Cumu creà una Battaglia VKontakte

Non sempre in u prucessu di travaglià cù una presentazione in PowerPoint, tuttu va bene. Si pò ghjunghje difficoltà impreviste. Per esempiu, hè assai spessu di affrontà u fattu chì una foto rasterized hà un fondo bianco, chì hè estremamente disturbante. Per esempiu, oscure oggetti importanti. In stu casu, avete bisognu di travaglià nantu à questu difettu.

Vede ancu: Cumu faci una foto trasparente in MS Word

Strumento di cancellazione di fondo

In e versioni precedenti di Microsoft PowerPoint, ci era un strumentu speciale per cancellà u fondo biancu da e foto. A funzione hà permessu à l'utente à cliccà nantu à a zona di background per cancellà. Hè stata estremamente cunforta, ma a performance era zoppu.

U fattu hè chì in questa funzione una prugrama cumuna hè stata usata per superimpose u parametru di trasparenza nantu à u contornu di u culore selezzione. Di conseguenza, a foto avia ancu un quadru di pixel bianchi, assai spessu, u fondu era ritruatu inequalmente, ci era macchie, ecc. E se a figura in a foto ùn hà micca avutu un cunfusu chjaramente chjaramente definitu, allora questu arnesi avia pussutu fà tuttu trasparente.

In PowerPoint 2016, avemu decisu di abbandunà sta funziunamentu problematica è di migliurà sta strumentu. Ora scurdare di u fondu hè assai più difficiule, ma pò esse fattu assai precisamente.

U prucedimentu di rimuovere l'immagine di sottu

Per fà u disegno in PowerPoint trasparente, avete bisognu di entrà in un modu speciale di ritruvamentu di u culore.

  1. Prima ci vole à sceglie a maghjina desiderata, cliccanu annantu à ella.
  2. Una nova sezione apparirà in l'intestazione di u prugramma. "U travagliu di Imagini", è in u - tab "Format".
  3. Quì avemu bisognu di una funzione chì hè à l'iniziu di a barra di strumenti à manca. Hè chjamatu - "Elimina u fondo".
  4. A modalità specifica di funziunamentu cù a maghjina sarà aperta, è a foto stessa serà evidenziata in violetta.
  5. U culore viola significa tuttu ciò chì sarà tagliatu. Benintesa, ci vole à rimuovere da stu ciò chì deve restà à a fine. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Marcà e zone à salvà".
  6. U cursore cambia in un matita, chì duverà marcà a foto chì avete bisognu per salvà a zona. L'esempiu presentatu in a foto hè ideali, perchè tutti i limiti di u settori sò facilmente determinati da u sistema. In stu casu, hè basta à fà tocchi o liguli interni incorniciati da i limiti di u settore. Sarà dipintu in u culore originale per l'immagine. In stu casu, in biancu.
  7. Cusì, hè necessariu chì garantisca ch'ellu ùn sia micca solu u fussu inutile nantu à u culore purpura.
  8. Ci sò ancu altri pulsanti nantu à a barra di strumenti. "Fate una marcata a zona per a rimozione" Hà l'effettu opposu - sta matita marque i settori evidenti cun viola. A "Rimuova a marcata" elimina i marchi disegnati in precedenza. Ci hè ancu un bottinu "Scartate tutte e modifiche"Quandu fate un clic, si lancia tutte e modifiche à a versione originale.
  9. Dopu a selezzione di e spazii richiesti per u salvamentu hè cumpletata, avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante "Salva modifiche".
  10. U cuttumu si chjude, è s'ellu hè fattu correttamente, a foto ùn avè più più u precedente.
  11. Nant'à e immagini più cumplette cù diversi culori, e difficoltà ponu esse sferenti cù a destinazione di certe zone. In tali casi, esse annunziati cù i colpi longhi "Marcà e zone à salvà" (o viceversa) e spazii più problematichi. Dunque u fondu ùn sarà micca rimucinatu perfettamente, ma almenu qualcosa.

Di conseguenza, l'immagine sarà trasparente in i lochi necessarii, è sarà assai praticilu di inserisce tuttu in un locu di a diapositiva.

Di listessa manera, pudete ottene una trasparenza completa di una foto, senza selezziunà e zone interne per a preservazione, o selezendu solu chè separate.

Un modu alternativu

Ci hè ancu parechje maniere dilettanti, ma ancu di travagliu per affranchje cù u sfondo interferente di l'immagine.

Pudete puru spostà a maghjina in u sottu e adatta in a pagina. Cusì, e parti interferenti di a foto saranu conservate, ma saranu dietro u testu o à altri oggetti, è ùn interfereranu micca.

Hè d'importante à ricordà chì quì funziona solu per i casi in cui u fondu hè micca solu l'immagine, ma dinò u scornu in culore, è pò cunfurmà si. Naturalmente, u modu più faciule per travaglià cù biancu.

Conclusione

À a fine, ci vole à dì chì u metudu hè abbastanza efficace, ma i prufessiunali anzianu a raccomandà di tagliare deliberatamente u fondu in altri editori grafichi. Di solitu hè motivatu da u fattu chì in a stessa Photoshop a qualità sarà megliu. Ancu s'ellu dipende sempre da l'immagine. Se avvicinate l'ombreggiata di e zone di u sottu inutile molto meticulosu è accuratamente, allora u strumentu standard di PowerPoint funzionerà bè.