Configurazione di DIR-300 NRU B7 Rostelecom

Un router wireless D-Link DIR-300 NRU B7 hè una di l'ultime modifiche di a linea popolare, pratica è à micca via di D-Link DIR-300 router Wi-Fi da D-Link. Prima di voi una guida dettagliata nantu à cume configurà u router DIR-300 B7 per travaglià cù Internet in casa da Rostelecom per una cunnessione PPPoE. Ci sarà ancu cunsiderati cum'è questioni cum'è una messa in rete senza filu, una impostazione di una password per Wi-Fi è una creazione di un Rostelecom in televisione.

Vede ancu: Configurazione di DIR-300 NRU B7 Beeline

Router Wi-Fi DIR-300 NRU B7

Cunnessione di u router per configurà

Prima di tutti, assicuratevi chì u vostru router sia currettamente cunnessu - s'ellu era cunnessu da dipendenti di Rostelecom, allora hè veramente chjaru chì tutti i fili à u computer, u cavallu di u fornitore è u cavu à u scudderu, sussiste, sò collegati à e porti LAN. Questu ùn hè micca currettu è questu hè a causa di i prublemi durante a configurazione - di sicuru, pocu hè ottenutu è l'accessu à Internet hè solu da un unicu computerinu cunnessu per filu, ma micca da un laptop, tablet o smartphone tramite Wi-Fi. A foto in basso mostra u schema schema ghjustu.

Verificate ancu e impostazioni di LAN prima di passà - andate in "Rete è Scambio di Parteci" (per Windows 7 e Windows 8) o "Connessioni di Rete" (Windows XP), cliccate à dirittu destro in "Connessione à l'Area Locale" (Ethernet ) - "Pruprietà". Poi, in a lista di componenti aduprati da a cunnessione, selezziunate "Protocollo Internet versione 4 TCP / IPv4" è cliccate nantu à u bottinu "Proprietà". Assicuratevi chì tutti i parametri di u protocollo sò impostati à "Automatic", cum'è in l'imagine sottu.

Opzioni IPv4 per a configurazione di DIR-300 B7

Sì avete pruvatu senza successu per configurà u router, vi pruponi dinù a resettà tutte le impostazioni, per i quali, cù u router collegatu, premete e tenite u pulsante Reset nantu à a so schiena per una decina di secondi, poi lateghja.

Puru ancu vulete aghjurnà u firmware di u router, chì si trova in u manuale di u Firmware di DIR-300. Questu hè opzionale, ma in casu di cumportamentu inadeguatu di u router, questu hè a prima cosa chì duverete pruvà à fà.

Istruzione video: istituendu u router D-Link DIR-300 per Internet da Rostelecom

Per quelli chì sò più faciule da vede chè leghje, stu video mostra in dettaglio cume da cunnessu u router è cume configuratu per travaglià. Mostra dinò cumu cunfigurà una rete Wi-Fi è mette una password in ellu.

Configurazione di PPPoE in u DIR-300 NRU B7

Prima di tutti, prima di configurà u router, disconnette a cunnessione di Rostelecom da u computer da u quali duvanu fà l'impostazioni. In u futuru, ùn hà ancu micca bisognu di esse cunnessu - u router s'accuradarà sè, in u computer, Internet sarà ottenuta cù una connessione di rete locale. Questu hè impurtante da capisce, perchè per parechji chì primu si truvavanu da a configurazione di u router, hè precisamente ciò chì causa i prublemi.

Allora tuttu hè abbastanza semplici - lanciate u vostru navigatore preferitu è ​​inserisci 192.168.0.1 in a barra di indirizzu, preme Invescia. In a finestra di login è di login, inserite u standard per a DIR-300NRU B7 - admin è admin in ogni campu. Dopu, avete dumandatu di rimpiazzà a password standard per accede à u pannellu di rettaglie di u router cù quello chì avete inventatu, fate.

Pagina di configurazione per u DIR-300 NRU B7

A prossima cosa chì vedite hè a pagina di amministrazione, nantu à chì tutta a configurazione di u DIR-300 NRU B7 avvene. Per creà una cunnessione PPPoE Rostelecom, seguitu sti passi:

  1. Cliccate "Impostazioni avanzate"
  2. In u modulu "Rete", cliccate "WAN"
  3. Cliccate nantu à a cunnessione IP dinamica in a lista, è nantu à a pagina successiva cliccate u pulsante Delete
  4. Puderete ritornà torna, à a lista d'attualità vacanti, cliccate "Add".

Inserite tutti i campi richiesti. Per Rostelecom, hè abbastanza à compie ciò chì segue:

  • Tipu di cunnessione - PPPoE
  • Login è password - u vostru login è password Rostelecom.

I paràmetri rimanenti di cunnessione ponu esse lasciati senza modifiche Cliccate "Salva". Dopu avè cliccatu quì, vi puderete truvà torna in a pagina cun listinu di cunnessioni, u novu creatu sarà in u statu "Torn". Sce in u dirittu superiore ci sarà un indicatore chì indica chì l'impostazioni sò cambiate è chì anu da salvà. Salvà - questu hè necessariu affinchì i carichi di energia di u router ùn sò micca resettati. Aspì un pocu secondu è arricchisce a pagina cù una lista di cunnessioni. Puru chì tuttu hè fattu correttamente, è a cunnessione Rostelecom nant'à u computer hè rotta, puderete vede chì u statutu di a cunnessione in DIR-300 NRU B7 hè cambiatu - l'indicatore verde è e parolle "Connected". Ora Internet hè dispunibule per voi, ancu cù a rete Wi-Fi.

U passu chì deve esse fattu hè di configurà i parametri di a rete senza filu è di pruteggerli da l'accessu da terze parti, cume si faci ciò hè descrittu in dettu in l'articolo Cumu definisce una password in a Wi-Fi.

Un altru elemento chì avete bisognu hè di installà una televisione Rostelecom nantu à u DIR-300 B7. Questu hè ancu assai faciule - in a pagina di a configurazione principale di u router, selezziunate "Impostazioni IPTV" è selezziunate una di e porti LAN à a quale u connettore set-top will connect, e poi salvà e impostazioni.

Se qualcosa ti porta male, puderete familiarizzà cù l'errori tipichi in a configurazione di u router e cume si risolve quì.