Opera 52.0.2871.99

Usate u prugramma di Design di Calendario per creà u vostru prugettu unicu cum u vedi. In questu hè di aiutà una funzionalità vasta cun una varietà di mudelli è strumenti per travagli. Poi pudete mandà u calendario per stampà o aduprà cum'è una maghjina. Analizzà stu prugramma in più dettu.

A creazione di u prugettu

A cuncezzione di calendarii supporta un numeru illimitatu di prughjetti, ma pudete solu travaglià cù una à volta. Selezziunu un schedariu à l'iniziu o crea una nova. Ùn ùn preoccupatevi micca se quessa hè a vostra prima esperienza di aduprà tali prugrammi, perchè i sviluppatori anu prevu stu e aghjunghjenu una mossa di creazione di prugettu.

Stregone di calendari

Prima ci vole à sceglie unu di i tipi propositi. Questa possibilità permetterà di accelerà u prucessu di creazione è u riempimentu automatu vi libererà da u travagliu superfluu. U prugramma offre una scelta di sei opzioni. Se vulete qualcosa di diversu è unicu, allora sceglite "Calendario da zero".

Sceglite un mudellu

Pudete aduprà unu di i mudelli predefiniti. Sò veramente assai, è ognunu hè adattu per idee diverse. Usate spazii verticali o orizzontali. In più, nantu à ogni opzione hè visualizata a so thumbnail, chì aiuta cù a selezzione.

Fate una immagine

Cosa hè un calendario unicu senza a vostra immagine? Questu pò esse qualchì foto, basta pagà attenta à a risoluzione, ùn deve micca esse troppu chjucu. Selezziunate una foto principale per u prughjettu da quelli di u vostru computer, è procedi à u passu chì vene.

Piazzà i parametri

Specifichi u periodu di tempu per cui u calendario sarà creatu, è u prugramma si distribuerà correttamente ogni ghjornu. Se state pensendu di stampà un prughjettu, hè impurtante assicurarvi chì a so taglia si stenga nantu à u fogliu A4 o abbini i vostri desideri. Per fà ciò, stabilisci i valori desiderati in "Impostazioni di pagina". Allora pudete cuminciare à affinà.

Area di travagliu

Tutti l'elementi sò situati convenientemente per u travagliu è varanu di dimensioni. A sinistra ci hè una lista di pagine. Cliccate nantu à unu di elli per cuminciare. A pagina attiva hè mostra in u centru di u spaziu di travagliu. A diritta ci sò i principali strumenti cù i quali leghjarà più.

Parametri di basa

Aghjunghje a lingua di u calendariu, aghjunghjite un toptu è, qualchì necessariu, carciate e più immagini. In più, pudete dumandà u principiu di u calendariu è à chì ghjornu hà da continuà.

Vogliu prestà una attenzione particulare à aghjunghje e vacanze. L'utente hà sceltu i ghjorni rossi di u so calendario, editendu a lista per e vacanze. Pudete aghjunghje e vacanze, sì ùn hè micca in a tavula.

Testo

A volte, hè necessariu testu nantu à u poster. Questu pò esse una descrizione di u mese o qualchì altru a vostra discrezione. Usa questa funzione per aghjunghje parechji etichette à a pagina. Pudete sceglie u font, a so dimensione è a forma, è scrivite u testu necessariu in a linea prevista per questu, dopu allora chì sarà trasferitu à u prugettu.

Clipart

Decori u calendariu aghjunghendu vari chjappuli. U prugramma hà dighjà installatu un inseme di varie clipart chì ponu esse messe in a pagina in quantità illimitate. In sta finestra vi truverete foto nantu à guasi ogni topic.

Virtues

  • Ci hè un assistente di creazione di u prughjettu;
  • Interfaccia in russo;
  • Parechji spazii spazii è mudelli.

Inconvenienti

  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa.

A cuncezzione di Calendarii face in perfette condizioni cù a so missione, fornendu à l'utenti grandi opportunità in a creazione di u so prugettu unicu in pocu tempu. Subitu dopu à a fine di u travagliu, pudete stampà o salvà l'imagine nantu à u vostru computer.

Scaricate i calendari di Prial Design

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Programmi per a creazione di calendarii Disegno di Business Card Interior Design 3D Astron Design

Share l'articolo in reti sociali:
Design di Calendarii hè un prugrammu simile è pratticu per a creazione di calendari per ogni tempu. Si adatta à tutti l'utenti spertiti è principianti in sta attività.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: AMS Software
Costu: $ 12
Dimensione: 75 MB
Lingua: russo
Versione: 10.0