Prezi - un serviziu per creà belle presentazioni


L'iPhone hè, prima di tuttu, u telefonu per mezu chì l'utenti faci chiamate, invia messaghji SMS, travaglia cun rete sociale tramite l'internet mobile. Se avete acquistatu un novu iPhone, a prima cosa chì deve fà hè inserisce una carta SIM.

Probabilmente sapete chì e carte SIM ponu sì formati diversi. A pochi d'anni fà, a carta SIM di dimensioni standart (o mini) hè stata l'opzione più diffusa. Ma per riduce a zona chì sarà piazzata in l'iPhone, cù u tempu a furmatu hè diminuitu, è per u ghjornu attuale i mudelli attuali di iPhone supportanu a taglia di nano.

U formatu standart-SIM era supportatu da dispositivi quali l'iPhone di prima generazione, 3G e 3GS. Modelli popolari di iPhone 4 è 4S cuminciaru à esse dotati di slot per micro-SIM. È, infine, à cumincià cù l'iPhone 5 di a generazione, Apple hà cambiatu in una versione più chjuca - nano-SIM.

Inserite a carta SIM in l'iPhone

Finu da u principiu, indipende di u furmatu di SIM, Apple hà trattatu u principiu unitu di inserimentu una carta in u dispositivo. Dunque, quest'istruzione pò esse considerata universale.

Avete bisognu:

  • Carte di SIM di un formatu adeguatu (se hè necessariu, oghje un operatore cellulare face a so sostituzione istantanea);
  • Clip speciale chì vene cù u telefuninu (s'ellu manca, pudete aduprà un clip di carta o un acellu contundente);
  • Directamente u iPhone in sè.

  1. A cumincià cù l'iPhone 4, u cunettore di SIM hè situatu à a parte destra di u telefonu. In i mudelli più ghjovani, hè situatu in cima di u dispositivo.
  2. Spingite l'estremità taglera di u clip in u slot à u telefonu. U slot deve cadere è aperto.
  3. Aghjunghje cumplettamente u cartulinu è metti a carta SIM in se cù u cipuzzu in u latu - deve ghjustu nant'à u slot.
  4. Inserite u slot cù a SIM in u telefonu è blocca tuttu. Dopu un mumentu, un operatore deve apparse in l'angulu in alto à sinu di u schermu di u dispositiu.

Se aghju fattu tuttu ind'è l'istruzzioni, ma u telefuninu mostra u missaghju "Nulla carta SIM", verificate i seguenti:

  • Installazione curretta di a carta in u smartphone;
  • L'efficacia di a carta SIM (soprattuttu per i casi chì s'ellu si tagghia annantu a plastica à a dimensione desiderata);
  • L'efficienza di u telefunu (a situazione in cui u smartphone accussì è difettu hè tantu menu di più), in stu casu, micca quantu ch'è carta vi inserisci, l'operatore ùn serà micca determinatu).

Inserite una carta SIM in l'iPhone hè facile - vede da voi. Se avete qualchi difficoltà, dumandate e dumande in i commenti.