudete disattivarle cumprendu.

  1. Entra "Impostazioni" e cerchi un articulu "Caratteristiche speciali". In "pura" Android, i parametri di accessibilità sò situati in u blocu di opzioni di sistema. In i dispositivi cun un sistema mudificatu (TouchWiz / GraceUI, MIUI, EMUI, Flyme), a situazione pò cambià.
  2. Andà à "Spec. opportunità è disconnessu "Inversione di i culori".

Cume di regula, dopu à queste azioni, l'immagine nantu à u video deverà ritornà à a normalità.

Reason 2: Problemi cù codecs

Se a video ùn riproduce correttamente (si rifiuta di inizià, mostra artefatti, fà chì u lettore si chjuca) più probabilmente, ùn ci hè micca codec adeguati nantu à u vostru dispositivo. U modu più faciunu hè di utilizà un lettore video di terze parti: per l'applicazioni incorporate, i codecs pò esse aggiornati solu cù u sistema.

Unu di i ghjucatori più "omnivori" - MX Player. Dispone di codecs per quasi tutti i tipi di processore, cusì cun questu lettore video ponu gestisce video di alta risoluzione è formati cumplessi cum'è MKV. Per uttene questu opportunità, avete da abilità a decodifica hardware in i parametri di MX Player. Questu hè fattu cum'è quì.

  1. Run u prugramma. Cliccate nantu à i trè punti in u dirittu superiore.
  2. In u menù di a finestra, selezziunu "Impostazioni".
  3. In l'impostazioni, andate à l'elemento "Decoder".
  4. U primu blocu hè "Accelerazione hardware". Verificate a casella accantu à ogni opzione.
  5. Prova à esibirli videos problematichi. Più probabilmente, ùn ci sarà più prublemi cù u ghjocu. S'ellu ci hè sempre un glitch, torna à i parametri di decodifica è disattiva tutte e opzioni HW. Allora scorrite giù per a lista cù i parametri appena sottu è truvà u blocu di e opzioni. "Software decoder". Altrimenti, vittoriata di ogni articulu.

Verificate u funziunamentu di i rulli di novu. Se ùn ci hè nunda chì cambia, allora pudete prufessione una incompatibilità hardware. L'unica via esce da scaricà stu video in un formatu adeguatu per u vostru dispositivo o chì cò u cunvertenza manualmente aduprite prugrammi spiciali cum'è Movavi Video Converter o Format Factory.

Problema di natura oscura
Se u video ùn ripisisce micca, ma si esclusi tutti i motivi sopra elencati, pudemu presupunà chì u prublema si trova in un tipu di fallimentu di u firmware di software. L'unica soluzione in questo casu hè di riarminà u dispositivo à e impostazioni di fabbrica.

Lezione: ripresentà impostazioni nantu à un dispositiu Android

Conclusione

Cume mostra cum'è pratica, ogni annu tali prublemi sò sempre di menu. Pudete scumpeci in elli sì avete troppu entusiasmatu per e modifiche di u firmware di a riserva o per stallà quelli spessu terzi.