Tutti l'utenti di l'ordinatori è di i portatili persunificanu sempre u sistema operativu in base à i so gusti è preferenze. Ma ci hè una categoria di persone chì semplicemente ùn sà micca cume cambià stu parametru. In l'articulu di oghje, vulemu parlà di parechji maneri chì aiutanu à adattà u livelli di luminosità di u schermu in Windows 10.
Metodi di cambià a luminosità
Sò subitu attirà a vostra attenzione nantu à u fattu chì tutte e azzioni descritte sottu sò state testate in Windows 10 Pro. Se avete una edizione diferente di u sistema operativu, pudete puru ùn avè micca certi elementi (per esempio, Windows 10 Enterprise ltsb). Tuttavia, unu di i metodi sopra citati ti aiutera senza equiservu. Dunque, scendemu à a so descrizione.
Metudu 1: Tastetti Multimediali
Stu prughjettu hè unu di i più popolari oghje. U fattu hè chì a maiò parte di e tastiere di PC moderni è assolutamente tutti i portatili anu cambiati luminosità incù. Per fà quessa, tenite premutu nantu à a tastiera "Fn" è premete u diminuzione o l'augmentazione di u brillanti. Di solitu tali pulsanti sò situati nantu à e frecce. "Sinistra" è "A destra"
sia in F1-F12 (dipende di u produttore di a pera).
Sì ùn avete micca a capacità di cambià a luminosità cù a tastiera, allora ùn vi preoccupate. Ci hè altri metodi per fà quì.
Metudu 2: Parametri di u sistema
Pudete aduprà u livello di luminosità di u monitor cun pussibule l'impostazioni di l'OS. Eccu ciò chì avete bisognu di fà:
- Cliccate sinu nantu à u bottinu "Start" in u angulu inferiore sinistra di u schermu.
- In a finestra chì si apre, leggermente sopra u bottinu "Start", vedite una maghjina di ingranaggi. Cliccate nantu à sta.
- Dopu, andate in tab "Sistema".
- A sottusezzione sarà aperta automaticamente. "Schermu". Eccu ciò chì avemu bisognu. A parte di a destra di a finestra vedi un bar cu luminosità regolabile. A muvimentu à sinistra o à diritta, pudete sceglie a manera più bona per te.
Dopu avete stabilitu u valore di luminosità desideratu, pudete basta à chjappà a finestra.
Metudu 3: u Centru di Notificazioni
Stu metudu hè assai simprettu, ma hà un svantaggiu. U fattu hè chì cun essa pudete setà solu un valore fissu di luminosità - 25, 50, 75 è 100%. Ciò significa chì ùn puderete micca dà definisce indicatori intermedii.
- In u angulu inghjustu u menu di u schermu cliccate nantu à u bottinu Centro di notificazioni.
- Apparirà una finestra in u quali noti sistema sò generalmente visualizzati. À u fondu ci vole à truvà u pulsante Expand è spingi.
- Questu aprirà l'intera lista di azzioni rapide. I cambiamenti di a lucentezza di u bottinu saranu in esse.
- Cliccando nantu à sta icona cù u bottinu sinu di u mouse, cambierà u livello di luminosità.
Quandu u risultatu vulintu hè truvatu, pudete fermà Centro di notificazioni.
Metudu 4: u centru di mobilità di Windows
Solamente i possessori di urdinatori cun sistema operativu Windows 10 ponu aduprà stu metu per difettu, ma ci hè sempre un modu per attivà sta opzione in un computer stazionaru. Ci parleremo quì sottu.
- Sì sì u pruprietariu di u laptop, allora simultaneamente premete i tasti di a tastiera "Win + X" premete RMB nant'à u buttu "Start".
- Un menu contestuale vi hè chì vene à cliccà nantu à a linea. "Centro di mobilità".
- Cusì, una finestra separata, apparirà nantu à u schermu. In u primu blocu vedi l'impostazioni di luminosità cun una barra di regolazione standard. Movendu u cursore in dirittu sinu o dirittu, vi diminuirà o aumenterai a luminosità, rispettivamente.
Se vulete aprà sta finestra in un PC regule, duverete cambià u registru un pocu.
- Appughjate simultaneamente i tasti di a tastiera "Win + R".
- In a finestra apparsa registramu u comando "regedit" è cliccate "Enter".
- A parte sinistra di a finestra chì si apre, vedi un arburu cartulariu. Apertu a sezione "HKEY_CURRENT_USER".
- Ora in u listessu modu aprite u cartulare "Software" chì hè in casa.
- Cusì una lista più lunga si aprirà. In questione avete bisognu di truvà una cartella "Microsoft". Fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse è selezziunate a linea in u menù contestuale "Crea"è poi cliccate nantu à l'elemento "Sezione".
- Nova cartulina deve esse chjamata "MobilePC". Dopu in sta cartula ci vole à creà un altru. Sta vittoria ci deve esse chjamata "MobilityCenter".
- In u cartulare "MobilityCenter" Fate un clic col bottinu di dirittu di u mouse. Sceglite una linea da a lista "Crea"è poi selezziunate l'elemento "Valore DWORD".
- U novu parametru deve esse datu un nome "RunOnDesktop". Allora avete bisognu di aprite u schedariu creatu è assignatu un valore. "1". Dopu, cliccate nantu à u bottinu in a finestra "OK".
- Ora pudete fermà l'editor di registru. Sfortunatamente, i pruprietari di i PC ùn ponu micca da u menù cuntestu per chjamà u centru di mobilità. Dunque, avete bisognu di preme a combinazione di tasti nantu à a tastiera "Win + R". In a finestra chì si vede, inserite u comando "mblctr" e premete "Enter".
Se avete bisognu di chjamà dinò u centru di mobilità in futuro, pudete ripetite solu l'ultimu articulu.
Metudu 5: Impostazioni di potenza
Questu metudu pò esse adupratu solu da i pruprietari di dispositivi mobili cun Windows 10 installatu. Vi permetterà di adeguà separatamente a luminosità di u dispositiu quandu si esegue nantu à a rete è a batteria.
- Aprite "Pannello di cuntrollu". Pudete lisa nantu à tutti i modi possibili per fà cusì in u nostru articulu separatu. Utilizemu a combinazione di tasti "Win + R", entreremo un cumandamentu "cuntrollu" è cliccate "Enter".
- Sceglite una sezione da a lista "Alimentazione".
- Dopu avete bisognu à cliccà nantu à a linea "Preparà una Schema di Potenza" oppositu u schema chì avete attivu.
- A nova finestra si aprirà. In stu, pudete definisce l'indice di luminosità per dui modi di u dispositiu. Vi basta à spostà u cursore sinu o dirittu per cambià u parametru. Dopu à fà i cambiamenti ùn vi scurdate di cliccà "Salva modifiche". Si trova in u fondu di a finestra.
Leggi più: 6 modi per fà u "Pannellu di cuntrollu"
Modificà l'impostazioni di u monitor in i desktop
Tutti i metudi descritti sopra sò applicabili principalmente à i portatili. Se vulete cambià a luminosità di l'immagine nantu à u monitoru di un PC stazionaria, a soluzione più efficace in questo casu hè di adeguà u parametru rispettu à u persunu stessu. Per fà quessa, devi fà qualchi passi simuli:
- Individuà i pulsanti di regolazione nantu à u monitor. A so posizione dipende tutta da u mudellu specificu è a serie. Per certi monitor, un sistema di cuntrollu simile pò esse situatu à u fondu, mentre nantu à altri dispositivi, da un latu o ancu da u schiena. In generali, i pulsanti citati avianu à sente una cosa cume:
- Se i pulsanti ùn sò micca firmati o ùn sò micca accompagnati da icone specifichi, pruvate à truvà a guida d'utente per u vostru monitor in Internet o prova à cercà u parametru volu cù u metodo di ricerca. Ci vole à avvalendu chì, per certi mudelli, un buttonu di sferenza hè attribuitu per adeguà a luminosità, cum'è in l'imagine quì. Nant'à altri dispositivi, u parametru richiestu pò esse nascatu un pocu più in profondità in un menu separatu.
- Dopu avè trovu u parametru desideratu, regolate a situazione di u cursore cum'è vi piace. Poi uscite tutti i menù aperti. I cambiamenti saranu visibili à l'ochju immediatamente, nisunu riavule dopu l'operazioni fatti sò necessarie.
Sì in u prucessu di adattà a luminosità avete qualchì difficoltà, pudete semplicemente scrive u vostru mudellu di monitoru in i commenti, è vi daremu una guida più dettagliata.
Cume, u nostru articulu hè venutu à a so conclusione logica. Speremu chì una di sti metudioni ti permeda di definisce u livello di luminosità desideratu di u monitor. Inoltre, ùn vi scurdate di pulì periodicamente u sistema operativu di l'ordine per evitare diversi errori. Sì ùn cunniscite micca chì fate quessa, leghje u nostru materiale educativo.
Per sapè di più: Pulendu Windows 10 da spazzatura