Unità Flash per resettà a password di Windows

Se avete bisognu di una unità flash USB di avviatore (ancu se facente) per resettà a password di Windows 7, 8 o Windows 10, in questu manuale truverete 2 modi per fà un discu esse è infurmazione nantu à cumu si usa (è ancu qualchì limitazione inghjustata in ognunu di elli) . Scrittoru separatu: Reset u password di Windows 10 (cù una semplice unità USB flash aviabile cù OS).

Nota ancu chì aghju descrittu a terza opzione - a unità di l'installazione di Flash o discu cù u kit di distribuzione di Windows pò ancu aduprà per ripresentà a password in un sistema già installatu, chì aghju scrittu in l'articolo Modu faciule per ripristinaru a password di Windows (deve esse adatta per tutte le versioni d'OS recenti, dapoi Windows 7).

U modu ufficiali per fà una unità flash USB per ripresentà a vostra password

U primu modu per creà un drive USB, chì pò esse adupratu se si scorda a vostra password per accede in Windows, hè prupostu da l'utili nant'à u sistema operativu, ma hà limiti significativi chì ponenu raramente adupratu.

Prima di tutti, hè adatta solu se pudete andà in Windows finu, è creà un drive flash per u futuru, se avete bisognu di riarma una password dimenticata (s'ellu ùn hè per voi - pudete passà immediatamente à l'opzione successiva). A seconda limitazione hè chì hè adatta solu per ripresentà a password di u cuntu locale (vale à dì, se state usando un account di Microsoft in Windows 8 o Windows 10, stu metudu ùn funziona micca).

U prucedimentu di creazione di una unità di flash pare questu (faci u listessu in Windows 7, 8, 10):

  1. Vai à u Pannello di Cuntrollu di Windows (in cima à destra, selezziunu "Icone", micca e categurie), selezziunate "Conti Utente".
  2. Cliccate nantu à "Crea un discu di riparazione di password" in a lista di a sinistra. Se ùn avete micca un cuntu locale, allora ùn ci sarà nisun elementu.
  3. Seguitate e istruzioni di u morsu di a password scurdata (assai semplice, solu trè passi).

Di conseguenza, u schedariu userkey.psw chì cuntene l'infurmazioni necessarie per a reset sarà scrittu in u vostru disc USB (è questu file, se desiderate, pò esse trasmessu à ogni altra unità flash USB, tuttu daverà).

Per aduprà una unità flash USB, cunnessa à u vostru computer è inserisci a password sbagliata quandu accedi. S'ellu hè un account Windows locale, allora vedite chì un elementu di riarma appisarà sottu à u campu di l'input. Fate un clic nantu à ellu è seguite e istruzioni di u mago.

Online NT Password & Editor del Registro di sistema hè un strumentu putente per resettà e password di Windows è micca solu

Aghju adupratu a utilità Online NT Password & Registry Editor per la prima volta bisognu di circa 10 anni fà è da allora ùn hà micca persu di a so rilevanza, senza dimenticà di esse aggiornatu regolarmente.

Questu prugramma libaru pò esse messu nantu à una unità USB flash o discu partizibile è usata per resettà a password di l'account locale (è micca solu) di Windows 7, 8, 8,1 è Windows 10 (è dinò versioni precedenti di u sistema operativu di Microsoft). Se avete una di l'ultime versioni è nant'à u tempu utilizanu un account in linea di Microsoft per l'accessu locale, puderete ancu accedere à u computer in una solu (mi mostreraghju ancu) aduprendu u Online Editor di Parola di Nò e l'editoru di u Registro.

Attenzione: Riprisentà a password in i sistemi chì utilizanu una crittografia di lì EFS farà questi file inaccessibili per a lettura.

È avà una guida per creà una unità di avvallamento per ripresentà a password è l'istruzzioni per aduprà.

  1. Andate à a pagina ufficiale di download di l'immagine ISO è i lotti di l'unità flash USB di bootable Online NT Password & Editor di Registro di sistema //pogostick.net/~pnh/ntpasswd/bootdisk.html, scorrite più vicinu à u mezu è scaricate l'ultima versione per USB (ci hè ancu una ISO per scrive in disc).
  2. Scatreggerete u cuntenutu di l'archiu nant'à una unità flash USB, preferibilmente in un spaziu vacante è chì ùn sia micca necessariu di staccà à l'instant.
  3. Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore (in Windows 8.1 è 10 cun cliccà con u dirittu nantu à u bottu Start, in Windows 7 - avè trovu a riga di comando in prugrammi standard, poi cù u cliccu dirittu).
  4. A promptu di l'ordine, inserisci e: syslinux.exe -ma e: (chì e hè a lettera di u vostru drive flash). Se vede un messagiu d'errore, esegui u listessu cumannamentu, cacciò l'opzione -ma da quellu

Nota: per una ragione perchè stu metudu ùn hà fattu u serviziu, pudete scaricà l'imagine ISO di sta utilità è scrivetela à l'unità flash USB usando WinSetupFromUSB (cù u bootloader di SysLinux).

Quessa, u drive USB hè pronta, cunnessa à u computer, induve hè necessariu ripresentà a password, o accede à u sistema in un altro modu (s'è usendu un account Microsoft), installà u scarpiu da l'unità flash USB in BIOS è inizià azzioni attive.

Dopu avè caricatu, in a prima schermata vi sarà dumandatu di selezziunate e opzioni (in a maggior parte di i casi, pudete appiccà vene invetuta senza scelta di nunda. Se in questu casu sò posti i prublemi, allora utilizate una di e opzioni, inserendu i parametri specificati, per esempio, stivale irqpoll (dopu à stu - premendu Invescia) se l'errore IRQ si faci.

A seconda schermata mostra una lista di partizioni in cui sò state trovate Windows. Avete bisognu di specificà u numeru di sta sezione (ci sò altre opzioni, chì i dettagli di cui ùn andrò micca quì, quellu chì li utilizza è senza cunnosce u perchè. E l'utenti cumuni ùn a ferru micca).

Quandu u prugramma assicura chì i luggeri di registru necessarii sò dispunibuli in u Windows sceltu è a possibilità di scrive in u discu duru, vi sarà offertu parechje opzioni, da u quali sò interessate ad una reset di Password (ripristinamentu di parola), chì selezziunu scrivendu 1 (unu).

Dopu, selezziunu nuvamente 1 - Modifichi i dati di l'utente è e password (edità i dati di l'utente è le password).

Da a prossima schermata principia u più interessante. Vedite un tabulariu di utenti, sì chì sò amministratori, è sì sì sì conti sò bloccati o attivati. A parte sinistra di a lista mostra i numeri RID di ogni utente. Selezziunu quella desiderata inserendu u numeru rispettivu è premendu Invescia.

U passu successivu permette à selezziunu diverse azzioni à l'introduzione di u numaru rispettu:

  1. Cancellà a password di l'utente selezionatu
  2. Sblocca è aduprà l'utente (solu sta opportunità permette Windows 8 è 10 cù un account Microsoft accede à u computer: ghjustu in u passu precedente, selezziunu un account Amministratore nascatu è abilitevi aduprendu questu elementu).
  3. Fate l'utente sceltu un amministratore.

Se ùn sceglite nunda, allora premendu Invescia torna à a scelta di utenti. Cusì, per resettà a vostra password di Windows, selezziunu 1 è premete Invescia.

Vedete l'infurmazione chì a password hà statu ripresentata è torna u listinu menu chì avete vistu in u passu precedente. Per uscire, cliccate Invescia, a prossima volta chì selezziunate - qè infine, per salvà e cambiamenti che facenu y a richiesta.

Questu cumpleta u ripristinamentu di a password di Windows cù u lettore di boot di Parità NT & Editor di u Registro di sistema, pudete rimuoverli da u computer è premete Ctrl + Alt + Del per riavvià (è installà u scaricamentu da u discu duru in BIOS).