A-Data Flash Recovery Guide


I prublemi di prutezzione di dati persunali sò abbastanza acuti nantu à i dispositivi mobili moderni, in particulare tenendo in considerazione a dispunibilità di un sistema di pagamentu senza contactu chì utilizza un smartphone. Ci hè ancu casi frequenti di furto telefonicu, cusì perdendu un numeru di cardu bancariu in un par di dispositivi costosi ùn hè micca una prospettiva piacevule. A prima linea di prutezzione in stu casu hè bloccà u smartphone, è u secondu hè prugrammi chì permettenu di blocà l'accessu à e applicazioni individuali.

Smart AppLock (SpSoft)

Applicazione di sicurezza potente cù ricca funzionalità per blocà o nascite applicazioni individuali. Pudete aghjunghje un numeru illimitatu (almenu tutti installati nantu à u dispositivo).

Pudete li pruteghji da l'accessu non autorizatu cù una password, codice PIN, chiave grafica (18x18 quadratu hè supportatu) è un'impronta digitale (in i dispositivi cun un sensore corrispondente). In l'ultime versioni di l'applicazione, ci hè una opzione per definisce una password separata per ogni applicazione protetta, u supportu di u profilu, è qualchì volta a funzione utile di un istantanea di una persona chì hà provatu à accede à u vostru dispositivo. In presenza di a perfetta sintura di prutezzione, finu à on-off nantu à un pianu o l'impossibilità di rimuovere Smart AppLok senza conferma. Tri svantaghji - a presenza di cuntenutu pagatu è di publicità, oltre à una scarsa localizazione in rusa.

Scaricare Smart AppLock (SpSoft)

App Locker (burakgon)

Una applicazione chì cumune un design bellu è faciule da imparà. Puderà micca esse u bloccatore più funzionale, ma sicuramente unu di i più facili da aduprà.

Quandu avete principiatu per primu l'applicazione vi dumandà di abilità u vostru serviziu propriu in i amministratori di dispositivi - quessa hè necessariu per pruteggeru da a cancellazione. U listinu di e funzioni ùn hè micca troppu grande - un listinu di applicazioni protette è prutette, è impostazioni per u tipu di prutezzione (password grafiche è testu, codice PIN o sensore di impronte). Nantu à e funzioni speciali, ponemu in evidenza u blocchimentu di Windows Windows pop-up, l'abilità di bloccà software di sistema, oltre à supportu per temi. I svantaghji, ahimè, sò tradiziunali - a publicità è l'assenza di a lingua russa.

Scaricare App Locker (burakgon)

LOCKit

Una di e soluzioni più avanzate in u mercatu, chì ti permette di blocà non solu l'applicazioni individuali, ma dinò, per esempiu, video è foto (aghjunghjendu in un contenitore protettu separatu cum'è Samsung Knox).

Ci hè ancu una funzione interessante di mascherà a prutezzione di l'applicazione (per esempio, sottu a finestra cù un errore). In più, pudete nascundà notifiche per evità perdite di dati, è blocà l'accessu à SMS è a lista di chiamate. In presenza è à fotografà u delinquente chì hà provatu à accede à u telefuninu o à u tablet. In più di e funzioni dirette di l'applicazioni di bloccu, ci hè ancu funzionalità supplementari cum'è a pulizia di u sistema da l'ordine. In stu casu, i svantaghji sò tipichi - assai publicità, a presenza di cuntenutu pagatu è di una scarsa traduzione in rusa.

Scaricate LOCKit

CM Locker

L'applicazione di i creaturi di u populu sistema pulitore di detriti Clean Master. Oltre à a funziunità di basa, hà ancu una serie di chips supplementari - per esempiu, cunnessendu à un account Facebook, chì hè adupratu per mezu di a prutezzione è di a gestione di un dispositivo rubatu o persu.

U prugramma hà a so propria schermata di serratura, chì hè attaccata cù assai funzionalità addiziunali - gestione di notifiche, visuale di prumuzioni meteorologiche è personalizazione. E possibili di prutezzione sò ancu abbastanza à u livellu: u setu standard di "password-code-impronta" hè integratu cù opzioni di tasti grafichi è gesti nantu à u sensore di impronte digitali. Un bel aghju hè l'integrazione cù un'altra applicazione Cheetah Mobile, CM Security - l'uscimentu hè una soluzione di protezioni ultimatum. L'impressione da ella puderà arruffà a publicità, chì si pò spessu inaspettata, è ancu travagliu instabile in i dispositivi di u bilanciu.

Scaricate CM Locker

Applock

Un'altra opzione avanzata per prutezzione di e applicazioni è informazioni confidenziali da l'accessu nuttatu. Fatto assai originale, in u spiritu di u Google Play Market.

Stu prugramma hè ancu distinatu per e funzioni di sicurezza avanzate. Per esempiu, ci hè a opzione di chjavi di posizionamentu in casu nantu à una tastiera di parola. I sviluppatori ùn anu micca scurdatu di i modi di mascherà di u missaghju riguardu l'applicazione bloccata. Hè dispunibile è conservatu per e foto è per i video, è blocà l'impostazioni è l'accessu à e chiamate è SMS. L'applicazione ùn hè nè esigente per a ghjudicà di u dispositiu, allora hè adatta per u telefuninu di u budget. Veru, annunci ennuziati puderanu alienare parechji utenti potenziali.

Scaricate AppLock

Applock Lockdown

Bella applicazione funzionale per a prutezzione di e informazioni personali. A cuncezione ghjunghje veramente esse u megliu di tutta a collezione.

Malgradu i bellissimi, travaglia rapidu è senza fallimenti. A funzionalità ùn differisce micca da i concorrenti - livelli di password, mascherà di i messaghji nantu à u blocchiu, a prutezzione selettiva di e singole applicazioni, un'istantanea di l'attaccu, è assai di più. A grande mosca in l'unuguimentu hè i limitazioni di a versione free: gran parte di l'occasione ùn hè micca dispunibile; è dinò a publicità hè dinò visualizata. Tuttavia, se avete bisognu solu di e applicazioni di bloccu, a funzionalità di a versione free sarà basta.

Scaricate Applock Lock

LOCX

U lugiziale di sicurezza, chì diffe soprattuttu in dimensioni tinite - u schedariu d'installazione pigghia 2 MB, è già installatu in u sistema - menu di 10 MB. In sta dimensione, i sviluppatori anu sapè aghjunghjendu guasi tutte e funzioni di i maiò concorrenti.

Ci era un postu sia per u blocchimentu cumpletu di l'accessu à l'applicazioni, sia per e fotografie di e persone chì anu tentatu di accede à u vostru telefonu, è per l'archiviazione personale di e foto (altri multimedia ùn sò micca supportati). Disponibile è personalizazione - pudete persunalizà u comportamentu di l'applicazione secondu a situazione o a cunnessione à una rete particulare, è cambiate u spettaculu. A versione gratuita contene annunci è si prive di alcune opzioni di a versione Pro.

Scaricate LOCX

Hexlock app lock

Una applicazione semplice ma abbastanza putente chì differisci da i concorrenti in un certu numaru di funzioni. U primu hè chì tuttu u software installatu in u dispositivu hè automaticamente spartutu in categorie.

U secondu hè un numeru illimitatu di profili (per esempiu, per u travagliu, per a casa, per u viaghju). A terza caratteristica hè a registrazione d'eventi: a serratura, a sbloccata, i tentativi di avè accesso. Per e so funzioni protettive proprie, tuttu hè finitu à a parità: prutezzione micca solu l'applicazioni, ma dinò u blocanti stessa da a cancellazione, a selezzione di un tipu di password, stoccaggio multimediale ... In generale, pienu cumpletu. Cons - a mancanza di lingua russa e a presenza di publicità, chì ponu esse disattivata mandendu una certa quantità di sviluppatori.

Scaricate Hexlock App Lock

Zona privata

Anche un'applicazione abbastanza avanzata per blocà l'infurmazione cunfidenziale. In aghjunghje à a prutezzione vera di l'applicazioni è di i dati persunali, hà una tale caratteristica micca-standard cum'è bloccu di chjamata (lista nera).

Un altru addiziunatu insolutu hè a capacità di creà spazi ospiti inviù cù privilegi minimi (dinò, una associazione cù Knox). U sistema anti-furzu in Zones private hè unu di i più forti tra i cumpagnii, è a so attivazione ùn richiede micca cunnessione à un account di rete sociale. L'elementu di protezzione restante ùn hè micca diversu da i concorrenti. U svantaghju hè ancu tipica - a dominanza di a publicità è a dispunibilità di opportunità pagate.

Scaricate a Zona Privata

Ci sò ancu altre applicazioni pensate per prutezzione di dati privati, ma per a maggior parte sò esattamente uguale a quelli descritti sopra. Tuttavia, se cunnosci un bloccatore veramente inusuale - spartite u so nome in i commenti.