U travagliu cù i strati hè a basa di Photoshop. L'idea principale di tali prugrammi hè precisamente u posizionu di u cuntenutu in diversi strati chì permettenu di edità ogni elementu indipindente da l'altri. In sta lezione, parlemu nantu à cume uttene un stratu trasparente in Photoshop.
Trasparenza di strati
Trasparente (o translucente) pò esse consideratu un stratu chì permette di vede u cuntenutu chì si trova nantu à u sughjettu.
Per difettu, ogni novu stratu creatu in a palette hè trasparente, chì ùn contene micca elementi.
In stu casu, se u stratu ùn hè micca vuoto, per fà rende trasparente hè bisognu di fà qualche azzione.
Metodo 1: Opacità Generale
Per riduce l'opacità generale di l'elementi cuntenuti in u stratu, avete bisognu di travaglià cù un cursore cù u nomi corrispondenti in a parte superiore di a palette di strati.
Comu pudete vede, abbassendu l'opacità di u stratu superiore cù un cerru neru, u rosso inferiore comincia à vede à traversu.
Metudu 2: Riempite Opacità
Sta impostazione differisce da a precedente in quantu si elimina solu u pussulimentu di l'elementi, chì li rendenu trasparente. Se i stili, per esempiu, una ombra, sò stati applicati à u stratu, restanu visibili.
In sta lezione hè finita, ora sapete cume creà un stratu opaco in Photoshop in trè modi. Queste proprietà di strati anu aperti a più larghe possibilità à creà è à trattà e immagini.