Cumu reinstallà Windows in un laptop

Per diverse ragioni, à volte hè necessariu reinstallà Windows. È à volte, se avete bisognu di fà quessa nantu à un laptop, i utilizatori principianti pò truvà e diverse difficoltà associate à u prucessu di stallazione, installendu i driver o altre sfumature peculiari solu à i portatili. Aghju propositu di cunsiderà in dettaglio u prucessu di a reinizessione, è ancu qualchi approccie chì puderanu permette di reinstallà l'OS senza prublemi.

Vede ancu:

  • Cumu reinstallà Windows 8 in un laptop
  • riparazione automatica di e impostazioni di fabbrica di u portatile (installa anche automaticamente Windows)
  • cumu installà Windows 7 in un laptop

Reinstallà Windows cù l'utili incorporati

Quasi tutti i portatili attualmente in vendita permettenu di reinstallà Windows, è ancu tutti i driver è prugrammi in modalità automatica. Hè cusì, avete solu bisognu di cumincià u prucessu di recuperu è uttene un laptop in u statu in cui hè statu acquistatu in u magazinu.

A mo opinione, questu hè u megliu di i modi, ma ùn hè micca sempre pussibule di aduprà; à spessu, quandu arrivendu à una chiamata di riparazione di l'ordinatore, vedu chì tuttu in u laptop di u cliente, cum'è a partizione di recuperu nascosta nantu à u discu duru, hè stata rimossa per installà u pirata Windows 7 Ultimate, cù driver packs integrati o l'installazione dopu di driver chì utilizanu Driver Pack Solution. Questu hè una di l'azzioni più irrazionalesi di l'utenti chì si cunsideranu "avanzati" è vanu in stu modu per sbarrazzanu di i prugrammi di u fabbricante di u laptop, frenendu u sistema.

Esempiu di prugramma di recuperu di laptop

Se ùn avete micca reinizettatu Windows in u vostru laptop (e micca causatu woezers), è u sistema operativu cun chì hè statu acquistatu hè installatu nantu ad ellu, pudete aduprà facilmente l'utili di recuperu, eccu i modi per fà lu:

  • Per i portatili cù Windows 7 di quasi tutte e marche, in u menu Start ci sò i prugrammi di recuperu da u fabbricante, chì ponu esse identificatu per nome (cuntene a parola Recuperazione). Mediante l'esecuzione di stu prugramma, puderete vede vari modi di recuperu, cum'è reinizessione di Windows è portà u laptop à u so statu di fabbrica.
  • Quasi in tutti i portatili, subitu dopu à a mossa, ci hè un testu nantu à u schermu cù u logo di u fabbricante, quale bottinu chì avete bisognu à pressà per inizià a riparazione invece di caricare Windows, per esempiu: "Press F2 for Recovery".
  • In i portatili cun Windows 8 installati, pudete andà in "Parametri di u computer" (pudete iniziate à digità stu testu nant'à u schermu iniziale di Windows 8 è fà subitu in queste impostazioni) - "Generale" è selezziunate "Sguate tutti i dati è reinizisci Windows". Di conseguenza, Windows sarà riaffettuò automaticamente (ancu se ci vole un casu di dialoghi), è tutti i driver necessari è prugrammi preinstallati saranu installati.

Dunque, vi propemu di reinstallà Windows nantu à i portatarii cù i metudi descritti sopra. Ùn ci hè nisunu vantaghju per i vari assemblea cum'è ZverDVD in comparazione cù u Windows 7 Home Basic preinstallatu. È ci sò assai difetti.

Tuttavia, s'ellu ci hè u vostru laptop induve hè sottumessu à ristituzzioni inette è ùn ci hè più a partizione di recuperu, allora leggere.

Cume reinstallà Windows in un laptop senza una partizione di recuperu

Prima di tuttu, avemu bisognu di una distribuzione cù a versione curretta di u sistema operativu - un CD o un'unità flash USB. Se avete dighjà una, allora grande, ma sì, ma ci hè una immagine (file ISO) cù Windows - pudete brucà in discu o creà una unità USB flash di avvicinamento (per istruzioni dettagliate, vede quì). U prucessu di stallazione di Windows nantu à un laptop ùn hè micca assai sfarente da l'installazione in un computer abituale. Un esempiu pudete vede in articulu di installazione Windowschì hè adatta per Windows 7 è Windows 8.

Piloti in u situ ufficiale di u fabbricante di laptop

Una volta finita a stallazione, avete bisognu di stallà tutti i driver necessari per u vostru laptop. In questu casu, vi propongo di micca aduprà vari installatori di driver automatici. U megliu hè di scaricà i driver per un laptop in u situ web di u fabbricante. Se avete un portatili Samsung, allora andate in Samsung.com, se Acer - dopu à acer.com, etc. Dopu, circate a sezione "Support" (Supportu) o "Downloads" (Scaricamenti) è scarica i file di driver necessari, è dopu installarli. Per alcuni portatili, l'ordine di stallà i piloti (per esempio, Sony Vaio) hè impurtante, è ci pò esse qualchì altre difficoltà chì tù avete da truvà nantu à a to solu.

Dopu avè installatu tutti i piloti necessarii, pudete dì chì avete reinstallatu Windows in u laptop. Ma, ancora una volta, aghju avverutu chì u megliu modu hè di aduprà a partizione di recuperu, è quandu ùn hè micca quì, installà i Windows “puliti” è micca i “assemblee”.