Tra i numerosi formati di file, IMG hè forse a più formosa. È questu ùn hè micca sorpresu, perchè ci sò quant'è di 7 tippi di essa! Dunque, avè incontratu un schedariu cun tale estensione, l'utente hè luntanu à capisce immediatamente ciò chì hè esattamente ch'ellu hè: una immagine di discu, una immagine, un file da un ghjocu famoso o dati di geoinformazione. Di conseguenza, ci hè un software separatu per l'apertura di ognuna di sti tipi di file IMG. Provemu à capisce sta varietà in più dettu.
Immagine di u discu
Nantu à a maggior parte di i casi, quandu un utilizatore scontra un schedariu IMG, si tratta di una immagine di discu. Fate tali immagini per backup o per a so replica più pratica. Di conseguenza, hè possibile aprire un tali file cù l'aiutu di prugrammi per a masterizzazione di CD, o da montà in un drive virtuale. Per questo ci sò assai diversi programmi. Considerà alcuni di i modi per apru stu formatu.
Metudu 1: CloneCD
Usendu stu software, pudete micca aprire i file IMG, ma ancu criarli eliminendu una immagine da un CD, o brucia una immagine precedente annantu à un lettore otticu.
Scaricate CloneCD
Scaricate CloneDVD
L'interfaccia di u prugramma hè faciule da capisce, ancu per quiddi chì ghjustu cumincianu à capisce i basi di l'alfabetizazioni in computer.
Ùn crea micca unità virtuali, dunque ùn hè micca possibile vede u cuntenutu di u file IMG. Per fà quessa, aduprà un altru prugramma o brucia a maghjina à u discu. Insemi cù l'immagine IMG, CloneCD cria dui file di utilità cù i extensioni CCD è SUB. Pè per aperta l'immagine di u discu, deve esse in u dirittu cun elli. Per creà e immagini di DVD, ci hè una versione separata di u prugramma chjamata CloneDVD.
U pruprietà CloneCD hè pagatu, ma una versione di prova di 21 ghjorni hè pruposta à l'utente per rivedere.
Metudu 2: Daemon Tools Lite
DAEMON Tools Lite hè unu di l'utili più popolari per travaglià cù l'imagine di discu. I schedari IMG ùn ponu micca esse creati in ellu, ma ponu esse aperti cù a so aiò assai simplici.
Durante l'installazione di u prugramma, una unità virtuale hè creata quì e images pò esse montate. Dopu à u so cumplimentu, u prugramma offre scansione di u computer è truvà tutti quessi file. U formatu IMG hè supportatu per difettu.
In u futuru, sarà in u cassaforte.
Per montà una immagine, devi:
- Cliccate nantu à l'icona di u prugramma cù u bottinu guru di u mouse è selezziunate l'elemento "Emulazione".
- In u exploratore aperto, specificate u caminu per u file di immagine.
Dopu, l'imagine sarà muntata in un drive virtuale cume un CD regale.
Metru 3: UltraISO
UltraISO hè un altru prugramma assai popolari per travaglià cù l'image. Cù u so aiutu, u schedariu IMG pò esse apertu, muntatu in un drive virtuale, brusgatu in un CD, convertitu in un altru tippu. Per fà quessa, in a finestra di prugramma, cliccate nantu à l'icona di u esploratore standard o usanu u menù "File".
U cuntenutu di u lima aperta sarà affissatu in cima di u prugramma in una vista classica di l'esploratore.
Dopu à quì, cù essa pò fà tutte e manipolazioni descritte sopra.
Vede ancu: Cumu utrava UltraISO
Immagine floppy
Nant'à e novanta di l'anni 90, quandu luntanu da ogni computer era dispunitu di un drive per lettura di CD, è chì nimu ùn sentia parlà à i drive flash à tutti, u tippu principale di media amovibile era un discu di 1,44 MB di 3,5 inch. Com'è u casu di i dischi compatti, per tali dischetti hè stata pussibule di creà immagini per salvà e replica l'infurmazioni. U schedariu immagine di sta immagine hà ancu una estensione .img. Immaginate chì davanti à noi hè l'immagine di un dischetto, in primu luogo, hè pussibule in copertura di tale dimensione.
Oghje, i dischi sò diventati arcaichi profondi. Ma ancu qualchì volta, questi media sò aduprati nantu à urdinatori obsoleti. I disketti ponu ancu aduprà per conservà i file chiave di firma digitale o per altre necessità altamente specializate. Per quessa, ùn hè micca superfluale sapè cume aprite tali immagini.
Metodo 1: Immagine di Floppy
Questu hè una semplice utilità cù chì pudete creà è leggere e immagini di u dischetto. A so interfaccia hè ancu micca esigente.
Basta inserire u caminu di u schedariu IMG in a linea rispettiva è premete u pulsante "Start"cumu i so cuntenuti saranu copiati in un dischetto blank. Senza dì chì per u prugramma à funziunà correttamente, avete bisognu di una unità di dischetti in u vostru computer.
Oghje, u supportu per questu pruduttu hè statu discuntatu è u situ di sviluppatore hè chjusu. Perciò, scarica a Floppy Image da a fonte ufficiale ùn hè micca pussibule.
Metudu 2: RawWrite
Un altru utilità, nantu à u principiu di u travagliu hè identicu à l'imagine di u dischetto.
Scaricate RawWrite
Per aprite un'immagine di u floppy, bisogna:
- Tab "Scrivà" specificate u parcorsu à u schedariu.
- Appughjà nantu à u pulsante "Scrivà".
I dati saranu trasferiti à un dischetto.
Immagine bitmap
Un tipu raro di file IMG, sviluppatu da Novell nant'à una volta. Hè un'impresa bitmap. In i sistemi operativi moderni, stu tipu di file ùn hè più usatu, ma s'ellu l'utellu entra da qualche parte di stu libru raro, pudete aprirlo cun l'aiutu di editori grafici.
Metudu 1: CorelDraw
Cum'è quellu tipu di file IMG hè una creazione di Novell, hè abbastanza naturale chì pudete aprì cun un editor graficu di u listinu produttore, Corel Draw. Ma questu ùn hè micca fattu direttamente, ma per via di a funzione di importazione. Per fà quessa, fate u seguitu:
- In u menù "File" sceglite a funzione "Importu".
- Specifichi u tippu di schedariu da importà "IMG".
À a risultu di queste azioni, u cuntenutu di u schedariu sarà carregatu in Corel.
Per salvà e cambiamenti in u listessu furmatu, avete bisognu di esportà a maghjina.
Metudu 2: Adobe Photoshop
U editor più gravi di u mondu in u mondu sà ancu cume aprire i file IMG. Questu pò esse fattu da u menù. "File" o dopu cliccendu nantu à u spaziu di travagliu di Photoshop.
U schedariu hè prontu per edità o convertendu.
Salvà ind'è u formatu di a stessa immagine cù a funzione Salva cum'è.
U formatu IMG hè ancu utatu per memorà elementi grafichi di vari ghjochi famosi, in particulare, GTA, è per dispositivi GPS, induve e elementi di mappa sò visualizati in questu, è in altri casi. Ma tutte queste sò e zone assai strette di applicazione chì sò più interessanti per i sviluppatori di sti prudutti.