U router hè un prucessu assai utile in a casa di l'utente di Internet è per anni riesce cunquestamente a so funzione cume una porta à mezu à e reti informatiche. Ma in a vita ci sò diverse situazioni. Per esempiu, vulete aumentà significativamente l'ampiezza di a vostra rete wireless. Benintesa, pudete cumprà un dispositivo particulare chjamatu ripetitore o ripetitore. Alcuni mudelli costosi di router danno sta opportunità, ma sì avete un router secondu di travagliu regulare, pudete andà più simplici è, ancu di più, gratuitamente. Per fà quessa, avete bisognu di cunnesse dui router à a stessa rete. Cumu implementarla in pratica?
Cunnessu dui router à a stessa rete
Per cunnesse dui router à a stessa rete, pudete aduprà dui metudi: una cunnessione cablata è a cosidetta cosidosa di ponte cù a tecnulugia WDS. A scelta di metudiu dipende da e vostre condizioni è preferenze; ùn puderete micca truvà nisuna difficoltà speciale in a so implementazione. Dai un ochju à i dui scenarii in dettaglio. In u banchettu di prova, aduprà i router TP-Link; nantu à l'attrezzamentu di l'altri pruduttori, e nostre azzioni saranu simili senza differenze significative puru mantendu a sequenza logica.
Metudu 1: Cunnessione cablata
A cunnessione di i cavi hà un vantaghju significativu. Ùn ci sarà manca a perdita di a velocità di riceve è trasmette i dati, chì da spessu risultati in un segnale Wi-Fi. L'interferenza di radio da u travagliu cù una serie di apparecchi elettrichi ùn hè micca terribile, è, per quessa, a stabilità di a cunnessione Internet hè mantenuta à l'altezza adatta.
- Scunettemu dui router da a rete elettrica è tutte e operazioni cù a cunnessione fisica di cavi sò effettuate solu senza energia. Truvemu o cumprà un cordedaghju di a lunghezza desiderata cù dui connettori di finale cum'è RJ-45.
- Se u router chì trasmette u segnale da u router principale hà statu usatu in una qualità diversa, allora hè bassu di riegnu e so impostazioni à a configurazione di fabbrica. Questu evitarà possibili prublemi cù u funziunamentu currettu di dispositivi di rete in una coppia.
- Un connettore di u cavu di patch attaccatu deliziosu à u clicciu tipicu in una qualsiasi portu LAN libera di u router, chì hè cunnessu à a linea di fornitore.
- Connettu l'altra estremità di u cavu RJ-45 à u socket WAN di u router secondaria.
- Accende l'alimentazione di u router principale. Vai à l'interfaccia web di u dispositiu di rete per configurà e impostazioni. Per fà quessa, in qualunque browser in un computer o un laptop aghjuntu à u router, digià l'indirizzu IP di u vostru router in u campu di indirizzu. E coordinate di rete predefinite sò spessu:
192.168.0.1
o192.168.1.1
, ci sò altre combinazioni secondu u mudellu è a fabbricante di u router. Avemu premutu Enter. - Passiamo l'autorisazione, inserendu u username è a password d'accessu in i rigali adatti. Se ùn avete micca cambiatu questi parametri, allora u più spessu sò identichi:
admin
. Spingi "OK". - In u client web aperto, andate in tab "Impostazioni avanzate"induve tutti i parametri di u router sò pienu rappresentati.
- À a parte diritta di a pagina truvemu a colonna "Rete"induve è spostate.
- In u sottomenu drop-down, selezziunate a sezione "LAN"induve avemu bisognu di verificate i parametri di configurazione impurtanti per u nostru casu.
- Verificate u statu di u servore DHCP. Deve esse obbligatoria. Mette una marca in u campu dirittu. Salvà i cambiamenti. Eramu da u clientela web di u router principale.
- Accogliamo u secondo router è, per analogia cù u router principale, andate nantu à l'interfaccia web di stu dispositiu, passiamo l'autenticazione è seguite u blocu di l'impostazioni di rete.
- Dopu avemu assai interessatu à a sezione. "WAN"induve avete bisognu di assicurà chì a configurazione attuale hè curretta per u scopu di cunnessione di dui router e di fà correzioni, se necessario.
- A pagina "WAN" impostate u tipu di cunnessione - indirizzu IP dinamicu, chì permette a determinazione automatica di e coordinate di rete. Spingite u pulsante "Salvà".
- Fatti! Puderete aduprà una rete wireless largamente allargata da i router principali è secondari.
Metudu 2: Modu Ponte senza Fonte
Se sì cunfusione per i fili in a vostra casa, pudete aduprà a tecnulugia. "Sistema di distribuzione senza filu" (WDS) è custruisce una specie di ponte trà i dui router, induve unu sarà u maestru è l'altru sarà u schiavo. Ma prontite per una riduzione significativa di a velocità di a cunnessione Internet. Pudete cunniscite cun l'algoritimu dettagliatu di azzioni per istituisce un ponte tra i router in un altru articulu nantu à a nostra risorsa.
Leggi ancu: Imposta u ponte nantu à u router
Cusì, pudete sempre senza fatica è costosa cunnesse dui router à a stessa rete per vari usi cù una interfaccia cablata o wireless. A scelta hè a toia. Ùn ci hè nunda di difficiule in u prucedimentu di a impegni di dispositivi di rete. Allora avanti è fà a vita più cunfortu in tutti i punti. Buona fortuna!
Vede ancu: Cumu cambià a password in un router Wi-Fi