Cause è soluzioni per caricà i prublemi cù Windows 7

Unu di i più grandi prublemi chì si pò fà à un computer hè u prublema di u so lancio. Sì un malfunzionamentu accade in un OS in esecuzione, utrani più o menu avanzati circaranu di risolve lu in un modu o l'altru, ma se u PC ùn principia micca, parechji semplicemente rientrano in un stupore è ùn sapenu micca cosa fà. In fattu, stu prublema ùn hè micca sempre seriamente cum'è in prima vista. Scurdà i motivi per i quali Windows 7 ùn inizia, è i principali modi per eliminarli.

Cause di i prublemi è di e soluzioni

E causa di i prublemi cù l'inizializazione di u computer ponu esse divisi in dui grandi gruppi: hardware è software. U primu hè in u casu di u fallimentu di ogni cumpunente di u PC: u discu duru, a scheda madre, l'alimentu, a RAM, etc. Ma questu hè piuttostu un prublema di u PC, è micca di u sistema operativu, perchè ùn guardemu micca sti fattori. Possu dì solu chì se ùn avete micca e cumpetenze per riparà l'ingegneria elettrica, allora se truvate tali prublemi, bisogna chjama u padrone, o rimpiazzà l'elemento dannatu cù a so omologa serviziale.

Un'altra causa di stu prublema hè a tensione di rete. In questu casu, u lance pò esse risturatu semplicemente cù l'acquisto di un unità di alimentazione senza interruzzione di qualità o cunnessione à una fonte di energia chì a tensione rispetta i standard.

In più, u prublema di carregà u sistema operativo pò verificà quandu una grande quantità di polvere s'accumula in u casu di u PC. In stu casu, basta à pulisce u computer da a polvere. Hè megliu à applicà un pennu. Se aduprate un aspiratore, allora accende cun un saltu, ùn soffia micca, chì puderà succhiare i pezzi.

Inoltre, i prublemi cù l'insessingimentu si verificanu se u primu dispositivu da u quali u sistema operativo hè in furia hè un CD-drive o USB registratu in u BIOS, ma à u listessu tempu ci hè un discu in u drive o un drive flash USB hè connectatu à u PC. U computer hà pruvatu à l'iniziu da elli, è tenendu tenu in u fattu chì ùn ci hè nè un sistema operativu in sta media, hè previsto chì tutti i tentativi portanu à fallimenti. In questu casu, prima di iniziare, disconnette da u PC tutte e unità USB è CD / DVD, o specificà u discu duru di u computer in u BIOS cum'è u primu dispositivu da avviare.

Possibile è solu un cunflittu di sistema cù unu di i dispositivi cunnessi à u computer. In questu casu, avete bisognu di disattivà tutti i dispositivi addiziunali da u PC è pruvate di lanciari. Cù un download riesce, quessa significa chì u prublema si trova precisamente in u fattore indicatu. Connettu u dispositiu à u computer in successione è ripartisce dopu à ogni cunnessione. Dunque, se à un certu stadiu u prughjettu torna, sapete a fonte specifica di a so causa. Questu dispositiu deve sempre esse disconnessu da ellu prima di avviare u computer.

I fattori principali di fallimenti di software, per chì Windows ùn pudianu esse carregatu, sò i seguenti:

  • Fucinatura di u file OS;
  • Violazioni di registri;
  • Installazione incorretta di elementi di l'OS dopu l'upgrade;
  • Presenza di prugrammi cunflittenti in autorun;
  • Virus.

Nant'à modi per risolve i prublemi sopra cullati è a ripruduzione di u lance di u OS, semplicemente parlemu in questu articulu.

Metudu 1: Attiva l'ultima configurazione bona saputa

Un di i modi più facili per risolve un prublema di l'iniziu di u PC hè di attivà l'ultima bona configurazione cunnisciuta.

  1. Di norma, s'ellu ci hè u computer chjappu o u latu precedente fallisce, a prossima volta chì hè accesa, si aprirà una finestra per selezziunate u tippu di caricamentu di l'OS. Se a finestra ùn si apre, ci hè un modu per forzarlo. Per fà quessa, dopu avè caricatu u BIOS, subitu dopu u sonu bip, avete bisognu di preme una certi chiavi o cumminazione nantu à a tastiera. Tipicamente, sta chiave F8. Ma in casi rari, ci pò esse un altra opzione.
  2. Dopu a finestra di selezzione di u tipu di lancia si aprite, navigendu da l'elementu di a lista cù u "Up" è "Giù" nant'à a tastiera (in forma di frecce à dirittu in a direzzione adatta) selezziunate a scelta "Ultima configurazione esitata" e premete Enter.
  3. Se dopu à questu Windows hè carregatu, pudete assumere chì u prublema hè risoluta. Se u download hà fallitu, andate à e seguenti opzioni descritte in l'articolo in questu.

Metudu 2: "Modu sicuru"

Un'altra soluzione à u prublema cù u lance hè svolta da chjamà Windows in "Modu sicuru".

  1. Di novu, subitu à l'iniziu di u PC, hè necessariu attivà a finestra cù a scelta di u tipu di scaricamentu, s'ellu ùn hè micca accumutu nantu à sè. Premendu i tasti "Up" è "Giù" sceglie opzione "Modu sicuru".
  2. Sì u computer partisce, avà hè già un bon segnu. Poi, avendu aspettatu per Windows di staccà pienu, riavuta u PC è, hè prubabile chì a prossima volta chì cumincerà cù successu in modu normale. Ma ancu s'ellu ùn accade micca, cosa avete andatu "Modu sicuru" - Questu hè un bon segnu. Per esempiu, pudete provà à ripristinà i schedari di u sistema o verificate u vostru computer per virus. À a fine, pudete salvà i dati necessari à i media, se sì preoccupatu per a so integrità nant'à u PC problematicu.

Lezione: Cumu attivà u "Modu sicuru" Windows 7

Metudu 3: "Ripristina di u startup"

Pudete ancu eliminà u prublema descrittu cù l'aiutu di un strumentu di sistema chjamatu - "Startup Recovery". Hè particolarmente efficace in casu di dannu di registru.

  1. Se l'iniziu precedente di u computer Windows ùn hè ancu partitu, hè pussibule chì quandu accendi u PC ancu di novu, l'utensu aprirà automaticamente "Startup Recovery". S'ellu ùn accade micca, pò esse attivatu per forza. Dopu avè attivatu u BIOS è bip, cliccate F8. In a finestra chì si vede, selezziunate u tipu di lance in sta volta, selezziunate "Risoluzione di risoluzione di problemi".
  2. Se avete una password stabilita per l'account di amministratore, sarà necessariu entratu in. L'ambiente di recuperu di u sistema si apre. Questu hè un tipu di sistema operatore salvatore. Selezziunu "Startup Recovery".
  3. Dopu, l'attellu tenterà di ripristinà u lance, corregendu l'errori rilevati. Durante a procedura, hè possibile chì e caselle di dialogo apriranu. Avete bisognu di seguità l'indirizzioni chì si presentanu in elli. Se a prucedura di ruminazione di u lancia hè rializata, dopu à a so cumplimentazione Windows sarà lanciatu.

Questu metudu hè bonu perchè hè abbastanza versatile è hè impurtante per i casi chì ùn sapete micca a causa di u prublema.

Metudu 4: Verificate l'integrità di i file di sistema

Una di e ragioni perchè Windows ùn pò principià hè dannazione per i file di sistema. Per eliminà stu prublema, hè necessariu effettuà a procedura di u cuntrollu adeguatu è recuperu dopu.

  1. Questa pratica hè resa cù "Linea di cumandamentu". Se pudete scaricà Windows "Modu sicuru", aprite l'utile specificatu da u metodo standard via u menu "Start"cliccendu nantu à u nome "Tutti i prugrammi"è poi andate in a cartula "Standard".

    Se ùn pudete micca cuminciare a Windows, allora in questo casu aprite a finestra "Risoluzione di risoluzione di problemi". U prucedimentu di attivazione hè statu descrittu in u metudu precedente. Dopu, da a lista aperta di l'utili, selezziunu "Linea di cumandamentu".

    Se ancu a finestra di risoluzione di problemi ùn si apre, pudete poi provà à rinnimà Windows cun LiveCD / USB o usando u discu di avvicinamentu di l'OS. In questu ultimu casu "Linea di cumandamentu" pò esse urdinatu attivendu l'utenu di risoluzione di i problemi, cum'è in una situazione normale. A maiò primura hè di staccà cù u discu.

  2. In l'interfaccia aperta "Linea di cumannu" Inserite u comando chì seguite:

    sfc / scannow

    Se attivate l'utilità da l'ambiente di recuperu, è micca in "Modu sicuru", allora u cumandamentu deve apparè quì:

    sfc / scannow / offbootdir = c: / offwindir = c: windows

    Invece di un caratteru "c" Duvete specificà una lettera diversa, se u vostru sistema operativo hè situatu in a sezione sottu un nome diversu.

    Dopu à questu usu Enter.

  3. U serviziu sfc darà inizio, chì verificherà Windows per a presenza di file danneggiati. U prughjettu di stu prucessu pò esse monitoratu da l'interfaccia. "Linea di cumannu". In casu di sfruttamentu di oggetti dannati, a prucedura di ruminazione sarà effettuata.

Lezione:
L'attivazione di a "linea di cumannu" in Windows 7
Verificà i file di sistema per a integrità in Windows 7

Metudu 5: Scansione u discu per l'errore

Una di e ragioni per l'incapacità di avvierà Windows pò esse dannighjendu fisicu à u discu duru o errori logichi in ellu. U più spessu, questu si manifesta in u fattu chì l'arrestamentu di l'OS ùn principia micca né finisce in u stissu locu, senza mai arriva à a fine. Per identificà questi prublemi è pruvà à riparallu, vi tucate à verificà cù l'utilità chkdsk.

  1. L'attivazione di chkdsk, cum'è l'utilità precedente, hè fatta inserendu u comando in "Linea di cumandamentu". Pudete chjamà questu strumentu cum'è descrittu in a prucedda di nanzu. In a so interfaccia, inserite u comando:

    chkdsk / f

    Next, cliccate Enter.

  2. Se sì in logu "Modu sicuru"hà da ripartisce u PC. L'analisi sarà fatta in u prossimu stivu automaticamente, ma per questo primu avete bisognu di entrà in a finestra "Linea di cumannu" lettera "Y" e premete Enter.

    Se site in modo di risoluzione di problemi, l'utilità chkdsk verificà u discu immediatamente. Se l'errori logichi sò trovu, un tentativu sarà fattu per eliminali. Se u discu duru hè dannatu fisicu, bisogna cuntattà u capore, o rimpiazzarlo.

Lezione: Verificate u discu per l'errore in Windows 7

Metru 6: Ripristinà a cunfigurazione di boot

U prossimu metru chì ripresenta a cunfigurazione di avvicinamentu quandu hè impossibile avè Windows comincia ancu da cumandà l'espressione di i comandi in "Linea di cumandamentu"in esecuzione in l'ambiente di recuperu di u sistema.

  1. Dopu l'attivazione "Linea di cumannu" digià espressione:

    bootrec.exe / FixMbr

    Dopu à chì cliccate Enter.

  2. Dopu, inserisci l'espressione seguente:

    bootrec.exe / FixBoot

    Riapplica Enter.

  3. Dopu avendu riavvicinatu u PC, hè prubabile di fà avè in cumunamentu in modu standard.

Metudu 7: Rimozione di Virus

Un prublema cù u lance di u sistema pò ancu causà un'infezione virale di u vostru computer. In presenza di e circostanze specificate, hè necessariu truvà è sguassà u codice maligno. Questu pò esse fattu cù un utillariu antivirus speciale. Unu di i più pratichi strumenti di sta classe hè Dr.Web CureIt.

Ma l'utenti pò dà una domanda ragionevole, cumu si verifica se u sistema ùn principia micca? Se pudete accende u vostru PC in "Modu sicuru", allora pudete fà una scansione cù praticà stu tipu di lance. Ma ancu in questu casu, ti cunsiglii di fà un verifica eseguendu u PC da u LiveCD / USB o da un altru computer.

Quandu una utilità dette virus, seguite e istruzioni chì si vedenu in a so interfaccia. Ma ancu in casu d'eliminazione di u codice maliziu, u prublema di u lance pò rimanere. Ciò significa chì u prugramma di virus pudè dannatu i file di sistema. Allora hè necessariu fà un check, descrittu in dettu quandu considerà Metru 4 è mette in opera rianimazione quandu danu hè rilevatu.

Lezione: Scansione di un computer per virus

Metudu 8: Rimuova l'iniziu

Se pudete scaricà "Modu sicuru", ma durante i prublemi di stivu normali si verificanu, hè abbastanza probabile chì a causa di u guasgiu rientra in u prugramma cunflittuali chì hè in autorunu. In questu casu, hè raghjabile di scurdà l'altru in autoladi cumunu.

  1. Accuminzate u vostru computer in "Modu sicuru". Quadrante Win + R. A finestra s'hè aperta Run. Enteru quì:

    msconfig

    Ulteriori applicà "OK".

  2. Un strumentu di sistema chjamatu "Configurazione di u sistema". Cliccate nantu à la scheda "Startup".
  3. Cliccate u pulsante "Disable all".
  4. L'urticule sarà allentatu da tutti l'elementi di a lista. Dopu cliccate "Aplica " è "OK".
  5. Poi si aprirà una finestra, induve vi sarà dumandatu di ripartite u computer. Bisognu à cliccà Reboot.
  6. Se, dopu u reiniziu, u PC cume cum'è di solitu, quessa significa chì a ragione hè stata cunsultata appena in l'applicazione chì cunfirisce u sistema. Inoltre, se vulete, pudete rimbursà i prugrammi più necessarii per autorun. Se l'additivazione di una applicazione torna à causà un prublema cù u lance, allora sapete già cun un certu u culpitu. In stu casu, avete bisognu di rifiutà di aghjunghje tali software per autolad.

Lezione: Disattivà l'applicazioni di autucunione in Windows 7

Metudu 9: Risturazione sistema

Sì nessunu di sti metodi hà fattu, allora pudete ripristinà u sistema. Ma a situazione principale per l'applicazione di stu metududiu hè di avè un puntu di ripristinamentu creatu in precedenza.

  1. Pudete andà à a rinnimazione di Windows, mentre in "Modu sicuru". In a sezione di u prugramma di u menu "Start" bisognu di aprire u cartulare "Servizio"chì invece hè in la cartella "Standard". Ci sarà un elementu "Ripristinà sistema". Avete basta à cliccà nant'à.

    Se u PC ùn principia micca ancu in "Modu sicuru"Allora aprite l'utensore di risoluzione di l'iniziu o attivate u discu d'installazione. In l'ambiente di recuperu, selezziunà a seconda posizione - "Ripristinà sistema".

  2. A interfaccia di l'utensu si apre, chjamata "Ripristinà sistema" cun sommario di informazioni nantu à questu strumentu. Cliccate "Prossimu".
  3. In a prossima finestra avete bisognu di sceglie un puntu particulare à chì u sistema sarà riparatu. Avemu da uernu di sceglie a più recente da a data di creazione. Per aumentà u spaziu di selezzione, selezziunate a casella. "Mostra altri ...". Una volta sì l'opzione desiderata hè evidenziata, cliccate "Prossimu".
  4. Allora una finestra si aprirà induve avete bisognu à confermarle e vostre azioni di recuperu. Per fà quessa, cliccate "Fatti".
  5. U prucedimentu di riparazione di Windows principia, chì induce u computer à ripartite. Se u prublema era fattu solu da un prugramma, è micca per ragioni hardware, allora u lance deve esse fattu in mode standard.

    Dopu sicondu u listessivu algoritmu, Windows hè ruminitu da una copia di backup. Solu per questo in l'ambiente di recuperu hè necessariu per sceglie a posizione "Ripristinà una immagine di u sistema"E dopu in a finestra chì si sceglie specificate a posizione di a copia di backup. Ma, ancu, questu metudu pò esse adupratu solu se avete creu una immagine di OS.

Comu pudete vede, in Windows 7 ci sò abbastanza opzioni per ripristinà u lance. Allora, s'ellu si suppò improvvisamente u prublema studiatu quì, allora ùn duvete micca spaventà nant'à a panica, ma semplicemente aduprà i cunsiglii chì daveru in st'articulu. Dopu, se a causa di u malfunzionamento ùn hè micca un hardware, ma un fattore di software, hè assai probabile chì sarà pussibule di ripristinà a so funzionalità. Ma per a fiducia, cunsiglii l'usu di misure preventive, cioè, ùn vi scurdate di creà periodicamente punti di recuperu o copie di backup di Windows.