Cumu definisce una password per Wi-Fi nantu à u router Asus

Se avete bisognu di prutezzione di a vostra rete wireless, questu hè abbastanza faciule da fà. Ho già scrittu cumu mettere una password in Wi-Fi, se avete un router D-Link, sta volta parleremu di i percorsi uguale popolari - Asus.

Questu manualu hè u listessu prughjettu per tali router Wi-Fi quali ASUS RT-G32, RT-N10, RT-N12 è a maggior parte di l'altri. Oghje, duie versioni di u firmware di Asus (o cunta di l'interfaccia web) sò pertinenti, è l'impostazione di a password sarà cunsiderata per ognuna.

Impostà una password di rete wireless in Asus - istruzioni

Prima di tutti, andate in l'impostazioni di u vostru router Wi-Fi, per fà ciò in qualunque browser in un qualsiasi computer chì hè cunnessu per cavu o senza essi à u router (ma megliu nantu à u router chì si hè cummerciatu), inserisci 192.168.1.1 in a barra di indirizzu l 'indirizzu standard di l' interfaccia web di i router Asus. À a richiesta di un login è di una password, inserite admin è admin. Questu hè u login standard è a password per a maiò parte di i dispositivi Asus - RT-G32, N10 è altri, ma solu se ne, avete informatu chì queste informazioni sò listate nant'à u adenimentu in u fondu di u router, è dinò ci hè una possibilità chì tu o quellu chì avia U router originariamente cambiò a password.

Dopu u input currutu, vi sarete portatu à a pagina principale di l'interfaccia web di u router di l'Asus, chì pò sembà l'immagine sopra. In i dui casi, l'ordine di e azzioni per mette una password in a Wi-Fi hè u listessu:

  1. Selezziunate "Rete senza filu" in u menu di sinistra, a pagina di configurazione di Wi-Fi si aprirà.
  2. Per definisce a password, specificate u metodo di autenticazione (WPA2-Personal hè raccomandatu) è inserite a password desiderata in u campu "Pre-shared WPA Key". A password deve esse cuntene di almenu ottu caratteri è l'alfabetu cirillicu ùn deve esse adupratu quandu crei.
  3. Salvà e impostazioni.

Questu cumpleta a configurazione di a password.

Ma nota: in quelli dispositivi da i quali avete cunnessu in precedenza per mezu di u Wi-Fi senza una parola d'ordine, l'impostazioni di rete salvate senza autenticazione sò rimaste, ciò pò dà chì quandu si cunnessi, dopu avè stabilitu a password, u laptop, u telefuninu o u tablet seranu fermati. denuncia à qualcosa cum'è "Impossibile cunnessione" o "Impostazioni di rete salvate in stu computer ùn risponde micca à i requisiti di sta rete" (in Windows). In questu casu, cancellate a rete salvata, rilanciaghila è cunnessa. (Per più dettagli nantu à questu, vedi u ligame precedente).

Password Wi-Fi ASUS - istruzione video

Bè, à u stissu tempu, un video nantu à a cunfigurazione di una password nantu à diversi firmwares di router wireless di sta marca.