Convertite a presentazione in video online

Ùn hè micca sempre pussibile lanciare una presentazione cù un prugramma speciale, ma u lettore video hè prisentatu nantu à guasi ogni computer. Allora, a scelta migliore hè di cunverte un tipu di file à un altru per eseguà cunesceva in un PC, induve ùn ci hè micca un prugrammu chì apre apertura di file cume PPT è PPTX. Oghje avemu da dirà in dettaglio di sta trasformazione, chì si piglia in opera cù i servizii in linea.

Convertite a presentazione in video online

Per finalizà a missione, avete bisognu di un file cun a presentazione stessa è una cunnessione internet attiva. Pudete definisce i parametri necessarii nantu à u situ, è u convertitore eseguirà u restu di a prucedura.

Vede ancu:
Cosa fà se PowerPoint ùn pò aprà i file PPT
Aperazione di i file di presentazione PPT
Traduzione in PDF di PowerPoint

Metudu 1: OnlineConvert

OnlineConvert supporta un gran numeru di tipi di dati diversi, cumpresu e presentazioni è video. Allora, hè ideali per fà a conversione chì avete bisognu. Stu prucessu hè fattu di a siguente:

Vai à u situ web OnlineConvert

  1. Aprite a pagina principale di u situ OnlineConvert, ampliate u menu pop-up "Video Converter" è selezziunate u tipu di video chì si vogliono trasmette à.
  2. Ci sarà una transizione automatica à a pagina di u cunvertitore. Quì cumincie à aghjunghje file.
  3. Selezziunu l'oggetto adatta in u navigatore è cliccate nantu à u bottinu. "Apertu".
  4. Tutti l'elementi aghjuntu sò visualizzati in una lista. Pudete vede u so volumu iniziale è eliminà quelli inutili.
  5. Avà aghjunghjerai cun altre impostazioni. Pudete sceglie a risoluzione di u video, a so tassi di bit, a ritruvà nantu à tempu è assai di più. Lasciate tutti i difetti cumunu se nunda di ciò hè necessariu.
  6. Pudete salvà e scelte scelte in u vostru contu, solu per ciò cusì avete da passà à a procedura di registrazione.
  7. Dopu avè completu a selezzione di i parametri, cliccate sinu nantu à "Start Converting".
  8. Verificate a casella corrispondente se volete avè un ligolu per scaricà video à e mail quandu a conversione hè finita.
  9. Scaricate u schedariu finutu o caricatu à l'archiviazione in linea.

A stu puntu, u prucessu di traduce una presentazione in un video pò esse consideratu cumplessu. Comu pudete vede, OnlineConvert face cun eddu perfettamente à a missione. U risultatu hè ottenutu senza difetti, in qualità accettabile è ùn occupa micca più spaziu nantu à u drive.

Metudu 2: MP3Care

Malgradu u so nome, u serviziu web MP3Care permette di cunverte micca solu i file audio. Si pò differisce da u minimalismu di u situ precedente in u design è strumenti curati. Quì ci sò solu e funzioni più necessarie. Per questo, a cunversione hè ancu più veloce. Avete solu bisognu di fà e seguenti azzioni:

Andate à u situ MP3Care

  1. Segui u ligame sopra per andà à a pagina di cunvertitore. Eccu procedere per aghjunghje u schedariu chì avete bisognu.
  2. Selezziunu e cliccate nantu à "Apertu".
  3. L'oggiu aghjuntu hè visualizatu in una linea separata è pudete cancellà quellu in qualunque tempu è riempe di un novu.
  4. U secondu passu hè u timing di ogni vetraghju. Basta à spuntà a voce pertinente.
  5. Cumprà u prucessu di traduce a presentazione in u video.
  6. Aspettate a fine di u prucessu di cunversione.
  7. Cliccate nantu à u ligame chì si vene cù u bottinu sinu di u mouse.
  8. A riproduzione di video comincerà. Fate un clic destro è selezziunate "Salvà i video cum".
  9. Dà un nome, specificu a location di salvamentu è cliccate nantu à u pulsante. "Salvà".
  10. Avà avete un oghjettu MP4 prontu in u vostru computer, chì cusì pochi minuti fà era una presentazione regula disignata apposta per a visione da PowerPoint è altri prugrami simuli.

    Vede ancu:
    Crea un video da una presentazione di PowerPoint
    Convertite i documenti PDF in PPT in ligna

Cume, u nostru articulu ghjunghje à a so conclusione logica. Avemu cercatu di sceglie per voi duie servizii in linea ottimale chì non solu esegenu in modo esplicitu u so compitu principale, ma anu adattatu à situazioni differenti, cusì prima familiarizàte cù e dui opzioni, è selezziunate u persunale.