Cumu scaricà d3dx11_43.dll da u situ di Microsoft

Se ùn avete micca iniziò u ghjocu è ricevi un errore d3dx11_43.dll (chì pensu chì sia, perchè sì qui), allora nantu à richieste cum'è "download d3dx11_43.dll gratuitamente" vi assai prutezze andate in siti cum'è dll-file, carità u schedariu, metti in a cartella C: System32 è ... ùn vi travaglia micca comunque.

Tuttu quessa perchè a furmazione di DLL mancante da tali siti hè u modu sbagliu è spessu periculosu per riparà l'errore. Ora andate a diritta. (à a fine di l'articolo hè ancu cunsiderata un modu per ottene u schedariu d3dx11_43.dll originale)

Tre modi per scaricà gratuitamente d3dx11_43.dll

U file d3dx11_43.dll hè un componente di Microsoft DirectX 11. U fattu chì, subitu dopu di stallazione di Windows 7 o Windows 8 (è ancu 8.1), avete dighjà DirectX, ùn significa micca chì u computer abbia stu file: a versione di DirectX, " built-in "Windows ùn include micca u set tuttu di file chì pudete avete bisognu à esibisce ghjochi è prugrammi.

Allora, per risolve l'errore d3dx11_43.dll manca, avete bisognu di scaricà è installà DirectX in u vostru computer è e megliu di tuttu, se fate ciò da u situ web ufficiale di Microsoft, è micca, per esempio, da un torrent.

U modu currettu per scaricà d3dx11_43.dll gratuitamente

E duie principali per fà quellu (u terzu, sly, sarà più bassu):

  1. Scaricate u installatore web DirectX da sta pagina: //www.microsoft.com/en-ru/download/details.aspx?id=35 - dopu u lancia, u prugramma d'installazione determinerà e vostre impostazioni di sistema, scaricà da Internet è installà tutti i schedari necessarii nantu à u vostru computer.
  2. Scaricate DirectX in sè, cum'è un installer separatu chì ùn necessite di accessu à Internet per scaricà altri componenti. Pudete fà quì quì: //www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109. L'installazione include file per versioni x86 è x64 di Windows.

Dopu avè installatu DirectX da u situ ufficiale, l'errore d3dx11_43.dll sparete.

Se avete bisognu di un file separatu d3dx11_43.dll

Si pò passà chì avete ancora bisognu di u file d3dx11_43.dll sè, micca DirectX. In questu casu, l'usu di siti in cui tali posti sò postati hè sempre una mala opzione - in u schedariu chì si scarica, pò esse qualchì codice di prugramma chì ùn hè micca necessariamente utile per u vostru computer.

Allora, se avete bisognu di scaricà d3dx11_43.dll, fate u seguitu:

  1. Scaricate i file DirectX da u secondu link in st'articulu (quelli chì sò un installatore separatu).
  2. Rinominà lu per zip o rar è aprite cun aiutu di l'archivatore (WinRAR si stalla esattamente).
  3. Dentru vi truverete un set di file di cabina, avete bisognu di Jun2010_d3dx11_43_x64.cab o di Jun2010_d3dx11_43_x64.cab, dipende da a capacità di u sistema.
  4. Ognunu di stu schedariu hè ancu un archiviu è cuntene a d3dx11_43.dll chì avete bisognu è in più, hè esattamente originale è fiduciale.

Comu pudete vede, nunda di complicatu. À propiu sì, tuttu ciò chì hè discuvatu quì si applica à tutti i prublemi cù i nomi cumincendu da d3d.