Imparà à aduprà Speedfan

Dopu un pocu di u tempu, u laptop pò smetterà di travaglià prestu in i prugrammi è i ghjochi necessari. Questu hè impurtante à i mudelli obsoleti di i cumpunenti, in particulare, è u processore. Ùn ci hè micca sempre fondi per cumprà un novu dispositivo, perciò certi utenti aghjuntanu manualmente i componenti. In questu articulu parleremo di sostitu a CPU in un laptop.

Eseguite un rimpiazzamentu di processore nantu à un laptop

A rimpiazzamentu di u processore hè abbastanza semplici, ma ci vole da esaminà attentamente alcune delle sfumature affinchì ùn ci sia più prublemi. Questa attività hè divisa in parechji passi per simplificà. Fighjà una veduta più stretta à ogni passu.

Passu 1: Determinate a possibilità di rimpiazzamentu

Sfortunatamente, micca tutti i processori di notebook sò sostituibili. Certi mudelli sò fissi o u so smuntamentu è a so stallazione si effettuanu solu in i centri di servizii specializati. Per determinà a possibilità di rimpiazzamentu, bisogna tene fatti attenzione à u nome di u tippu di case. Se i mudelli Intel anu una abbreviazione Bga, u mezu di u prucessore ùn hè micca assoggettatu di sostitu. In casu quandu invece di BGA hè scrittu PGA - Sostituzione dispunibile. In i modelli di a casu AMD di a sucietà FT3, FP4 ùn sò micca amovibili S1 FS1 è AM2 - da esse rimpiazzatu. Per saperne di più infurmazioni nantu à u casu, verificate u situ ufficiale di AMD.

L'informazioni nantu à u tipu di cassa di CPU hè in u manualu per u vostru laptop o in a pagina di u mudellu ufficiali in Internet. In più, ci sò prugrammi speciali per determinà questa caratteristica. A maiò parte di i rappresentanti di stu software in a sezione "Processore" informazioni dettagliate sò indicate. Aduprate qualcunu di elli per scopre u tippu di casu di CPU. In dettu cù tutti i prugrammi per a determinazione di ferru, pudete truvà in l'articolo à u ligame sottu.

Leggi ancu: Prugrammi per determinà hardware di computer

Passu 2: Determina i Parametri di u Procuratore

Dopu avete cunvintu di a disponibilità di a sostituzione di u processore centralizante, hè necessariu determinà i parametri per fà di sceglie un novu mudellu, perchè diversi mudelli di schede madri supportanu processori di pochi generazioni è tipi. Fate attenzione à trè parametri:

  1. Socket. Questa caratteristica deve esse uguale per a vecchia è a nova CPU.
  2. Vede ancu: Noi ricunnusimu u socket di processore

  3. Nome di codice Kernel. Pochi mudelli di processori ponu esse sviluppati cù diversi tipi di core. Tutti anu avè differenze è sò designati cù nomi à codici. Questu parametru devia ancu esse uguale, altrimenti a scheda madre travaglia cun u CPU male.
  4. Energia termica. Un novu apparecchju deve avè a stessa uscita di calore o inferiore. S'ellu hè più altu ancu un pocu, a vita di a CPU diminuirà significativamente è a CPU fallirà prestu.

Per scopre queste caratteristiche aiuterà tutti i stessi prugrammi per a determinazione di ferro, chì avemu raccomandatu di aduprà in u primu passu.

Vede ancu:
Ricivemu u nostru processore
Cumu scopre a generazione di i processori Intel

Passu 3: Sceglite u processore da rimpiazzà

Pudà truvà un mudellu compatibile hè abbastanza sèmule se sapete già tutti i parametri necessarii. Cunsultate da a tavola dettagliata di u processore Notebook Center per truvà un mudellu adeguatu. Tutti i parametri imposti sò listati quì, eccettu u socket. Pudete truvà u andendu à a pagina di una CPU specifica.

Andate in una tavola di processore aperta Notebook Center

Oghji hè basta à truvà un mudellu adattatu in u magazinu è cumprà. Quandu si acquista torna cun attento, controllate tutte e specifiche per evità prublemi cù l'installazione in futuro.

Passu 4: Sostituite u processore nantu à u laptop

Rimane di fà solu qualchi passi è u novu processore sarà installatu in u laptop. Per piacè, avverate chì, in parti, i processori sò solu compatibili cù l'ultima revisione di a scheda madre, per chì prima di cambià a necessità, avete bisognu di fà un aggiornamentu di u BIOS. Questu travagliu ùn hè micca difficiule, ancu un utente inesperto si pò travaglia è. L'istruzione dettagliata per l'aggiornamentu di u BIOS in u vostru computer pò esse trovu in l'articolo à u ligame sottu.

Leggi ancu: Aggiornu u BIOS in u computer

Avà da passà direttamente à smuntà u vechju dispositivo è installà a nova CPU. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Scurdate u laptop è rimuove a batteria.
  2. Smassassi completamente. In u nostru articulu nantu à u ligame sottu, truvate una guida dettagliata per smuntà un laptop.
  3. Leggi più: Smuntà u laptop in a casa

  4. Dopu avete rimpicciutu u sistema impianti di rinfrescamentu, avete l'accessu liberu à u processore. Hè attaccatu à a scheda madre cù solu una vite. Usate un cacciavite è sblocate lentamente a vite finché a parte spiciali speze automaticamente u processore fora di u caviuule.
  5. Rimuova attentamente u vecchiu processore, installà unu novu secondu a marca in forma di una chjave è metti una nova pasta termica nantu quandu.
  6. Vedi ancu: Imparendu à applicà a grassa termica nantu à u processore

  7. Reinserite u sistema di raffreddamentu è rimontate u laptop.

Nantu à stu montu a CPU hè finita, hè solu à avè u portatile è installà i driver necessari. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di prugrammi specializati. Una lista cumpleta di i rappresentanti di tali prugrammi pò esse trovu in l'articolo à u ligame sottu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici in a sostituzione di u processore nantu à un laptop. L'utente hà bisognu solu di studia accuratamente tutte e specifiche, selezziunu u mudellu pertinente è esegue una sostituzione hardware. Aduprà un smassamentu di u laptop ind'è l'insignamentu ghjustu annantu à u kit è marcendu e viti di diverse dimensioni cù etichette di culore, per aiutà a scansioni accidentali.