L'arrusce chjappu è a notiziona rispettabile circa questu hè creata per l'utenti cun disabilità o per quelli chì ùn sò micca cunsiderati di preme combinazioni di più di tre chjavi. In generale, a genti cumuna non hà spessu bisognu di una tale funzione.
Disattivà e chiavi appiccicose in Windows 10
Quandu l'utente agisce attaccatu, sente un certu segnale sonu. Questa funzione hè attivata premendu Maju cinque volte è a cunfirmazione in una finestra speciale. Piglia ancu spule, ma senza conferma. Hè cusì, basta pressione Shift cinque volte è a attaccu sarà disattivata. Se per una ragione ùn avete micca avutu successu, cunsiglii supplementari vi aiutanu.
Metudu 1: Caratteristiche particulari
- Cliccate nantu à "Start" - "Opzioni".
- Aprite "Caratteristiche speciali".
- In a sezione "Tastiera" cambiamentu Attaccu à Chjave Inattivu.
Metudu 2: Pannello di cuntrollu
- Trova l'icona di lenti e in u campu di ricerca entra "pannellu".
- Cliccate nantu à "Pannello di cuntrollu".
- Passà à "Tutti l'elementi di u pannellu di cuntrollu"da cuntrullà a vista di grandi icone. Ora pudete truvà "Centro di accessibilità".
- Dopu, aprite a sezione chjamata "Relief di tastiera".
- In blocu "Simplify typing" selezziunate "Stabilendu chiavi appiccicose".
- Quì pudete attivà è disattivà stu modalità, è aghjunghje altri parametri cum'è ti piace. Ricordate di applicà e cambiamenti.
L'utenti cumuni chì ùn necessitanu micca a funzione di attaccu di e chiavi per travaglià pè u tempu pò interferisce cun a scrittura o à ghjucà. In Windows 10 ci sò parechje modi efficaci per risolve u prublema, è avemu trattatu cun elli.