10 migliori ghjochi di lotta nantu à u PC: sarà caldo

I ghjocatori chì sò in cerca di dinamica è azzione in intrattenimentu in computer presta l'attenzione non solu à i tiratori è i slashers, ma dinò à u genere di ghjocu di lotta, chì per parechji anni hà cuntinuatu a so armata leale di fan. L'industria di u ghjocu cunnosce parechje serie stupende di ghjochi, chì u megliu di i quali hè sicuramente vale la pena ghjucà à u PC.

U cuntenutu

  • Mortal kombat x
  • Tekken 7
  • Mortal kombat 9
  • Tekken 3
  • Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution
  • Injustice: Gods Among Us
  • Street Fighter v
  • WWE 2k17
  • I Skullgirls
  • Soulcalibur 6

Mortal kombat x

U complottu di u ghjocu copre un periodu di 20 anni dopu a chjaramente finitu di MK 9

A storia di a serie di ghjochi Mortal Kombat si stende da u lontanu annu 1992. MK hè unu di i ghjochi di ghjocu di lotta più riconoscibili in a storia di l'industria. Questu hè una azzione furiosa cù una grande varietà di caratteri, ognunu di i quali hà un serie di abilità è combinazioni uniche. A padrona maestru unu di i combattenti, avete à passà assai tempu à a furmazione.

U jocu Mortal Kombat era in primu pianu da un adattamentu di u "Soldatu Universale".

Tutte e parti di a serie sò stati particolarmente brutali, è in l'ultimi mortali Kombat 9 è Mortal Kombat X pussutu contemplà in alta risoluzione i vitture più sanguinanti fatti da i vincitori di a battaglia.

Tekken 7

Ancu i fan di a serie ùn hè micca faciule da diventà un maestru di stu ghjocu, per non parlà di i principianti

Un di i ghjochi di lotta più popolari in a piattaforma PlayStation hè statu publicatu in i computer personali in u 2015. U ghjocu hà cumbattimenti bellu brillanti è memorabili è una trama interessante, dedicata à a famiglia di Mishima, circa chì a storia hè stata conta da u 1994.

Tekken 7 offre à i ghjocatori un aspettu nant'à u novu di e regule di guerra: ancu se u vostru avversariu domina, quandu a salute cade à un livello criticu, u carattere pò trattà un colpu strenuuzzu à l'avversario, selezendu fino à l'80% di u so CP. In più, a nova parte ùn accuglie micca e azzioni difensive: i ghjocatori sò libere di sbattenduli l'altru, à tempu, senza spiegà l'unità.

Tekken 7 cuntene a tradizione di a serie di studiu BandaiNamco, chì offre battaglie interessanti è emozionanti è una bona storia di una famiglia chì si unisce cù forze militanine.

Mortal kombat 9

A ghjocu accade dopu a fine di Mortal Kombat: Armageddon

Un'altra parte di u bonu ghjocu di lotta Mortal Kombat, liberatu in u 2011. Malgradu a popolarità di Mortal Kombat X, u nove nonna ghjocu di a serie rimane sempre significativu è veneratu. Perchè ella hè tantu notevule? L'autori di MK pussianu adattà in un ghjocu a trama di i prughjetti originali, liberi in l'anni novanta.

Meccanica è grafica abbastanza arristata, ponendu u cumbattimentu unu di i più dinamichi è sanguinosi. Oghji i lettori à tuttu u battagliu aghjunghjenu una carica di Razie-X, chì li permette di cunsultà percussioni mortali in cumminionamenti in movimentu. Veru, i ghjucatori attenti anu provatu à seguità l'azzioni di l'avversariu, in modo da ùn sostituisce micca un'altro attellu, ma più spessu si hè finitu cù un cutscene terribile cun dettagli anatomici.

A penalità per a vendita o l'acquisto di Mortal Kombat in Australia hè di 110 mila dollari.

Tekken 3

Tekken traduce in "Iron Fist"

Se vulete andà torna in u tempu è ghjucà un certu ghjocu di lotta classica, allora pruvate a versione portata di Tekken 3 nantu à i PC. Stu prugettu hè cunsideratu unu di i più grandi battaglia in a storia di l'industria.

U ghjocu hè statu liberatu in 1997 è si hè distingue per a meccanica unica, i caratteri vividi è scene di trama interessanti, à a fine di ognunu di i quali i gamerini sò stati mustrati un video di a storia di u cummattente. Inoltre, ogni passaghju di a campagna partenu un novu eroe. I ghjocatori anzianu à ricurdà l'epica ubriaca di dr. Boskonovich, dinosauri divertenti di Gon è imitatore di Mokujin, è chì pari à divertente giocà a pallavolu in u divertimentu finu!

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

U ghjocu hè statu publicatu in u 2014

Quandu i Giapponesi aghjunghjenu a creazione di u ghjocu di lotta, vale a pena aspettà qualcosa di novu è rivoluzionario. U ghjocu di l'universu Naruto hè statu perfettu, perchè hè statu piaciutu da entrambi i fans di u anime originali è i fan di u genere di ghjocu di lotta, chì ùn sò micca cunnisciutu nè a fonte uriginale.

U prugettu hè colpitu finu di i primi minuti cù grafiche è stile, è a varietà di caratteri occhi currinu. Hè veramente, u ghjocu di fronte à i ghjucatori ùn hè micca u jocu di lotta più avanzatu, perchè più spessu di fà una cumminazione di freschezza, si utilizanu cumprime di tastiera abbastanza semplici.

Per a simplicità di u gameplay, pudete pardonà i sviluppatori, perchè u design è l'animazione in Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution sò spettaculi. I morti lucali piglianu brillanti, è i caratteri certamente trasmettite frasi à un certu avversariu, ripercussendu offizii precedenti o chì si sonnu in una riunione inaspettata.

Injustice: Gods Among Us

U liberu di u prugettu hà avutu in u 2013

U scontru di supereroi in l'universu DC hà purtatu ciò chì parechji ragazzi parlavanu in zitellina: chì hè veramente più forti - Batman o Wonder Woman? Tuttavia, u ghjocu pò esse chjamatu innovatore è rivoluzionario, perchè davanti à noi hè u mo Mortal Kombat, ma dinò cù i caratteri di fumetti.

I lettori sò pruposti à sceglie un caratteru, passanu attraversu u stile di a battaglia, aprite i costumi è inuprumini decine di combinazioni semplici. Malgradu micca u juggiuu più originali, Injustice hà saputu tena l'atmosfera di l'auditori è caratteri riconoscibili.

U script di ghjocu hè statu scrittu cù a participazione attiva di cunsiglii di DC Comics. Per esempiu, dui autori anu assuciatu specificamente chì i caratteri di u ghjocu anu conservatu un modu autenticu di parlà.

Street Fighter v

Come ancu, una di e trincette principali di u ghjocu hè caratteri assai culuriti.

U liberu di Fifth Street Fighter 2016 hè diventatu una specie di agitavu di idee di ghjocu di e parti precedenti. SF hà comportatu bè in battaglie multiplayer, ma a campagna di ghjocu unicu hè stata urdinante è monotoma.

U prugettu mette in opera a scala di ricezione EX-speciale, chì era ancu utilizata in altri ghjochi di lotta popolari. I sviluppatori anu aghjuntu a meccanica stupenda da a terza parte di a serie. Da u quartu "Street Fighter" hè venuta a scala di vendetta, fatta in forma di cumulazione di energia dopu à i colpi mancati. Questi punti ponu esse spesi in un scibu combo o in l'attivazione di una tecnica particulare.

WWE 2k17

Pudete ancu creà u to carattere in u ghjocu.

In u 2016, WWE 2k17 hè stata publicata, dedicata à u famoso spettaculu americanu cù u dirittu di u listinu. A luttata hè amata è venerata in l'ovest, cusì un simulatore di sport hà suscitatu l'interesse acutu da i fan di i ghjochi di lotta. I autori di u studio Yuke's sò stati capaci di traduce à u schermu battaglie spettacolari cun luccitori famosi.

U ghjocu ùn sceglie micca di intrattu gameplay: i gamer avè a memorize combinazioni è risponde à eventi di tempu à tempu per scappà da a grips è scappare combos. Ogni attaccu riesciunu accumula una carica per un accolta speciale. Come in u spettaculu reale, a lotta in WWE 2k17 pò andà assai altru da u ring, induve pudete aduprà oggetti improvvisati è metudi pruibiti.

In WWE 2k17, ùn hè micca solu una modalità di caccia, ma dinò un organizzatore di partite.

I Skullgirls

Motoru Skullgirls è gameplay eranu creati sottu l'influenza di u Marvel vs jocu di lotta. Capcom 2: New Age of Heroes

Piru di sicuru, pochi di persone anu sentu parlatu di stu ghjocu di lotta in u 2012, ma u prugettu di autori giapponesi di i ghjochi di l'autunna hè assai popu in a Terra di u Sulu Nascente. SkullGirls hè un ghjocu di lotta multiplattiva in cui i lettori piglianu u cuntrastu di belle ragazze, disegnate in stile anime.

Femmine guerrieri anu abilità specifie, usanu combinazioni letali è timidei di percussioni opposti. L'animazione unica è a stilistica altamente banale facenu di SkullGirls unu di i ghjochi di lotta più insoliti di epoca moderna.

Skullgirls era in u Guinness Book of Records cum'è un ghjocu cù u più numeru di fotogrammi di l'animazione per carattere - una media di 1.439 fotogrammi per cummattitore.

Soulcalibur 6

U jocu hè statu liberatu in u 2018

A prima parti di Soulcalibur apparse in a PlayStation in l'anni novanta. Dopu u generu di cumbattimentu hè statu fiorente, ma a novità da i giapponesi da Namco hà pussutu novu elementi inaspittati di u gameplay. A caratteristica principale di Soulcalibur hè armi freddi aduprate da i cummattenti.

In a sesta parte, i caratteri cumportanu cumbre rapidu, cù e so lame fidate, è ancu usanu a magia. I sviluppatori anu decisiu di accumpagnà a composizione originale di i caratteri cù un ospiti inaspettatu di u ghjocu The Witcher. Geralt s'incastunisce perfettamente in u Souloribur Lore è diventò unu di i caratteri più diffusi.

I migliori ghjochi di lotta nantu à u PC ùn sò micca limitati à dieci rapprisarii di u genere. Di sicuru vi ricordi una numeru di prughjetti ugualmente chjaru è di alta qualità di stu genere, ma sì ùn avete micca ghjucatu una di e serie in alto, allura hè u tempu di riempe sta lacuna è sguillatevi in ​​l'atmosfera di battaglie senza fine, combos è fatalità!