In Windows 10 (è 8) ci hè una funzione incorporata "Spaziu di Dischi", chì permette di creà una copia speculare di dati nantu à parechji dischi rigidi fisici o aduprà parechji dischi cum'è un discu. crea un tipu di matrici RAID software.
In questo manuale - in dettaglio nantu à cume pudete configurà spazi discu, chì opzioni sò dispunibuli è ciò chì hè necessariu per aduprarle.
Per creà spazi discu, hè necessariu chì u computer hà più di un discu duru fisicu o SSD installatu, mentre aduprà l'unità USB externa (a stissa dimensione di unità hè opzionale).
I seguenti tipi di spazi di staghjone sò dispunibili.
- Semplice - parechji disci sò aduprati cum'è un discu, ùn ci hè micca prutezzione contra a perdita di l'infurmazioni.
- Specu di fronte à dui - i dati sò duplicati nantu à dui dischi, mentri chì unu di i dischi falli, i dati restanu dispunibuli.
- Spilateru trilaterale - almenu cinque dischi fisichi sò richiesti per l'usu, i dati sò salvati in casu di fallimentu di dui dischi.
- "Parità" - crea un spaziu di discu cun un cuntrollu di parità (i dati di cuntrollu sò salvati, chì permettenu di ùn perdite micca dati quandu unu di i dischi falli, è u spaziu totalu dispunibule in u spaziu hè più grande di quandu usu specchi), almeno 3 dischi sò necessarii.
A creazione di u spaziu di u discu
Important: tutti i dati da i dischi usati per creà spaziu in discu saranu cancellati in u prucessu.
Pudete creà spazi discu in Windows 10 cù l'elemento pertinente in u pannellu di cuntrollu.
- Aprite u pannellu di cuntrollu (pudete iniziate à digità "Pannellu di cuntrollu" in a ricerca o premete i chjavi Win + R è sceglite u control).
- Mutà u pannellu di cuntrollu in a vista "Icone" è aprite l'elemento "Spazi discuri".
- Cliccate nantu à Create New Pool è Spaziu di Dischi.
- Se ci sò dischi senza formattazione, li vedi in a lista, cum'è in a screenshot (verificate i dischi chì volete usà in u spaziu disciu). Se i dischi sò dighjà formattati, vedite un avvertenza chì i dati nantu à elli saranu persi. Simili, marca i dischi chì desiderate aduprà per creà spaziu discu. Fate un clic nantu à u pulsante "Crea una piscina".
- In u prossimu passu, pudete sceglie una lettera di unità cù u spaziu di u discu sarà installatu in Windows 10, un sistema di file (se usate u sistema di file REFS, avete a correzione automatica di l'errore è di conservazione più fiduciale), u tipu di spaziu discu (in u campu "Tipu di resilienza"). Quandu ogni tippu hè selezionatu, in u campu Tagliu puderete vedi quale dimensione di u spaziu sarà dispunibule per a registrazione (u spaziu nantu à i dischi chì sarà riservatu per e copie di i dati è i dati di controllo ùn serà dispunibile per a registrazione). spaziu nant'à u discu "è aspettate chì u prucedimentu sia finitu.
- Quandu u prucessu hè finitu, vi restituerete à a pagina di gestione di u spaziu di discu in u pannellu di cuntrollu. In u futuru, pudete aghjunghje dischi à u spaziu nant'à u discu o li smetti di lu.
In Windows 10 Explorer, u spaziu discu creatu apparirà cum'è un discu regale nantu à un computer o laptop, per chì tutte e stesse azzioni chì sò dispunibule nantu à un discu fisicu regule sò dispunibili.
Sulu u tempu, se avete adupratu spaziu nant'à u discu cù u tippu di stabilità "Mirror", se unu di i dischi falli (o duie, in u casu di un "speculare cumannatu") o ancu s'elli sò accidentalmente disconnessi da u computer, vedi ancu in l'esploratore drive è tutti i dati nantu à sta. Tuttavia, avvermenti appariranu in l'impostazioni di u spaziu nant'à u discu, cum'è in a screenshot sottu (a notizazione rispettiva apparirà ancu in u centru di notificazioni di Windows 10).
In questu casu, vi truverete a ragione è, se hè necessariu, aghjunghje novu dischi à u spaziu nant'à u discu, rimpiazzendu quiddi chì eranu micca.