Cumu disattivà annunci in YouTube


YouTube hè un serviziu di hosting di fama famosa in u mondu chì cuntene a biblioteca di video più grande. Hè quì l'utenti ghjunghjenu à vede i so video preferiti, video educativi, spettaculi TV, video musicali, è ancu di più. A sola cosa chì riduce a qualità di l'usu di u serviziu hè a publicità, chì, qualchì volta, ùn pò mancu mancarà.

Oghje guardamu u modu più faciule per rimproverà a publicità in YouTube, ricorrendu à l'aiutu di u popularu programma Adguard. Questu prugramma ùn hè micca solu un efficace bloccatore di annunci per tutti i navigatori, ma dinò un eccellente attrezzu per assicurà a sicurezza nantu à Internet grazie à a basa più vasta di i siti discutibili, chì l'apertura hà da impedisce.

Cumu disattivà annunci in YouTube?

S'ellu ùn hè tantu tempu, a publicità nantu à YouTube era rara, ma oghji quasi nisunu video pò fà senza, bloccà sia à l'iniziu, sia in u prucedimentu. Pudete sbarazzarsi di un cuntenutu intrusivu è di sicuru inutile in almenu dui modi, è dicemu quì.

Metudu 1: Ad Blocker

Ùn ci hè micca assai mezi effettivi di blocà annunci in u navigatore, è unu di quelli hè AdGuard. Sbarrazzatevi di publicità nantu à YouTube cun

Scaricate Adguard

  1. Se ùn avete micca avutu installatu Adguard, scaricate è installate stu prugramma in u vostru computer.
  2. Esecuzione di a finestra di prugramma, u statu sarà visualizatu nantu à u schermu. "Prutetta permessa". Se vedi u missaghju "Prutezzione da", allora spostate u cursore à stu status è cliccate nantu à l'elemento chì si vene. "Abilita protezione".
  3. U prugramma hè dighjà attivu di u so impiegu, ciò chì significa chì pudete vede u successu di l'operazione finendu a transizione à u situ di YouTube. Cusì u video chì scorri, l'inserzioni ùn vi disturbanu più.
  4. Adguard offre à l'utenti u modu più efficace per bloccà annunci. Per piacè, avverate chì a publicità hè blocata non solu in u navigatore in qualunque situ, ma dinò in parechji prugrammi installati in u vostru computer, per esempiu in Skype è uTorrent.

Vede ancu: Estensioni per bloccà annunci in YouTube

Metudu 2: Iscriviti à YouTube Premium

AdGuard, cunsideratu in u metudu precedente, hè pagatu, ancu senza costu. Inoltre, hà una alternativa libera - AdBlock, - è face cun eddu à u travagliu davanti à noi. Ma cumu no solu guardà YouTube senza annunci, ma ancu avè a capacità di ghjucà video in u fundu è scaricarli per a visione fora di linea (in l'applicazioni ufficiali di Android è iOS)? Tuttu ciò ti permette di fà un abbonamentu à YouTube Premium, chì hè appena diventatu dispunibile per i residenti di a maggior parte di i paesi di a CIS.

Vede ancu: Cumu scaricà i video da YouTube à u vostru telefonu

Fighjatevi cumu abbonatevi à u segmentu premium di video hosting Google per gode di e tutte e so funzioni à u pienu, puru scurdendu di publicità fastidiosi.

  1. Aprite ogni pagina di YouTube in u navigatore è cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse (LMB) nantu à l'icona di u vostru prufilu situatu in u angulu in alto a destra.
  2. In u menu chì si apre, selezziunu "Abbonamenti pagati".
  3. A pagina "Abbonamenti pagati" cliccate nantu à u ligame "Dettagli"situatu in un blocu Premium di YouTube. Quì pudete vede u costu di un abbonamentu mensile.
  4. A pagina successiva cliccate nantu à u bottinu. "Iscriviti à YouTube Premium".

    Tuttavia, prima di fà quellu, vi propemu di familiarizzarti cun tutte e possibili fornite da u serviziu.

    Per fà quessa, basta scorrere giù a pagina. Dunque, hè quellu chì avemu:

    • Cuntene senza publicità;
    • Modu Offline;
    • Giocà u sottumà;
    • YouTube Music Premium;
    • Originali di YouTube.
  5. Per piacè, andate direttamente à u vostru abbonamentu, inserite e vostre informazioni di fatturazione - selezziunate una carta chì hè stata attaccata à Google Play o legate una nova. Avendu specificatu l'infurmazioni necessarie per u serviziu di pagamentu, cliccate nantu à u pulsante. "Buy". Sò uccidutu, inserite u vostru password per a cuntrolla di Google.

    Nota: U primu mese di l'abbonamentu Premium hè di rigalu, ma ci deve esse sempre soldi in a carta usata per pagà. Sò necessarii per l'annullamentu è u successu ritornu di u pagamentu di prova.

  6. Appena u paghju hè fattu, u pulsante di YouTube cunosciuto cambia in Premium, chì indica a presenza di un abbonamentu.
  7. Da quì, pudete guardà YouTube senza publicà nisunu dispositivo, sì un computer, un smartphone, una tavoletta o una TV, è aduprà tutte e funzionalità addizionali di u contu di primu chì abbiamo descrittu sopra.

Conclusione

Ora sapete cume sbarazzarsi di publicità in YouTube. Aduprà un prugramma spiciali o estensioni di blocker per questi scopi, o semplicemente abbonatevi à Premium - vi dicenu, ma a seconda opzione, in a nostra opinione subjectiva, sembra molto più tentevule è interessante. Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.