U trasferimentu di segnalibri trà i navigatori hà cessatu di esse un prublemu. Ci hè parechje manere di fà sta azzione. Ma, stranamente, ùn ci sò micca funzioni standard per trasferisce e preferite da u navigatore Opera à Google Chrome. Questu, malgradu u fattu chì dui navigatori web sò basati nantu à un motore - Blink. Scopemu tutti i modi per trasferisce i segnalatori da Opera à Google Chrome.
Esporta da Opera
Un di i modi più faciuli per trasferisce i segnalatori da Opera à Google Chrome hè di usà e possibilità di e extensioni. A scelta più bona per sti scopi hè di aduprà l'estensione per u browser di Opera Book Bookmarks Import & Export.
Per installà sta estensione, aprite l'Opera, andate in u menu di u prugramma. Naviga in modu sequenziale in l'elementi "Extensions" è "Download Extensions".
Prima di noi apru u situ ufficiali di i add-ons di Opera. Avemu cundutu in a query di linea di ricerca cù u nome di a prumuzione, è cliccate nantu à u pulsante Enter nant'à a tastiera.
Si movenu nantu à a prima versione di u listessu numaru.
Turning à a pagina di estensione, cliccate nantu à u grande pulsante verde "Add to Opera".
L'installazione di u prumettu aghjusta, in cunnessione di a quale, u bottu diventa giallu.
Dopu à l'installazione hè finita, u bottinu torna u colore verde è a parola "Installatu" hè visibile nant'à. Una icona di estensione hè apparsa in a barra di strumenti di navigatore.
Per andà à l'esportazione di segnalibri, cliccate nantu à sta icona.
Avà avemu bisognu di scopre induve i segnalibri sò salvati in Opera. Sò situati in a cartula di i profili di navigatore in un schedariu chjamatu segnalibri. Per scopre induve u situ hè u situ, aprite u menu di l'Opera è andate à u filiale "Circuiu".
In a sezione aperta truvamu u parcorsu cumpletu per u cartulare cù u prufilu di l'Opera. In a maggior parte di i casi, u caminu hà u seguitu mudellu: C: Utenti (nome di profilu) AppData Roaming Software d'opara Opera Stable.
Dopu à quessa, riturnamu torna in a finestra Importa i preferiti di Esempii & Esportazioni. Cliccate nantu à u bottinu "Select file".
In a finestra chì si apre, in a cartula Opera Stable, u caminu à chì noi imparemu sopra, guardate u file di segnalibri senza una estensione, cliccate nantu à ellu è cliccate nantu à u bottinu "Open".
Questu file hè caricatule in a interfaccia add-on. Cliccate nantu à u pulsante "Esporta".
I segnalatori di l'òpera sò esportati in formato html à u cartulare per difettu per i download di file in stu navigatore.
Hè cusì tutte e manipolazioni cù l'Opera pò esse considerate complete.
Importa à Google Chrome
Lanciate u navigatore Google Chrome. Aprite u menu di u navigatore Web, è spostate di modu secunuu in l'elementi "Segnalibri", è "Importa i segnalibri è l'impostazioni".
In a finestra chì si vede, aprite a lista di funzioni, è cambiate u parametru in esse da "Microsoft Internet Explorer" a "File HTML-cun segnalatore".
Dopu, fate un clic nantu à u pulsante "Seleziona File".
Appare una finestra in cui specificu u lima html chì avemu generatu in precedenza in a procedura di export da Opera. Cliccate nantu à u bottinu "Open".
Ci hè un'importazione di segnalibri di Opera in u navigatore Google Chrome. À a fine di u trasferimentu, un missaghju appare. Se u pannellu di i segnalibri hè abilitu in Google Chrome, allora ci sarà capace di vede u cartulare cù i segnalatori importati.
Trasporta manuale
Ma ùn vi scurdate chì Opera è Google Chrome funzionanu nantu à un motore, per chì significa ancu esse possibile trasferisce manualmente i segnalatori da Opera à Google Chrome.
Avemu scupatu induve u segnalibru hè conservatu in l'Opera. In Google Chrome, sò salvati in u cartulare seguente: C: Utenti (nomi di profili) AppData U schedariu induve e preferenze sò salvate direttamente, cum'è l'Opera, hè chjamatu segnalatori.
Aprite u gestore di file, è copiatelu cù a sostituzione di u file di segnalibri da u cartulare Opera Stable in u cartulare Default.
Cusì, i segnalibri di l'Opera saranu trasferiti à Google Chrome.
Dunque, avemu a cunnosce chì, cù stu metudu di trasferimentu, tutti i segnalatori di Google Chrome saranu cancellati è sustituiti cù i segnalatori di Opera. Allora, se vulete salvà i vostri preferiti di Google Chrome, hè megliu aduprà a prima opzione di trasferimentu.
Come si vede, i sviluppatori di i navigatori ùn anu micca curatu per u trasferimentu integratu di segnalibri da Opera à Google Chrome via l'interfaccia di sti prugrammi. Tuttavia, ci sò estensioni cù chì stu problema pò esse risoltu, è ci hè ancu un modu per copià manualmente i segnalibri da un browser web à l'altru.