Cumu truvà a frequenza di u processore

U più spessu, ICO hè adupratu quandu installa icone per cartelle o icone in u sistema operativu Windows. Tuttavia, ùn hè micca sempre l'immagine desiderata hè in stu furmatu. Se ùn pudete truvà qualcosa di simu, a sola opzione hè di fà a conversione. Pudete fà senza scaricà prugrammi spiciali se si utilizza i servizii in linea. A propositu serà discupratu in più.

Vede ancu:
Cambia icone in Windows 7
Installà nuove icone in Windows 10

Convertite e immagini à icone ICO in linea

Come annunziatu sopra, e risorse web speciali seranu usate per a cunversione. A maiò parte di elli furniscenu e so funzioni completamente senza accumu, è ancu un utente inesperto si pò occupà di a gestione. Tuttavia, abbiamo decisu di avè familiarizzià cù dui tali servizii è spiegà u prucessu di cunversione in dettaglio.

Metudu 1: Jinaconvert

Prima, avemu cullatu Jinaconvert quale esempiu, chì hè un convertitore di dati versatile da un formatu à un altru. Tutta a prucedura di u prucessu hè effettuata in solu passi è guarda cumprintu:

Andate à u situ Jinaconvert

  1. Aprite a pagina principale di Jinaconvert cù qualunque browser pratiziu è naviga à a sezione richiesta da a barra di strumenti in alto.
  2. Cuminciate à aghjunghje file.
  3. Selezzi una o più immagini, è cliccate "Apertu".
  4. U carruziu è u prucessu ponu avè un pocu di tempu, allora ùn fermate micca a tabulazione è ùn interrumpate micca a cunnessione à Internet.
  5. Ora vi verrà dumandatu per scaricà icone prontu in una di e permessi. Truvà u valore adatta è cliccate nantu à a linea cù u bottinu sinu di u mouse.
  6. Impedite subitu di scaricà, dopu chì pudete cuminciare à travaglià cù i file prontu.
  7. Da dì chì si carica parechje immagini nant'à un altru tempu, saranu “attaccate” in un unicu lima è si vìanu accantu à l'altru.

Se l'iconi sò state scaricate cù prughjettu è sò in u vostru computer, u congratulazioni, avete cuncessu riesciutu. In u casu chì Jinaconvert ùn s'allieghja micca o per una ragione perchè ci sò problemi cù e prestazioni di stu situ, vi cunsigliu di pagà a attenzione à u serviziu seguente.

Metudu 2: OnlineConvertFree

OnlineConvertFree funziona nantu à u listessu principiu cum'è a risorsa web chì avete sapiutu prima. L'unica differenza hè l'interfaccia è a posizione di i pulsanti. A prucedura di cunversione hè cum'è seguita:

Andate à u situ Web OnlineConvertFree

  1. Usendu u ligame sopra, aprite a pagina principale di OnlineConvertFree è iniziate subitu à scaricà l'image.
  2. Oghji hè necessariu di sceglie un formatu in u quali a conversione sarà fatta. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu adatta per aprite u menù di menù a tendi.
  3. In u listinu, truvate u furmatu chì avemu bisognu.
  4. A cunversione piglia appena pochi secondi. Una volta finita, pudete scaricà immediatamente l'icona finita nantu à u PC.
  5. In qualunque tempu, pudete andà à travaglià cù nuove foto, cliccate nantu à u bottinu. Reboot.

U svantaghju di stu serviziu hè l'impussibilità di cambià di modu indipendente a risoluzione di l'icona; ciascuna foto sarà scaricata in dimensione 128 × 128. U restu di OnlineConvertFree si fronteghja cù a so missione principale.

Vede ancu:
Crea una icona in u formatu ICO online
Convertite PNG in immagine ICO
Cume convertite JPG in ICO

Cumu si pudete vede, a traduzzione di e immagini di qualunque formu in icone ICO hè un prucimentu assai semplice, ancu un utente senza esperienza chì ùn hà cunniscenza in più o cumpitenzi ne pò gestisce. Se incù dinò un travagliu in tali siti per a prima volta, l'istruzioni fornite sopra aiutanu a capisce tuttu rapidamente è fà a conversione.