A creazione di una rete locale via un router Wi-Fi


A casa moderna di l'omu cumunu hè piena di una varietà di gadgets elettronici. In una casa classica ci ponu ordinatori personali, urdinatori, compresse, smartphone, smart TV, è ancu di più. È spessu, ciascuna di esse immagina o mette dispunibule qualsiasi infurmazione è cuntenutu multimedia chì l'utente possa bisognu per u travagliu o l'intrattenimentu. Benintesa, puderete copià i file da un dispositivo à l'altru, se necessariu, aduprà fili è unità flash à l'antica, ma questu ùn hè micca cusì praticu è richiede tempu. Ùn hè micca megliu à cunghjunghje tutti i dispositivi in ​​un unicu rughjone locale Cumu pò esse fattu cù un router Wi-Fi?

Vede ancu:
Ricercà una stampante in un computer
Cunnessi è configurà a stampatrice per a rete locale
L'aggiunu di una stampante in Windows

Crea una rete locale via un router Wi-Fi in Windows XP - 8.1

Se avete un router abituale, pudete creà a vostra rete di area locale persunale senza prublemi è difficoltà inutili. L'archiviazione in una reta simile hà parechji vantaggi utili: l'accessu à ogni prugramma in qualunque dispositiu, a capacità di cunnessione per l'usu intranet di una stampante, fotocamera digitale o scanner, scambio rapido di dati tra dispositivi, competizione in ghjochi online in rete è simili. Provemu à fà e adeguatamente configurà a rete locale assai, dopu avè fattu tri passi simpli.

Passu 1: Configurate u router

Prima, configurate e impostazioni senza filu in u router, se ùn l'avete micca già fattu. Come un esempiu visuale, piglià u router TP-Link, nantu à altri dispositivi l'algitimu di azzioni sarà simule.

  1. In un PC o laptop portendu à u vostru router, aprite un navigatore Internet. In u campu di l'indirizzu, inserite l'IP di u router. E coordinate predefinite sò più spessu:192.168.0.1o192.168.1.1, altre combinazioni sò pussibule dipende da u mudellu è di u fabbricante. Avemu premutu nantu à a chiave Enter.
  2. Passiamo l'autorizzazione in a finestra chì si aprite digitendu in i campi adatti u username è password per accede à a configurazione di u router. In u firmware di a fabbrica, sti valori sò uguali:admin. Confirmà l'entrata cliccendu nantu à u pulsante "OK".
  3. In u clientela web di u router, avemu muvimentu immediatamente à a tab "Impostazioni avanzate"Hè cchè, permette l'accessu à u modalità di configurazione avanzata.
  4. In a colonna di sinistra di l'interfaccia, truvamu è si espandenu u parametru "Modu senza filu".
  5. In u menù drop-down, selezziunate a linea "Impostazioni senza filu". Ci vulemu fà tutte e misure necessarie per creà una nova rete.
  6. Prima di tutti, accuminciemu a trasmissione senza filusu bè tittà u campu imposti. Ora u router distribuirà u segnu Wi-Fi.
  7. Inventemu è scrivemu un novu nome di rete (SSID), cù a quale tutti i dispositivi in ​​a zona di copertura di a Wi-Fi lo identificanu. U nome hè desiderabile per entrà in u registru latinu.
  8. Piazzà u tippu racolta di a prutezzione. Pudete, naturalmente, lasciare a rete aperta per accessu gratuitu, ma allora ci pò esse conseguenze spiacevoli. Megliu chjappu li.
  9. Infine, ponemu una password affidabile per accede à a vostra rete è cumpletà e nostre manipolazioni cun un clicse sinistra nantu à l'icona. "Salvà". U router ripartisce cù i nuovi parametri.

Passu 2: Imposta u computer

Ora ci vole à configurà e impostazioni di rete in u computer. In u nostru casu, u sistema operativu Windows hè installatu nantu à u PC, in altre versioni di l'OS da Microsoft, a successione di manipolazioni sarà simule cù differenze minori in l'interfaccia.

  1. PKM fà un clic nantu à l'icona "Start" è in u menù contestuale chì si vede andemu "Pannello di cuntrollu".
  2. In a finestra chì si apre, andate immediatamente à u dipartimentu "Rete è Internet".
  3. In a tabulazione successiva, sò assai interessati à u blocu. "Rete è Spartizione"induve ci stiamo muvendu.
  4. In u Centru di cuntrollu, avemu bisognu di configurà caratteristiche di cumparazione addizionale per a configurazione curretta di a nostra rete locale.
  5. Prima, attivamu a scuperta di rete è a cunfigurazione automatica nantu à i dispositivi di rete, marcendu a caselle adatta. Ora a nostra computatrice vederà l'altri dispositivi in ​​rete è esse rilevati da i.
  6. Assicuratevi di permettere l'accessu condivisu à e stampatrici è i file. Questu hè una situazione impurtante per a creazione di una rete locale furtuna.
  7. Hè assai impurtante aduprà l'accessu di publicu à e cartulari pubblichi per chì i membri di u vostru gruppu di travagliu puderanu effettuà diverse operazioni cù i file in cartelle pubbliche.
  8. Facemu configurà u media in streaming cliccendu nantu à a linea adatta. E foto, musica è filmu nantu à stu computer seranu dispunibuli per tutti i utilizatori di a futura rete.
  9. In a lista di dispositivi tick "Permessi" per i dispositivi chì avete bisognu. Andemu "Prossimu".
  10. Abbiamo stabilitu permessi di accessu diversi per diversi tipi di schedari, basatu annantu à a nostra percezione di riservatezza. Spingi "Prossimu".
  11. Scrive a password chì hè necessariu per aghjunghje altri computer à u vostru gruppu di casa. A parola di còdice pò esse poi cambiata, se vulete. Chiudite a finestra cliccendu nantu à l'icona. "Fatti".
  12. Avemu messu a criptografia à 128 bit raccomandata quandu si cacciu à l'accessu generale.
  13. Per a vostra comodità, disattivà a prutezzione da password è salvate a configurazione. Fondamentalmente, u prucessu di creazione di una rete locale hè finitu. Ci vole à aghjunghje un picculu toccu impurtante à a nostra foto.

Passu 3: Averzione di Sparechju

Per finalizà u prucessu, hè necessariu aprire sezioni specifichi è cartucce nantu à u discu duru di u PC per aduprà intranet. Vedemu cumu cumprimeru rapidamente i directory. Ancu una volta, piglià u computer cù Windows 8 à bordu per esempiu.

  1. Cliccate PKM nantu à l'icona "Start" è aprite u menu "Esploratore".
  2. Selezziunu un discu o una cartulina per "sparghjerai", cliccate nant'à u dirittu, cliccate nant'à u menu, andate in u menù "Pruprietà". Come un campione, aprite l'intera sezione C: à tempu cù tutti i cartulari è i file.
  3. In e pruprietà di u discu, seguitu a impostazione di cumunamentu avanzata, cliccendu nantu à a colonna pertinente.
  4. Pone una marcata in a scatula "Share this folder". Cunfirmà i cambiamenti cù u bottinu "OK". Fatti! Pudete aduprà.

Configurazione di una rete di zona locale in Windows 10 (1803 o altru)

Se aduprate costruisce 1803 di u sistema operativu Windows 10, allora i prughjetti di sopra ùn funziunanu micca per voi. U fattu hè chì, partendu da a versione specifica, a funzione "Gruppo di casa" o "Gruppo di casa" hè stata rimossa. Tuttavia, a capacità di cunnessione di più dispositivi à a stessa LAN rimane. Cumu fà sta, diceremo in dettaglio sottu.

Attraversu a vostra attenzione à u fattu chì i passaggi descritti in seguitu da esse eseguiti assolutamente nantu à tutti i PC chì saranu cunnessi à a rete locale.

Passu 1: Cambia Tipu di Rete

Prima ci vole à cambià u tippu di rete cù a quale si cunnessa cun Internet "Public" on "Privatu". Se u tippu di rete hè già messu à "Privatu", allora pudete saltà stu passu è procedere à u prossimu. Per cunnosce u tippu di rete, hè necessariu eseguire passi simuli:

  1. Cliccate u pulsante "Start". Scorri giùvuli l'elenco di prugrammi à u fondu. Individuà a cartella "Servizio" è aprite. Dopu da u menu di menù menu select "Pannello di cuntrollu".
  2. Per a percezione più cumuna di l'infurmazioni, pudete cambià a modalità di visualizzazione da "Categoria" on "Little Icons". Questu hè fattu in u menù drop-down, chì hè chjamatu da u pulsante in l'angulu in dirittu superiore.
  3. In a lista di utilità è applicazioni truvà "Rete è Spartizione". Aprite.
  4. In cima, truvate u blocu. "Vede e rete attiva". Visualisarà u nome di a vostra rete è u so tippu di cunnessione.
  5. Se a cunnessione hè listata cum'è "Pubblicu"Allora avete bisognu di gestisce u prugramma Run combinazione di tasti "Win + R", inseritevi in ​​a finestra chì si apresecpol.mscè poi premete u pulsante "OK" leggermente più bassu.
  6. Cusì una finestra si apre. "Politica di sicurezza locale". In a zona di sinistra, aprite u cartulare "Politica di u Gestore di Lista di Rete". U cuntenutu di u cartulare specificatu apparirà in diritta. Truvà tra tutte e linee quella chì porti u nome di a vostra rete. A norma, si chjama - "Rete" o "Rete 2". Sottu stu grafico "Description" sarà vacante. Aprite i parametri di a rete desiderata cliccendu dopu cliccendu in LMB.
  7. A nova finestra si aprirà in cui avete bisognu di andà à a tab "Locazione di Rete". Cambia l'impostazione quì "Tipu di situazione" on "Personale", è in u blocu "Permessi per l'utente" spuntà a linea più recente. Dopu à ciò, premete u pulsante "OK" affinchì i cambiamenti entranu in vigore.

Ora pudete fermà tutte e finestre aperte eccettu "Rete è Spartizione".

Passu 2: Configurazione di e opzioni di sparghjiatura

U prossimu elementu sarà a messa in opzioni di sparghjii. Questu hè fattu assai semplicemente:

  1. In a finestra "Rete è Spartizione"chì avete lasciatu aperta, truvate a linea tracciata in u screenshot è cliccate nantu à u.
  2. In u primu tab "Privatu (profilo attuale)" cambiate i dui parametri à "Abilita".
  3. Allora espansione a tab "Tutti i rete". Accendi "Folder Sharing" (Primo articulu), è dopu disattivà a prutezzione da password (l'ultimu articulu). Tutti l'altri parametri lascenu u default. Per piacè, avà a nota chì a parola d'urdinazione pò esse eliminata solu sì avete a fiducia completa in i computer cunnessi à a rete. In generale, i paràmetri devianu:
  4. À a fine di tutte e azzioni, cliccate "Salva modifiche" à u fondu di a stessa finestra.

Questu completa u passu di installazione. Moving on.

Passu 3: Abilita i Servizi

Per evità ogni sbagliu in u prucessu d'usu di una rete locale, bisogna aghjunghje servizii speciali. Avete bisognu di u seguitu:

  1. In a barra di ricerca nantu à "Taskbar" inserite a parola "Servizi". Poi fate l'applicazione cù u listessu nomu da a lista di risultati.
  2. In a lista di servizii, truvà quellu chjamatu "Publicazione di Risorse per a Scoperta di Caratteristiche". Aprite a so finestra di configurazione dopu cliccanu annantu à ella.
  3. In a finestra chì si apre, truvate a linea "Startup Type". Mutà u so valore cù "Manuale" on "Automatic". Dopu à ciò, premete u pulsante "OK".
  4. Azzioni simili sò necessarie per u serviziu. "Host Provider Discovery".

Una volta attivati ​​i servizii, resta solamente di furnisce l'accessu à i directory necessarie.

Passu 4: Apertura di l'accessu à Cartetti è File

Per i documenti specifichi da veda in rete locale, avete bisognu di aprite l'accessu à elli. Per fà quessa, pudete aduprà i cunsiglii da a prima parte di l'articolo (Passu 3: Averzione di Sparechju). In alternativa, pudete andà a strada alternativa.

  1. Cliccate nantu à u cartulare / file RMB. Dopu, in u menù contestuale, selezziunate a linea "Concessione di l'accessu à". Letteralmente à fiancu à esse ci sarà un sottomenu in cui dighjà aprire l'oggetto "Individui".
  2. Da u menù drop-down in cima à a finestra, selezziunate u valore "Tuttu". Poi cliccate nantu à u pulsante "Add". U gruppu di l'usu selezionatu apparirà sottu. Di scuppa, vedite un livello di permessi. Pò sceglie "Leggere" (se vulete chì i vostri file sia solu lettura) "Leggere è scrivere" (se vulete permesso à altri utenti di edità è leggere i file). Quandu hè finitu, cliccate Share aprite l'accessu.
  3. Dopu à qualchi secondi, vedite l'indirizzu di rete di u cartulare aghjustatu in precedenza. Pudete cuescia è scrive in a barra di indirizzu "Esploratore".

À propositu, ci hè un cumandamentu chì ti permette di visualizzare un elencu di tutte e cartelle è di i file à i quali avete avutu in passatu l'accessu:

  1. Aprite Esploratore e scrive in a barra di indirizzulokhost.
  2. Tutti i documenti è i cartulari sò conservati in a cartella. "Utenti".
  3. Aprite è arrivate à travaglià. Pudete salvà i schedari necessarii in a so radice per chì sò dispunibuli da aduprà da altri utilizatori.
  4. Passu 5: Cambia u nome di u computer è u gruppu di travagliu

    Ogni apparechju lucale hà u so propriu nome è hè spaziatu cù questu in a finestra corrispondente. In più, ci hè un gruppu di travagliu, chì hà ancu u so nome. Pudete cambià sti dati à tu in un ambientu particulare.

    1. Expand "Start"truvà quellu oggettu "Sistema" è ghjunghjite.
    2. In u riquadro di sinistra, truvate "Impostazioni avanzate di u sistema".
    3. Cliccate nantu à la scheda "Nome di u computer" è cliccate nantu à a vernice "Cambia".
    4. In i campi "Nome di u computer" è "Gruppu di travagliu" Inserite i nomi voluti, è poi applicate e cambiamenti.

    Questu completa u prucessu di cume a configurazione di a vostra rete di casa in Windows 10.

    Conclusione

    Cusì, avemu stabilitu chì per creà è configurà una rete locale site avete bisognu di passà un pocu di u vostru tempu è sforzu, ma a praticità è u comfort resultanti giustificanu per quessa. È ùn vi scurdate di verificà a configurazione di u firewall è di l'antivirus nantu à u vostru computer in modo chì ùn interferiscenu micca cù u travagliu ghjustu è completo di a rete locale.

    Vede ancu:
    Troubleshoot accesso à carti di rete in Windows 10
    Fissà l'errore "U caminu di rete ùn hè statu micca trovu" cù u codice 0x80070035 in Windows 10