A Flusu di Ace 3.1.20.4

U modalità di layout per pagine di Excel hè un strumentu assai praticu cun chì pudete vede immediatamente cumu l'elementi vedenu nantu à a pagina cume sò stampati è li editanu immediatamente. In più, in sta manera, pudete visualizzare intestazioni è pedi - appunti speciali in i campi superiore è inferiore di pagine chì ùn sò micca visibili in e condizioni di travagliu normali. Ma, sicuru, micca sempre u travagliu in tali condizioni per tutti l'utenti hè pertinente. Inoltre, dopu chì l'utente passa a funziunamentu normali, puderà capì chì ancu quì e linee punteggiate chì marcanu i bordi di a pagina restanu visibili.

Rimuovi da u marcatu

Amparemu cumu per scegliete a modalità di layout di pagina è sbarazzallu di a designazione visuale di cunfini nantu à u fogliu.

Metudu 1: Disattivà u marcatu di pagina in a barra di stato

U modu più faciunu per usciri in a modalità di layout di pagina hè di cambià u via l'icona nant'à a barra di stato.

Tre pulsanti in forma d'iconi per cambià u modu di vista sò situati à a parte destra di a barra di stato à a sinistra di u cursore di zoom. U fighjulendu, pudete configurà i seguenti modi di operazione:

  • ordinariu;
  • pagina;
  • layout di pagina.

In l'ultimi dui modi, u schede hè dividu in parti. Per rimuovere questa divisione, cliccate nantu à l'icona. "Normale". A modalità hè cambiata.

Questu metudu hè bonu perchè pò esse applicatu in un clic, essendu in ogni tab di u prugramma.

Metudu 2: scheda Tab

Pudete ancu cambià i modi di funziunamentu in Excel cù i pulsanti nantu à u nastro in a tab "Vede".

  1. Vai à la tabulazione "Vede". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Modi di vista di Book" cliccate nantu à u bottinu "Normale".
  2. Dopu à quessa, u prugramma truvarà da e cundizioni di travagliu in u modu di u marcatu à a normalità.

Questu metudu, à u cuntrariu cù u precedente, implica manipolazioni supplementari associati à cambiamentu à un'altra scheda, ma, comunque, certi utilizatori preferenu aduprarli.

Metudu 3: Rimuete a linea tratteggiata

Ma, ancu s'è passatu da una pagina o di un layout di pagina à a normalità, a linea punteggiata cù i tiretti corti, rompendu u fogliu in parti, rimarrà sempre. Da una parte, aiuta a navigà sì u cuntenutu di u schedariu si adatta in u stampatu. Nantu à l'altra parte, micca tutti ne piacheranu sta fogliame di spaccata; pò fà distrutta a so attenzione. Inoltre, micca tutti i documenti sò pruposti specificamente per a stampa, per chì significa chì una tale funzione diventa solu inutile.

Sò subitu rimarcatu chì l'unicu modu simu di sbarazzarsi di sti rigali curtiti è da riavvià u schedariu.

  1. Prima di chjucà a finestra, ùn vi scurdate di salvà i risultati di e cambiamenti, cliccendu nantu à l'icona in forma di dischettu in u angulu in alto à sinu.
  2. Dopu à quessa, cliccate nantu à l'icona in forma di una croce bianca iscritta in un quadru rossu in u angulu in dirittu superiore di a finestra, chì cliccate nantu à u pulsante di chjaru standard. Ùn hè micca necessariu chiusu tutte le finestre d'Excel se avete parechji file in esami ind'un tempu, cum'è abbastanza à compie u travagliu in quellu documentu particulare induve a linea punteggiata hè presente.
  3. U documentu hè chjusu, è quessa, quandu hè riaviatu, ùn ci sarà più linee punteggiate brevi chì rompenu u strench.

Metudu 4: Rimuà a frattura di a pagina

In più, una foglia Excel pò ancu esse spiegata cù linee lunghe tratse. Questu marcatu hè chjamatu pausa di pagina. Pò esse attivatu manualmente, cusì per disattivà lu bisognu à fà qualchì manipolazioni in u prugramma. Tali lacune includenu sì se vulete stampà certi parti di u documentu separatamente da u corpu principale. Ma, una tale necessità ùn esiste nant'à u tempu, ancu sta funzione pò esse attivata in mancu di dubbia, è à dispusizione di u marcatu di pagina simplexu, visibile solu da u schermu di u monitor, queste lacune trascorrananu in veru u documentu fora stampati, chì in a maggior parte di i casi hè inaccettabile. . Dopu, diventa pertinente per disattivà sta funzione.

  1. Vai à la tabulazione "Marcatu". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Impostazioni di pagina" cliccate nantu à u bottinu "Breaks". Un menu drop-down si apre. Passà per l'elemento "Reset page break". Se fate un clicu nantu à l'elemento "Rimuovi da interruzione di pagina", solu un elementu sarà cancellatu, è tutti l'altri restanu nantu à u strettu.
  2. Dopu, li fatti in a forma di linee lunghe tratse saranu rimossi. Ma ci sarà piccole linee punteggiate. E, se cunsiderate chì hè necessariu, si pudè rimuovere, cum'è descrittu in u metudu precedente.

Comu pudete vede, disattivà a modalità di layout di pagina hè abbastanza sèmplice. Per fà quellu, vi basta à fà un cambiamentu, cliccando nantu à u bottinu pertinente in l'interfaccia di u prugramma. Per rimuovere u marcatu punteggiatu, s'ellu interferisce cun l'usu, avete bisognu di ripartite u prugramma. A rimozione di pause in forma di linee cù una linea lunga punteggiata pò esse effettuata cun un bottinu nantu à a nastro. Dunque, ci hè una tecnulugia separata per rimuovere ogni variante di l'elemento di marcatu.