A tastiera ùn funziona micca in Windows 10

Un di i prublemi cumuni di l'utente in Windows 10 hè chì a tastiera in un computer o un portatariu smetta di funzionà. In stu casu, u più spessu a tastiera ùn funziona micca nantu à a schermata di login o in l'applicazioni da u magazinu.

In questo manuale - à propositu di i metudi pussibuli per riparà u prublema cù l'impussibilità di entrà una password o solu l'inputu da a tastiera è cume si pò esse causatu. Prima di principià, ùn vi scurdate di verificà chì a tastiera hè bè connessa (ùn siate pigri).

Nota: Se scopri chì a tastiera ùn funziona micca nantu à a schermata di login, pudete aduprà a tastiera in schnave per entrà a password - cliccate nantu à u bottinu di accessibilità in u dirittu inferiore di u schermu di serratura è selezziunate "Tastiera à schermu". Se in stu stadiu u mouse ùn funziunisce micca per voi, allora pruvate à spente u computer (laptop) per un lungu tempu (parechji secondi, cunsideranu prubabilmente qualcosa cum'è un clic à a fine) tenendu u pulsu di l'inizessione, poi accensì.

Se a tastiera ùn funziona micca solu in a schermata di login è in l'applicazioni Windows 10

Spessu, a tastiera funziona bè in BIOS, in prugrammi reguli (u notepad, Word, etc.), ma ùn funziona micca nantu à a schermata di login di Windows 10 è in applicazioni da u magazinu (per esempiu, in u navigatore Edge, in a ricerca in a barra di applicazioni è etc.).

U mutivu di questu cumpurtamentu hè di solitu u prucessu ctfmon.exe chì ùn hè micca in esecuzione (pudete vede in u Gestore di e attività: cliccate puru u dirittu nantu à u bottu Start - Task Manager - la tabulazione "Details".

Se u prucessu ùn hè micca esecutivu, pudete:

  1. Lancia u (premete i tasti Win + R, inserisci ctfmon.exe in a finestra Run è preme Invescia).
  2. Add ctfmon.exe à Windows 10 autoload, per chì pudete effettuà i passi chì seguite.
  3. Avvia l'Editor di u Registru (Win + R, inserisci regedit è premete Invescia)
  4. In u editore di u registru và à a sezione
    HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion
  5. Crea un parametru stringa in sta sezione cù u nomu ctfmon è valore C: Windows System32 cffon.exe
  6. Rinviate u computer (basta à rializà, micca a spente è accende) è testate a tastiera.

A tastiera ùn funziona micca dopu u spegnimentu, ma funziona dopu un riavrugghiu

Un'altra opzione cumuna: a tastiera ùn funziona micca dopu à spegne u Windows 10 è poi accende u computer o u laptop, tuttavia, se ghjustu riavvi (l'opzione Riavvi nant'à u menu Start), u prublema ùn compare micca.

Se truverete una situazione sana, allora per risolve u situ, pudete aduprà unu di i seguenti soluzioni:

  • Disattivà u principiu di Windows 10 è ripartisce u computer.
  • Installate manualmente tutti i driver di sistema (è in particulare chipset, Intel ME, ACPI, Gestione di l'alimentu è simili) da u situ di u fabbricante di un portatili o una scheda madre (vale à dì, ùn l'aghjenu micca nant'à u gestore di e dispositive è ùn usate micca di u driver parenti ").

Metodi supplementari per risolve u prublema

  • Aprite u pianificatore di attività (Win + R - taskschd.msc), andate in "Libreria di schedari" - "Microsoft" - "Windows" - "TextServicesFramework". Assicuratevi chì a missione MsCtfMonitor sia abilitata, pudete eseguirle manualmente (cliccà à dirittu nantu à a missione - esegue).
  • Alcune opzioni di antivirusu di terze parti chì sò responsabili di l'intruscia sicura di a tastiera (per esempio, Kaspersky hà) pò causà problemi cù u funziunamentu di a tastiera. Pruvate di disattivà l'opzione in i parallelli antivirus.
  • S'ellu ci hè un prublema in a inserzione di una password, è chì a parola d'accessu hè fatta da i numeri, è vi si inserisce da u tastieru numericu, assicuratevi chì a chjave Num Lock sia attivata (pudete premere accidentalmente ScrLk, Scroll Lock per problemi). Tene à mente chì certi laptop urdinanu Fn per tene queste chiavi.
  • In u gestore di dispositivi, pruvate di sguassà a tastiera (pò esse situata in a sezione "Tastieri" o in "Dispositivi HID"), è cliccate nantu à u menu "Azzione" - "Aghjurnà a Configurazione Hardware".
  • Pruvate a resettà u BIOS per l'impostazioni predefinite.
  • Pruvate à sfrutterà completamente u computer: spegli, spiccate, scatta u batteria (s'ellu hè un laptop), preme e tenisu u pulsante di accende di u pìcculu per pochi secondi, accendi dinò.
  • Pruvate aduprendu risoluzione di Windows 10 (in particulare, e opzioni di Tastiera è Hardware è Dispositiu).

Ci sò ancu di più opzioni assunseste non solu à Windows 10, ma dinò à e altre versioni di l'OS, chì sò descritte in un articulu separatu. La tastiera ùn funziona micca quandu u computer stà cume, forse a soluzione hè quì se ùn hè micca truvatu.