Spessu, i cumpratori di foto novizzi ùn sapenu micca cume fà girà una foto in Photoshop. In fatti, tuttu hè assai semplice. Ci hè parechje maniere di girà e foto in Photoshop.
A prima è a via più veloce hè a funzione di trasformazione libera. Chjamata da pressione di u scorcia di tastu. CTRL + T in a tastiera.
Un quadru speciale apparisce intornu à l'oggetto nantu à u stratu attivu, chì ti permette di rotà l'elemento selezionatu.
Per turnà, avete bisognu di spostà u cursore ind'un angulu di a cornice. U cursore hà a forma di una freccia à arcu, chì significa pronta à rotà.
Tastiera Clamped SHIFT permette di girà un oggettu in incrementi di 15 gradi, cioè 15, 30, 45, 60, 90, etc.
U modu accussì hè un strumentu "Cornice".
A differenza di a trasformazione libera "Cornice" trasforma u tela in tuttu.
U principiu di u funziunamentu hè u listessu - muvimentu u cursore à l'angulu di a tela, è dopu (u cursore) prisenta a forma di una doppia freccia à arcu, ruota u dirittu in a direzione giusta.
Chiavi SHIFT in questu casu, funziona u listessu modu, ma prima ci vole a cumincià a rotazione, è solu pende u fermu.
A terza via hè di aduprà a funzione. "Rotazione di l'imagine"chì hè in u menù "Image".
Quì si pò girà l'intera immagine cum'è 90 gradi, o in sensu di l'uva, o 180 gradi. Pudete ancu ponu un valore arbitrariu.
In u listessu menù hè pussibule di riflettà l'intera tela in orizzontale o in verticale.
Pudete capenà a maghjina in Photoshop durante a trasformazione libera. Per fà quessa, dopu urdinu di i tasti caldi CTRL + T, ci vole à cliccà ind'è u cornice cù u dirittu di u mouse è selezziunu unu di l'altri.
Praticate, è sceglite per voi unu di sti metodi di rotazione di l'immagine, chì vi sembranu u più conveniente.