Reinstallazione di Windows: Migrazione da Windows 7 in Windows 8 cù una perdita minima ...

Buona sera

Tutti l'utenti di l'ordinatori è di i portatili prima o doppu anu da ricusallà à a stallazione di Windows (ora, naturalmente, hè raramente bisognu di fà quellu, paragunatu à i tempi di popularità di Windows 98 ... ).

U più spessu, a necessità di reinstallà si vede in casi chì hè impussibile di risolve u prublema da u PC in modu diversu, o per un tempu assai lungu (per esempiu, quandu infettatu cù virus, o se ùn ci hè micca piloti per novu hardware).

In questu articulu mi piacerebbe mostrà cume reinstallà Windows (più precisamente, cambia da Windows 7 à Windows 8) in un computer cù una perdita di dati minimale: segnalatori è impostazioni di browser, torrents è altri prugrammi.

U cuntenutu

  • 1. Cunsulture di backup. Backup di a configurazione di u prugramma
  • 2. Preparà un drive flash aviabile cù Windows 8.1
  • 3. Setup di u BIOS (per scarica da un drive flash) computer / laptop
  • 4. U prucessu di stallazione di Windows 8.1

1. Cunsulture di backup. Backup di a configurazione di u prugramma

A prima cosa da fà prima di reinstallà Windows hè di copiare tutti i documenti è i file da u discu locale in cui intendete installà Windows (di solitu, questu hè u discu sistema "C:"). A propositu, fighjate attenti ancu à i cartulari:

- I miei documenti (I mie foto, I miei video, ecc.) - sò tutti situati per difettu nantu à a "C:";

- Desktop (parechje persone anzianu à truvà i documenti chì ponenu spessu).

Circa i prugrammi di travagliu ...

Da a mo esperienza persunale, possu dì chì a maiò parte di i prugrammi (naturalmente, è i so settori) sò trasferiti facilmente da un computer à un antru, se vi copiate 3 cartulari:

1) U cartulare cun un prugrammu installatu. In Windows 7, 8, 8.1, i prugrammi installati sò in duie cartelle:
c: Archivi prugrammi (x86)
c: Archivi prugrammi

2) Cartella di sistema Locale è Roaming:

c: Utenti

c: Utenti

induve Alex hè u vostru nome di cuntata.

Restore da backup! Dopu à reinizallà Windows, per ripristinà u travagliu di i prugrammi - bisognu solamente di fà l'operazione inversa: copia i cartulari in a stissa situazione cum'è prima.

Esempiu di trasferimentu di prugrammi da una versione di Windows à un'altra (senza perdere i segnalibri è l'impostazioni)

Per esempiu, spissu mi trasferisce prugrammi cume a reinstallazione di Windows:

FileZilla hè un prugramma famosa per u travagliu cù server FTP;

Firefox - browser (una volta configuratu cum'è necessariu, cusì da allora ùn hè più entratu in a configurazione di u navigatore. Più di 1000 segnalibri, ci sò ancu quelli chì facianu 3-4 anni fa);

Utorrent - client torrent per trasferisce i file tra l'utenti. Parechji siti famosi di torrnet tengono e statistiche (secondu quantu l'utente ha distribuitu l'infurmazioni) è rende un rating per questu. Cusì i schedari per a distribuzione ùn spariscenu da u torrent - e so impostazioni sò ancu utili per salvà.

Hè impurtante! Ci sò parechji prugrammi chì ùn ponenu micca u travagliu dopu un tale trasferimentu. Aghju chjò vene prima a trasfurmà stu trasferimentu di u prugramma in un altru PC prima di formattà un discu cun informazione.

Cumu fà?

1) Varaghju fà vede l'esempiu di u navigatore Firefox. A scelta più conveniente per a creazione di un backup, a mio parè, hè di aduprà u prugramma Total Commander.

-

Total Commander hè un manager di file famoso. Permette di gestisce facilmente è rapidamente un gran numeru di file è directory. Hè facili à travaglià cù i file ascutati, archivi, etc. A differenza di l'esploratore, u cumandante hà 2 finestre attivi, chì hè assai pratticu quandu cacciu file da un cartulare à l'altru.

Link to of. situ web: //wincmd.ru/

-

Andate à u cartulare c: Programmi (x86) è copiate a cartella Mozilla Firefox (a cartella cù u prugramma installatu) in un altru unità locale (chì ùn serà formattatu durante u prucessu installazione).

2) Successivamente, andate in c: Utenti Alex AppData Locale è c: Utenti Alex AppData Roaming pieganu una per una e copia i cartulari cun u nome à un altru unità locale (in mio casu, u cartulare hè chjamatu Mozilla).

Hè impurtante!Per vede stu cartulare, avete bisognu di abilà a visualizzazione di cartelle nascoste è di file in Total Commander. Questu hè faciule da fà in u pannellu ( vedi screenshot sottu).

Per piacè, avà a nota chì u vostru cartulare "c: Utenti" Alex AppData "Locale" sarà in un modu diversu, da allora alex hè u nome di u vostru contu.

À propiu stettu, cume una copia di backup, pudete aduprà a funzione di sincronizazione in u navigatore. Per esempiu, in Google Chrome hè necessariu creà u vostru profilo per activà sta funzione.

Google Chrome: crea un profilo ...

2. Preparà un drive flash aviabile cù Windows 8.1

Un di i prugrammi più facili da scrive di unità di avvistamento hè u prugramma UltraISO (a propositu, l'aghju raccomandatu ripetutamente in e pagine di u mio blog, ancu per a registrazione di novu Windows 8.1, Windows 10).

1) U primu passu: aprite l'immagine ISO (immagine d'installazione cù Windows) in UltraISO.

2) Fate un clic nantu à u ligame "Boot / Burn disk image ...".

3) In l'ultimu passu, avete bisognu di definisce e impostazioni di basa. A propiu come fate in u screenshot sottu:

- Unità di Discu: u vostru discu flash inseritu (fighjate bè chì avete 2 o più unità di memoria connette à e porti USB in u stissu tempu, pudete facilmente cunfundarlo);

- Modu di registrazione: USB-HDD (senza avveri, sbarre, etc.);

- Crea una partizione di partenza: ùn hè micca bisognu di spuntà.

A propositu, notatevi chì per creà una unità flash aviabile cù Windows 8 - un drive flash deve avè almenu 8 GB!

Un drive flash in UltraISO hè riprisentatu abbastanza rapidamente: una media di 10 minuti. U tempu di registrazione dipende soprattuttu da u vostru drive flash è a portu USB (USB 2.0 o USB 3.0) è l'imagine selezionata: più grande hè a dimensione di l'immagine ISO da Windows, più tarda.

Problemi cù un drive flash aviabile:

1) Se a drive flash USB ùn vede micca u BIOS, vi prupone di leggere questu articulu:

2) Se UltraISO ùn funziona micca, vi pruponi una creazione di un drive flash per un'altra opzione:

3) Utilità per a creazione di un drive flash aviabile:

3. Setup di u BIOS (per scarica da un drive flash) computer / laptop

Prima di configurà u BIOS, avete bisognu di entrà in questu. Aghju da vede à cunnosce una coppia di articuli nantu à un tema simile:

- L'entrata in BIOS, chì pughjetti nantu à u modella di notebook / PC:

- Impostazione di u BIOS per l'inizializazione da un drive flash:

In generali, l'ambientazione di Bios stessa hè a stessa in diversi mudelli di urdinatori è PC. A differenza hè solu in picculi dettagli. In st'articulu mi ponu fighjettu nantu à parechji mudelli di laptop.

Installazione di un laptop bios dell

In a sezione BOOT hè necessariu definisce i seguenti parametri:

- Fast Boot: [Enabled] (avvicinanza rapida, utile);

- Opzione di elencu di l'iniziu: [Legacy] (deve esse attivata per supportà versioni anziane di Windows);

- 1a Priorità di u Stivale: [Dispositiu di memoria USB] (prima di tuttu, u laptop aghjunghjerà à truvà una unità USB flash aviabile);

- 2st Priority Boot: [Hard Drive] (secunnu, u laptop portarà à cercà i registri di boot da u discu duru).

Dopu avè fattu i cunfigurazioni in a sezione BOOT, ùn vi scurdate di salvà e impostazioni fatte (Salvà e Modifiche è Reset in a sezione Exit).

Impostazioni BIOS di laptop SAMSUNG

Prima, andate in a sezione ADVANCED è mettite u listessu regolazione cum'è in a foto sottu.

In a sezione BOOT, spedite à a prima linea "USB-HDD ...", à a seconda "SATA HDD ...". À propiu stettu, s'è inserite una unità flash USB in una USB prima di entrà in u BIOS, allora pudete vede u nome di u drive flash (in stu esempiu, "Kingston DataTraveler 2.0").

Configurazione di u BIOS in laptop ACER

In a sezione BOOT, aduprà i pulsanti di funzione F5 è F6 per spostà a linea USB-HDD in a prima linea. À propiu sì, in u screenshot sottu, u download ùn vene micca da una semplice unità flash, ma da un discu duru esterno (a propositu, ponu ancu usà per installà Windows cum'è una unità flash USB).

Dopu avè i parametri entrati, ùn vi scurdate di salvarli in a sezione EXIT.

4. U prucessu di stallazione di Windows 8.1

L'installazione di Windows, dopu à riavvicinà u computer, deve cuminciare automaticamente (a menu cuncepibile avete scrittu correttamente l'azionamentu USB di u bootable è configuratu in modo chì e configurazione di u BIOS).

Nota! Di seguito vi sarà descrittu u prucedimentu di l'installazione di Windows 8.1 cun screenshots. Alcuni passi sò stati omessi, omessi (passi chì ùn sò micca significativi, in cui sia basatu à premete puru u pulsante dopu, o accettate per l'installazione).

1) Spessu quandu installate Windows, u primu passu hè di sceglie a versione da installà (cum'è accadutu quandu hè installatu Windows 8.1 in un laptop).

Chì versione di Windows da sceglie?

vede l'articolo:

Inizia a stallazione di Windows 8.1

Selezzi a versione di Windows.

2) Suggeriscu di stallà l'OS cù a formattazione di u discu piena (per rimuovere completamente tutti i "prublemi" di l'antica OS). A attualizazione di u SO ùn sempre aiuta per sbarrazzà di i vari tipi di prublemi.

Allora, vi propongo di sceglie a seconda opzione: "Custom: Installatu Windows solu per utenti avanzati".

Opzione di installazione di Windows 8.1.

3) Selezziunate u discu per installà

Nantu à u mo laptop, Windows 7 prima era installatu nantu à u discu "C:" (97,6 GB di dimensione), da u quale tuttu u serviziu era copiatu in anticipu (vedi u primu paragrafo di stu articulu). Allora, primer u propiu di formattà sta partizione (per rimuovere completamente tutti i file, inclusi i virus ...), è poi selezialu per installà Windows.

Hè impurtante! A formattazione rimuove tutti i file è cartelle di u vostru discu rigiu. Attenzione à micca formattà tutti i dischi visualizzati in stu passu!

Ripartizione è formattazione di u discu dur.

4) Quandu tutti i schedari sò copiati nantu à u discu duru, u computer hà da rinviare per cuntenenu l'installazione di Windows. Durante un tali missaghju - rimuove l'unità flash USB da a portu USB di u computer (ùn hè più necessaria).

Se questu ùn hè micca fattu, dopu à riavvià, u computer riparte da l'azionamentu di Flash è ripartisce u processo di installazione di l'OS ...

Ripartisce u computer per proseguire l'installazione di Windows.

5) A personalizazione

A regolazione di u culore hè a vostra impresa! L'unica cosa chì aghjò di fassi in maniera bè in sta tappa hè di dà à u computer un nome in lettere latinu (qualchì volta ci sò vari tipi di prublemi cù a versione russa).

  • computer - dirittu
  • u computer ùn hè micca bè

A personalizazione in Windows 8

6) Parametri

In principiu, tutte le impostazioni di Windows ponu esse impostate dopu a stallazione, cusì pudete cliccà subitu nantu à u pulsante "Usa impostazioni standard".

Parametri

7) Cuntinu

In stu passu, aghju raccomandatu ancu di fà a so account in latinu. Se i vostri documenti anu da esse nascosti da l'ochji curiosi - mettenu una password per accede à u vostru contu.

Nome di u cuntu è password per accede à questu

8) L'installazione hè cumpleta ...

Dopu un pocu, avete da vede a Windows 8.1 schermata di benvenuta.

Finestra 8 di benvenuta di Windows

PS

1) Dopu a reinstallazione di Windows, hè prubabile dà aghjurnà u driver:

2) Suggeriscu di stallà l'antivirus immediatamente è verificà tutti i prugrammi appena installati:

Bonu travagliu OS!