Emissioni di e immagini da Android à TV via Wi-Fi Miracast

Non tutti i proprietarii di TV moderni Smart TV è smartfones Android è tablet sà chì hè pussibule di visualizzare una immagine da u schermu di stu dispositiu in TV "nantu à l'aria" (senza fili) cù a tecnologia Miracast. Ci hè altri modi, per esempiu, aduprendu un cavu MHL o Chromecast (un dispositivo separatu cunnessu à a porta HDMI di u TV è chì riceve una immagine via Wi-Fi).

Questu tutorial descrive in dettaglio cumu uttene a capacità di trasmette immagini è suoni da u vostru dispositivo Android 5, 6 o 7 à una TV chì supporta a tecnologia Miracast. In listessu tempu, malgradu u fattu chì a cunnessione sia fatta via Wi-FI, a presenza di un router di casa ùn hè micca necessaria. Vede ancu: Cumu aduprà un telefonu Android è iOS in un cuntrollu à distanza per una TV.

  • Verificate u supportu di traduzione di Android
  • Cumu abilità Miracast in TV Samsung, LG, Sony è Philips
  • Trasferisce e immagini da Android à TV via Wi-Fi Miracast

Verificate u supportu per a trasmissione Miracast nantu à Android

Per evità perdita di tempu, vi pruponi di assicurà prima chì u vostru telefuninu o tablet assicuri a visualizzazione di e immagini nantu à i display wireless: u fattu hè chì ùn avete micca cusì dispositivi Android chì riescenu cusì - parechji di esse sò in u fondu è in parte da u segmentu di prezzi media, micca supportà Miracast.

  • Andate in Paràmetri - Schermata è scopri se ci hè un articulu "Broadcast" (in Android 6 è 7) o "Display à Wireless (Miracast)" (Android 5 e alcuni dispositivi cunchji proprietarii). Se l'elementu hè presente, pudete cambià immediatamente à u statu "Enabled" usando u menu (attivatu da trè punti) nantu à puru Android o l'interruttore On-off in alcuni oburi.
  • Un altru locu induve pudete rilevà a presenza o l'assenza di a funzione di trasferimentu di immagini senza filu ("Schermata di Trasferimentu" o "Trasmissione") hè a zona di configurazione rapida in a zona di notificazioni d'Android (tuttavia, pò esse chì a funzione sia supportata è ùn ci sia micca bottoni per accende a trasmissione).

Sì ùn nè micca nè per ricunniscà i parametri di a visione senza filu, trasmissione, Miracast o WiDi fallitu, pruvate a cercà in l'impostazioni. Se nunda di stu tipu si trova - più probabilmente, u vostru dispositivo ùn supporta micca a trasmissione senza fili di immagini à un TV o à un altru schermu compatibile.

Cumu abilità Miracast (WiDI) nantu à una TV Samsung, LG, Sony è Philips

A funzione di visualizazione senza filu ùn hè micca sempre attivata per difettu nantu à u TV è pò esse primu bisognu di esse attivatu in l'impostazioni.

  • Samsung - in a telecomanda TV, preme u pulsante di selezione di a Sorgente (Origine) è selezziunate Schermata Mirroring. Pure in l'impostazioni di rete di certi TV Samsung, pò esistiri cunfusioni addiziunali per rispecchiare u schermu.
  • LG - vai à i paràmetri (u menù di Paràte da a remote) - Rete - Miracast (Intel WiDi) è abilite a sta funzione.
  • Sony Bravia - preme u pulsante di selezione sorgente nantu à a telecomanda TV (solitamente in cima à sinistra) è seleziona "Duplicazione di u Schermi". Inoltre, s'è accende u Wi-Fi incorporatu è un elementu Wi-Fi Direct nant'à e impostazioni di rete di a TV (andate in Home, poi apri Impostazioni - Rete), pudete avviare a trasmissione senza selezziunà una fonte di segnale (u TV cambierà automaticamente à a trasmissione senza fili), ma mentre a TV hà da esse annantu.
  • Philips - l'opzione hè inclusa in Impostazioni - Impostazioni di Rete - Wi-Fi Miracast.

In teoru, l'utili pò passà da un mudellu in un mudellu, ma quasi tutti i TV di oggi cù un modulo Wi-Fi supportanu a ricezione di l'immagine cù a Wi-Fi è sò sicuru chì puderete truvà l'elemento di menu desideratu.

Trasferisce e immagini à un TV cù Android via Wi-Fi (Miracast)

Prima di principià, assicuratevi di accende a Wi-Fi da u vostru dispositivo, altrimenti i passi chì seguitu mostrano chì e schermi senza filu ùn sò micca dispunibili.

U fucinamentu di una trasmissione da un smartphone o un tablet nantu à Android in TV hè pussibule in duie manere:

  1. Andate in Settings - Screen - Broadcast (o Miracast Wireless Screen), u vostru TV apparirà in a lista (deve esse attivata in quì ora). Fate un clicu annantu à questu tempu è aspettate chì a cunnessione sia finita. Nant'à qualche TV hè necessariu "permittà" per cunnessu (un pronta va apparse nant'à u schermu di a TV).
  2. Aprite a lista di azzioni rapide in a zona di notificazioni d'Android, selezziunate u pulsante "Trasmissione" (pò esse assente), dopu ritrovatu u vostru televisiu, cliccate nantu à u.

Hè tuttu - s'ellu hè andatu bè, allora dopu un pocu tempu vedi a schermata di u vostru smartphone o tavoletta nantu à a TV (in a foto sottu à u dispositivo, l'applicazione di a Fotocamera hè aperta è l'immagine hè duplicata in u TV).

Pudete ancu bisognu d'informazione addizionale:

  • A cunnessione ùn accade micca sempre a prima volta (qualchì volta ci impieghja un pocu di tempu à cunnessu è niente esce), ma se tuttu ciò chì hè necessariu hè accessu è supportatu, hè di solitu pussibule d'avè un risultatu pozitivu.
  • A velocità di l'imagine è di a trasmissione sonora ùn pò esse u megliu.
  • Se tu usu di solitu l'orientamentu ritrattu (verticale) di u schermu, poi accende a rotazione automatica è girendu u dispositivo, vi renderà l'immagine occupà tutta a schermata di u TV.

Pari chì hè tuttu. S'ellu ci hè questioni o aghjunghje dinò, mi dispiaceraghju di vede in i commenti.