Cause di l'inoperabilità di Beeline Modem USB

A rubrica hè più pratica per tene nantu à un smartphone, ma cù u tempu ci sò una quantità di numeri, dunque per non perde i contatti di primura, si consiglia di trasmette li à un computer. Fortunatamente, questu pò esse fattu assai veloce.

U prucessu di trasferisce i contatti da Android

Ci hè parechje maniere di trasferisce i cuntatti da a rubrica à Android. Per queste attività, sia e funzioni incorporate di l'OS è applicazioni di terze parti sò usate.

Vede ancu: Ripristinà i contatti persi in Android

Metudu 1: Super Backup

L'applicazione Super Backup hè stata cuncipitata specificamente per a creazione di copie di backup di dati da u telefuninu, cumpresu i contatti. L'essenza di stu metanu serà creà una copia di backup di i cuntatti è u so successu trasferimentu à un computer in qualunque modu praticu.

Cunsiglii per a creazione di i più cuntatti di backup cumprutu:

Scaricare Super Backup from Play Market

  1. Scaricate e app da u Mercatu Play è lanciate.
  2. In a finestra chì si apre, selezziunu "Contatti".
  3. Ora selezziunà l'opzione "Backup" nant'à "Fà u salvu di i cuntatti cun telefoni". Hè megliu ad aduprà quest'ultima opzione, avè bisognu di creà una copia di solu contatti cù numeri di telefono è nomi.
  4. Specifichi u nome di u lima cun una copia in lettere latinu.
  5. Selezziunu una situazione per u schedariu. Pò esse immediatamente piazzatu nantu à a carta SD.

Ora u schedariu cù i vostri contatti hè prontu, hè solu per trasferisce à u computer. Questu pò esse fattu cunnessendu u computer à u dispositiu per via USB, aduprendu Bluetooth senza filu o via l'accessu à distanza.

Vede ancu:
Cunnessu i dispositivi mobili à u computer
Telecomandu Android

Metudu 2: Sincronizza cun Google

U smartfoni Android hè sincronizatu cù i conti di Google per difettu, per chì permette di aduprà assai servizii pruprietari. Grazie à a sincronizazione, pudete scaricà i dati da u vostru smartphone in u memoria di nube è caricatelu à un altru dispositivo, cume un computer.

Leghre ancu: I contatti cù Google ùn sò micca sincronizzati: a risoluzione di i problemi

Prima di principià a procedura, avete bisognu di configurà a sincronizazione cù u dispositiu secondu e seguite le istruzioni:

  1. Aprite "Impostazioni".
  2. Cliccate nantu à la scheda "Accounts". A seconda di a versione di Android, pò esse presentata cum'è un blocu separatu in l'impostazioni. In essa, avete bisognu di selezziunà l'elemento "Google" o "Sync".
  3. Unu di questi elementi deve avè un parametru "Data Sync" o solu "Enable sync". Quì avete bisognu di mette u switch in a situazione on.
  4. Nant'à qualchi dispositivi, avete bisognu di cliccà u pulsante per avè cuminciatu a sincronizazione. "Sync" in fondo à u schermu.
  5. Perchè u dispositiu facessi backup più veloci è li carichi al server Google, certi utenti anu dumandà di riavvià u dispositivo.

Normalmente, a sincronizazione hè già attivata per difettu. Dopu avè u cunnessione, pudete andà direttamente à trasferisce i contatti in un computer:

  1. Vai à a tua casella di posta in Gmail induve u vostru smartphone hè attaccatu.
  2. Cliccate nantu à "Gmail" è in l'elencu à sì, selezziunate "Contatti".
  3. A nova scheda aprirà induve pudete vede a vostra lista di contatti. A parte sinistra selezziunate l'elemento "Più".
  4. In u menu chì si apre, cliccate nantu à "Esporta". In a nova versione, sta caratteristica pò esse micca supportata. In stu casu, vi sarà dumandatu di fà l'upgrade à a vecchia versione di u serviziu. Fate questu cù u link adupratu in a finestra popup.
  5. Ora vi vole à sceglie tutti i contatti. In cima di a finestra, cliccate nantu à l'icona di chjappu quadru. Ella hè responsabile di seleziona tutti i contatti in u gruppu. Per difettu, u gruppu hè aperto cù tutti i contatti nantu à u dispositivo, ma pudete selezziunu un altru gruppu in u menù da sinistra.
  6. Cliccate u pulsante "Più" in cima di a finestra.
  7. Quì, in u menù drop-down, selezziunate l'opzione "Esporta".
  8. Configurate e opzioni di esportazione à e vostre necessità è cliccate nantu à u pulsante. "Esporta".
  9. Selezziunu u locu induve u salvamentu di i contatti. Per difettu, tutti i file scaricati sò piazzati in una cartella. "Downloads" in u computer. Pudete avè un altru cartulare.

Metudu 3: Copia da u Telefunu

In alcune versioni di Android, a funzione di esportazione diretta di contatti per un computer o media di terze parti hè dispunibule. Questu hè di solitu u casu per puru Android, cume i fabbricanti installendu i so coperture di smartphone ponu tassà un pocu di e funzioni di u SO originale.

L'istruzzioni per stu metanu sò i seguenti:

  1. Andate in a lista di contatti.
  2. Cliccate nantu à l'ellipsis o l'icona più in u angulu in dirittu superiore.
  3. Selezziunate u menù di menu à tendi "Import / Export".
  4. Questu aprirà un altru menu induve avete bisognu di sceglie "Esporta in file ..."nant'à "Esporta in a memoria interna".
  5. Configurate e impostazioni per u schedariu esportatu. Diversi dispositivi ponu esse dispunibili per a messa in situazione di parametri differenti. Ma per difettu pudete specificà u nome di u lima, è u cartulare induve sarà salvatu.

Avà avete bisognu di trasferisce u schedariu creatu in u computer.

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici per creà un schedariu cù i contatti da a rubrica è li trasteghje in un computer. Inoltre, pudete aduprà altri prugrammi chì ùn sò micca stati discusse in l'articolo, ancu prima di l'installazione, leghje e riviste di l'altri utilizatori nantu à sti.