Come in versioni precedenti di u sistema operativo, in Windows 10 ci hè un account Amministratore aghjurnatu, nascosto è inattivu per difettu. Tuttavia, in alcune situazioni pò esse utile, per esempio, s'ellu hè impossibile effettuà qualsiasi azzione cù u computer è creà un novu utente, per resettà a password è micca solu. A volte, invece, vulete disattivà stu account.
Questu tutorial mostra in dettaglio cumu attivà u account amministro d'Administratore di Windows 10 in diverse situazioni. Si discurrerà ancu cume di disattivà u cuntinu di amministratore integratu.
Aghju chì se avete bisognu di un utilizatore cù diritti di amministratore, i modi curreti per creà un tale utente sò descritti in i materiali Cumu creà un utente di Windows 10, Cumu fà un utente un amministratore in Windows 10.
Abilitu u account Amministratore nascosto in cundizioni normali
Sottu à e cundizioni usuali capiti in più: pudete accede à Windows 10, è u vostru contu corrente avè ancu diritti di amministratore nantu à u computer. In tali condizioni, l'attivazione di u cuntu in furmazione ùn presenta nisunu prublemi.
- Run u prompt di cumandamentu per nome di l'amministratore (cun clicciu destro in u bottinu "Start"), ci sò d'altri modi per apri a promptu di u Windows 10.
- A promptu di l'ordine, inserisci Utente net Administrator / active: yes (sì avete un sistema di lingua Inglese, è ancu nantu à certi "costruzioni" utilizanu l'amministratore ortograficu) è premete Invescia.
- Fatto, pudete chjappà a linea di comando. U account amministratore hè attivatu.
Per entrà in un account attivatu, pudete logà, o semplicemente cambia à un utente novu attivatu - entrambe fate cliccendu Start - l'icona Cuntinu corrente in a parte destra di u menù. Ùn hè micca necessariu micca una password d'ingressu.
Pudete usciri u sistema ancu per mezu di un clic destro à l'iniziu - "Shut down or log out" - "Exit".
Circa l'inclusione di stu contu di Windows 10 in "cussu inusuale" - in a ultima parte di l'articolo.
Cumu disattivà u cuntabule Amministratore Windows 10
In generali, per disattivà u cuntinu di amministratore incù utilizza u listessu metudu cum'è descrittu in a prima parte di u manuale, esegui a linea di cume è quindi inserisci u listinu comando, ma cun a chiave / active: no (i.e. Utente net Administrator / active: no).
Tuttavia, a situazione chì si pò spessu fà criscutu hè quì un tale account hè unicu nantu à un computer (forse questu hè una caratteristica di alcune versioni senza licenza di Windows 10), è u mutivu chì l'utente intende disattivà hè funzioni in parte è missaghji cum'è "Microsoft Edge" Ùn si pò micca aprire cù u account di amministratore integratu. Entra in un account diversu è pruvate dinò. "
Nota: prima di effettuà i passi descritti di seguito, se avete travagliatu per un tantu tempu sottu l'amministratore integratu, è avete dati impurtanti in u desktop è in e cartelle di sistema di documenti (immagini, video), trasmette questi dati in cartelle separate in u discu (sarà più faciule Poi metti in i cartelli di u "normali" e micca u amministratore incorporatu).
In sta situazione, u modu currettu per risolve u prublema è disattivà u cuntabule amministratore di Windows 10 hè u seguente:
- Crea un novu cunte in unu di i modi descritti in l'articolo Cumu creà un utente di Windows 10 (si apre in una nova tabulazione) è accordà i novi diritti di l'amministratore di l'utente (descrittu in a stissa istruzzione).
- Esci da u account di amministratore attuale annantu è andate à u account di l'utente appena creatu, ùn hè micca quellu chì sia statu custruitu.
- Una volta entratu, lanciate u prugramma di l'ordine cum'è amministratore (fate un clic cliccà col menu dirittu) è inserisci u comando Utente net Administrator / active: no e premete Invescia.
In questu casu, u account di amministratore integratu hè disattivatu, è pudete aduprà un conti regule, ancu cù i diritti necessarii è senza restrizzioni di funzioni.
Ùn hè micca pussibule di abilità u account di amministratore incorporatu quandu accede à Windows 10
È l'ultima opzione pussibule - l'ingressu à Windows 10 hè impossibile per una ragione o l'altru è avete bisognu di attivà u account Amministratore per agisce per riparà a situazione.
In stu cuntestu, ci sò dui scenarii più cumuni, u primu di elli hè chì si ricordi a password di u vostru contu, ma per certi motivi ùn entri micca Windows 10 (per esempiu, dopu aghjurnà a password, u computer cessa).
In stu casu, un modu pudente per risolve u prublema era:
- Nant'à a schermata di login, cliccate nantu à u bottu "putenza" mostratu in u dirittu inferiore, poi tenitete e Shift e cliccate "Restart".
- L'ambiente di riparazione di Windows avierà. Vai a "Risoluzione di i problemi" - "Impostazioni avanzate" - "Invitu di cumandamentu".
- Avete bisognu di entrà una password di cunta per scorrere a linea di cumannu. Sta volta, l'inputu deve funzionà (se a password chì ricorda hè curretta).
- Dopu, usate u primu metudu da stu articulu per abilità u cuntu nascatu.
- Chiudite u prompt di l'ordine è ripartite u computer (o cliccate "Continue". Uscite è usate Windows 10 ").
È a seconda situazione hè quandu a password per entrà in Windows 10 ùn hè micca scunnisciuta, o, à a so opinione di u sistema, ùn hè micca validu, è hè login impossibile per questa ragione. Quì pudete aduprà l'istruzione. Cumu restituisce a password di Windows 10 - a prima parte di l'istruzione discrive cume aprite a linea di cumunicazione in sta situazione è fate i manipuli necessarii per resettà a password, ma pudete attivà ancu l'amministratore in a stessa linea di cumannu (ancu per resettà a password) questu hè optional).
Pari chì questu hè tuttu ciò chì pò esse utile in stu sughjettu. Se una di e opzioni per i prublemi ùn hè stata cunsiderata da me, o l'insignamentu ùn pò esse usata - cuntene ciò chì accade esattamente in i commenti, pruvaraghju di risponde.