Trasferisce i contatti da un telefonu Nokia à un dispositiu Android

Se avete cancellatu accidentalmente i contatti in Android, o s'ellu era fattu da malware, i dati di a rubrica in a maggior parte di i casi ponu esse ripristinati. Hè veru, se ùn avete micca curatu di creà una copia di backup di i vostri cuntatti, allora sarà quasi impossibile ritornarli. Fortunatamente, parechji smartphone moderni anu una funzione di backup automatica.

U prucessu di ripristinà i contatti in Android

Per risolve u prublema, pudete aduprà un software di terze parti o aduprà a funzione standard di u sistema. A volte hè impossibile aduprà a seconda opzione per parechje ragioni. In stu casu, avete da ricurrà à aduprà software di terze parti.

Metudu 1: Super Backup

Questa applicazione hè necessaria per backup normali di dati impurtanti nantu à u telefonu è ripristinarli da sta copia, se vole. Un peghju significativu di stu software hè u fattu chì, senza un backup, nunda pò esse ripristinata. Hè pussibule chì u sistema operativu stessi facessi e copie necessarie, chì avete ghjustu à aduprà cù Super Backup.

Scaricare Super Backup from Play Market

Istruzione:

  1. Scaricate l'applicazione da u Market Play è aprite ne. Chiederà permessu per i dati nantu à u dispositivu, chì dava risponde positivamente.
  2. In a finestra principale di l'applicazione, selezziunu "Contatti".
  3. Ora cliccate nantu à "Ripristinare".
  4. Se avete una copia adatta in u vostru telefonu, vi sarà dumandatu di aduprarlo. Quandu ùn hè micca rilevatu automaticamente, l'applicazione pò offra di specificà u percorso à u file desideratu manualmente. In stu casu, a restaurazione di i cuntatti in tale modu sarà impossibile da l 'assenza di a copia generata.
  5. Se u schedariu hè situatu bè, l'applicazione cumincerà a prucedura di recuperu. Durante questu, u dispositiu pò riavvià.

Considereremu ancu chì aduprà sta applicazione pudete creare un backup di i vostri contatti:

  1. In a finestra principale, selezziunu "Contatti".
  2. Ora cliccate nantu à "Backup"nant'à "Backup di i cuntatti cù telefoni". L'ultimu elementu consiste in copia solu i contatti da a rubrica. Hè cunsigliatu di sceglie sta opzione se ùn ci hè micca abbastanza spaziu libru in a memoria.
  3. Dopu, vi sarà dumandatu di dà un nome à u schedariu è sceglite un locu per salvarli. Quì pudete lasciate tuttu per difettu.

Metudu 2: Sincronizza cun Google

Per impostazione predefinita, parechji dispositivi Android sò sincronizati cù u account Google chì hè cunnessu à u dispositivo. Cù sì, pudete seguitu a situazione di u smartphone, avè accessu à distanza, è fà recuperà certi dati è impostazioni di sistema.

Più spessu, i contatti di a rubrica sò sincroniu cù u account Google da solu, perciò ùn ci ne sò prublemi cù a ripruduzione di l'agenda per questu metudu.

Vede ancu: Cumu sincruare i contatti di Android cù Google

Scaricà una copia di backup di i cuntatti da i servitori cloud di Google avvene secondu e seguite istruzioni:

  1. Aprite "Contatti" in u dispositiu.
  2. Cliccate nantu à l'icona in forma di trè punti. Da u menu selezziunà "Restore Contacts".

A volte in l'interfaccia "Contatti" Ùn ci hè micca necessariu di pulsanti chì pò significà duie opzioni:

  • U backup ùn hè micca nantu à u servitore Google;
  • A mancanza di i pulsanti necessarii hè un difettu in u fabbricante di dispositivi, chì hà messu a so shell nantu à u soprapupiu di l'azzioni di Android.

Sì sì in u casu di a seconda opzione, pudete risturà i contatti per mezu di un serviziu speciale Google, situatu à u ligame sottu.

Istruzione:

  1. Vai à u serviziu Google Contatti è in u menù di sinistra selezziunu "Restore Contacts".
  2. Confirmate e vostre intenzioni.

Puru chì quellu buttinu hè ancu inattivu nantu à u situ, significa chì ùn sò micca backups, allora ùn vi sarà pussibule di ripristinà contatti.

Metru 3: EaseUS Mobisaver per Android

In stu modu parlemu di un prugramma per i computer. Per uttene, avete bisognu di stallà nantu à u smartphone Smart-rights. Cun duie, pudete recuperà guasi tutte e informazioni da un dispositivo Android senza aduprà copie di backup.

Per di più: cumu uttene i diritti di root in Android

L'istruzzioni per ripristinà cuntatti cù stu prugrammu sò i seguenti:

  1. Prima ci vole à configurà u vostru smartphone. Dopu avè ottenutu i diritti di root, avete da attivà "Modu di debug USB". Andà à "Impostazioni".
  2. Selezzi un item "Per sviluppatori".
  3. Vede ancu: Cumu abilità a modalità di sviluppatore nantu à Android

  4. Mutà u parametru in esse "Modu di debug USB" nant'à u statu "Abilita".
  5. Ora cunteci u vostru smartphone à u vostru PC cù un cavu USB.
  6. Eseguite u prugramma EaseUS Mobisaver nantu à u vostru computer.
  7. Scaricate EaseUS Mobisaver

  8. A notificazione sarà affissata nantu à u smartphone chì una applicazione di terza parte cerca di scuppi i diritti di l'utente. Dunque ci vole à lascià riceve.
  9. U prucessu di ottene diritti di l'utente pò durà parechji secondi. Dopu à quessa, u smartphone sperimenterà automaticamente i file residui.
  10. Quandu u prucessu hè finitu, vi sarà dumandatu di ripristinà i file trovati. In u menu di sinistra di u prugramma, andate in tab "Contatti" è selezziunate tutti i contatti in cui sì interessatu.
  11. Cliccate nantu à "Ricuperà". U prucedimentu di recuperu principia.

Aduprendu i metudi discuvi supra, pudete recuperà i contatti cancellati. Tuttavia, se ùn avete micca una copia di backup in u vostru dispositivo o in u vostru account Google, pudete basà solu nantu à u secondu metanu.