Cumu installà a DLL in u sistema Windows

Quasi tutti i utilizatori di Windows sà cume fà una screenshot in l'ambiente di stu sistema operativu. Ma micca tutti cunniscenu di registrazione video, ancu dopu o tardi si pò incuntrà un prublemu. Oghje ci spieghjarete ciò chì sò i modi per risolve u prublema in l'ultima, decima versione di u sistema operativu da Microsoft.

Vede ancu: Facendu Screenshots in Windows 10

Scrivemu video da u schermu in Windows 10

A "Ten", à cuntrariu à e so versioni di predeessere di u sistema operativo, cuntene in u so arsenale gli strumenti di cattura di schermi standard, chì a funzionalità ùn hè micca limitata à solu a creazione di screenshot - cun aiutu, pudete registra video. Eppuru, ci vulemu principà cù un prugramma di terze parti, postu chì offre numerose opportunità.

Metudu 1: Captura

Questu hè un semplice è praticu d'usu, oltre à una applicazione gratuita per a registrazione di video da un schermu di computer, in dotazione cù u minimu necessariu di impostazioni è parechji modi di cattura. Dopu, noi cunsideremu micca solu u so usu per risolve u prublema di oghje in Windows 10, ma dinò u prucessu di stallazione cù a cunfigurazione dopu, cum'è certe sfumature.

Scaricate Captura da u situ ufficiale.

  1. Una volta nantu à a pagina di download, selezziunate a versione adatta di l'applicazione - prugramma di stallazione standard o portable. Ùn ti cunsiglii di stà à a prima opzione - Installer, davanti à u quali avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante "Download".
  2. A scarica hà duvutu pochi secondi, dopu chì pudete cuntinuà à l'installazione. Per fà quessa, fate un file eseguibile di Captura cliccendu dopu cliccendu. Ignorà u filtru di avvertenza di u filtru SmartScreen di Windows, chì pò apparìsimu cliccendu in a so finestra. "Run".
  3. Ulteriori azzioni si susseguevanu secondu l'algitimu standard:
    • Sceglite a lingua d'installazione.
    • Specifichi a cartella per mette i file di l'applicazione.
    • Aghjunghje una scelta rapida per u desktop (opzionale).
    • A principiazione di l'installazione è u so cumplimentu,

      dopu à chì pudete avè avvicinatu immediatamente Captura.
  4. Se avete una applicazione di cattura di schermata di terze parti installata nant'à u vostru computer è aduprà e tasti caldi per controllà u, a seguitu notifiche apparirà:

    Captura ùn permetterà micca di sfruttà e scelte rapide annantu à a finestra per gestirle, ma in u nostru casu questu ùn hè micca criticu. Pudete ancu persunalizà tuttu per tè. L'applicazione inizierà, ma a so lingua di l'interfaccia sarà Inglese.
  5. Per cambià a localizazione, cliccate nantu à u pulsante. "Impostazioni" e selezziunate l'elemento corrispondente in a lista di discesa "Lingua" - Russu (russo).

    Chì sì in a sezione di configurazione, pudete cambià ancu a cartella predefinita per salvà i video, poi torna à a schermata iniziale di Captura (u primu bottinu in a barra laterale).
  6. L'applicazione permette di registrà in parechji modi, tutti sò presentati sottu à a linea. "Sorgente Video".
    • Solu solu;
    • Intera schermata;
    • Schermata;
    • Finestra;
    • Area di schermu;
    • Duplicazione di u desktop.

    Nota: U secondu elementu differisce da u terzu in quantu hè pensatu per catturà parechje schermi, cioè per casi chì più di un monitoru sò cunnessi à un PC.

  7. Avendu stabilitu u modu di cattura, cliccate nantu à u bottinu correspondente è selezziunate u rughjone o a finestra chì anu intenzistratu à registra in video. In u nostru esempiu, questu hè una finestra di navigatore web.
  8. Avendu fattu sta, cliccate nantu à u bottinu "Prisente"marcatu nantu à l'immagine sottu.

    Più probabilmente, invece di catturà a schermata, vi sarà invitato à installà u codec FFmpeg, chì hè necessariu per Captura à travaglià. Questu deve esse fattu.

    Nantu à a pressione di un bottinu "Scaricate FFmpeg" conferma download - "Start Download" in a finestra chì si apre.

    Aspettate finu à a scarica è l'installazione di u codec hè completa.


    dopu cliccate nantu à u bottinu "Finish".

  9. Ora avemu in fine capace di avviare a registrazione di video,


    ma prima pudete determinà a so qualità finale selezendu da a lista di discesa u formatu preferitu, specificendu u tassu di fotogrammi desideratu è a qualità attuale.

  10. Appena avete principiatu a registrazione di u schermu, l'antivirus pò interrumpre stu prucessu. Per qualchì ragione, u travagliu di u codec installatu hè percepitu da esse cum'è una minaccia, ancu se ùn hè micca. Allora, in stu casu, avete bisognu di cliccare "Permetti app" o simili à questu (dipende da l'antivirus ghjuvate).

    In più, bisognu fermà a finestra cù l'errore di Captura stessa, dopu chì a registrazione va principà (in certi casi pò esse necessariu per riavvià).
  11. Pudete monitorà i prugressi di u prucessu di catturazione di schermi in a finestra principale di l'applicazione - mostrerà u tempu di registrazione. Pudete ancu mettere in pausa u prucessu o detene.
  12. Quandu a catturazione di a schermata hè cumpleta è tutte e azzioni chì avete previsto di registrà sò finite, a seguitu notifiche apparirà:

    Per andà à a cartella cù u video, cliccate nantu à u bottinu situatu in a zona inferiore di Captura.

    Una volta in u cartulare ghjustu,

    Pudete dighjà a video in u lettore di difettu o editor video.
  13. Vede ancu:
    Software per guardà i video in un PC
    Prugrammi per a trasfurmazione è a editazione di video

    U prugramma Captura avemu rivisto hà bisognu un pocu di pre-configurazione è installazione di codecs, ma dopu avè fattu sta, a registrazione di un video da una schermata di u computer in Windows 10 diventerà un compitu semplicissimo, risoltu in pochi clic.

    Vede ancu: Altri prugrammi per a registrazione di video da una schermata di computer

Metudu 2: Rimediu standard

In a decima versione di Windows ci hè ancu un strumentu integratu per a registrazione di video da u schermu. In termini di a so funzionalità, hè inferiore a prugrammi di terze parti, hà pochi cunfigurazioni, ma hè adu batu per u streaming di ghjochi video è, in generale, per a registrazione di u gameplay. In realtà, questu hè u so scopu principale.

Nota: L'utellu di catturazione di u schermu standard ùn permette micca di sceglie una zona per a registrazione è ùn funziona micca cun tutti l'elementi di u sistema operativu, ma “capisce” stessu ciò chì state pianificà di registrà. Dunque, se chjamate a finestra di questu arnesi nantu à u desktop, sarà catturatu, listessu vale per e applicazioni specifiche, è in particulare à i ghjochi.

  1. Avendu preparatu u tarrenu per a cattura, premete i tasti "WIN + G" - Questa azzione aprirà l'errore di l'applicazione standard da u schermu di u computer. Sceglite da u sonu chì serà catturatu da è sì sarà fattu à tutti. E sorgenti di signali ùn sò micca solu bocce o cuffie cunnesse à u PC, ma dinò i sonni di sistema, oltre à i sonnoli da l'applicazioni in esecuzione.
  2. Dopu à a fine di u preimpostamentu, ancu se e manipolazioni dispunibuli ponu diffici da esse chjamate tali, cuminciate a registrazione di un video. Per fà quessa, pudete cliccà nantu à u bottinu indicu in l'imagine sottu o aduprà e chjavi "WIN + ALT + R".

    Nota: Come avemu dighjatu sopra, e mance di e finestre di e certe applicazioni è di elementi OS ùn ponu micca esse registrate cù questu arnesi. In certi casi, sta restrizzione pò esse eluzita - s'è una notificazione compare prima di a registrazione. "E funzioni di ghjocu ùn sò micca dispunibili" è una descrizione di a possibilità di a so inclusione, fate cusì selezionendu a casella appropriata.

  3. L'interfaccia di registratore sarà minimizata; invece, un pannellu miniatura apparirà in u latu di u schermu cun un countdown è l'abilità di smetterà di catturà. Pò esse muvutu.
  4. Effettuate e azzioni chì avete volutu dimostrà nantu à u video, dopu cliccate nantu à u bottinu. "Stop".
  5. In "Centro di notificazioni" Windows 10 hà una visione di un missaghju nantu à a salvazione di u record, è cliccendu nantu à elli, aprirà u cartulare cù u schedariu risultatu. Questu hè un cartulare "Clips"chì hè in u directory standard "Video" nant'à u discu sistema, in seguitu:

    C: Utenti Nome_Utente Video I Catturamenti

  6. L'utellu standard per a cattura di video da un schermu di PC in Windows 10 ùn hè micca a soluzione più conveniente. Alcune funzioni di u so travagliu ùn sò micca implementate intuitivamente, è in quantu ùn hè micca chiaru chì a finestra o area pò esse registrata, è chì ne hè micca. È tuttavia, se ùn vulete micca scruplà u sistema cù un software di terze parti, vulete solamente registrà un video chì dimostra u travagliu di qualchì applicazione o, ancu di più, u gameplay, i prublemi ùn vòghjenu fà.

    Vede ancu: Disattivazione di notifiche in Windows 10

Conclusione

Da u nostru articulu di oghje, avete amparatu chì pudete registra video da un computer o un portu à u portu di Windows 10 non solu cù l'aiutu di un software specializatu, ma ancu cù un attrezziu standard per stu sistema, ma cun riserve. Chi di e soluzioni propunemu à avvantaggiu hè a vostra scelta, noi ne finemu nantu à sta.