Telecomandu Android

A distanza da cunnessione à un smartphone o tablet in Android hè una cosa funzionale è utile in certi casi. Per esempiu, se un utilizatore bisognu à truvà un gadget, aiutà cun a impostazione di un dispositivu chì si trova in un'altra persona, o per cuntrullà u dispositiu senza cunnessione via USB. U principiu di u funziunamentu hè simule à a cunnessione à distanza trà dui PC, è ùn hè micca difficiule di mette in opera.

Cume per cunnesse remotamente à Android

In situazioni in cui ci hè bisognu di cunnessione à un dispositivo mobile chì si trova à pochi metri o ancu in un altru paese, pudete aduprà applicazioni speciali. Stanu stabilendu una cunnessione tra u computer è u dispositariu per mezu di u Wi-Fi o lucale.

Purtroppu, per u periodu attuale di u tempu ùn ci hè nisunu modu pratice per dimostrà u schermu di Android cù a funzione di cuntrullà u smartphone cumu hè statu fattu manualmente. Di tutte e applicazioni, sta caratteristica hè fornita solu da TeamViewer, ma recentemente a caratteristica di a connessione remota hè stata pagata. L'utenti chì vulanu cuntrullà u so smartphone o tablet da un PC via USB pò aduprà u software Vysor o Mobizen Mirroring. Considereremo i metudi di a cunnessione senza filu.

Metudu 1: TeamViewer

TeamViewer - senza dubbiu u prugramma più diffusa nantu à u PC. Ùn hè micca sorprendente chì i sviluppatori anu implementatu una cunnessione à dispositivi mobili. L'utenti chì avianu già sapè avè a versione di desktop di TimVyuver trascorrerà quasi l'abitazione: cuntrollu di i gesti, trasferimentu di file, travagliu cù contatti, chat, crittografia di sessione.

Purtroppu, a caratteristica più impurtante - dimostrazioni di schermi - ùn hè più in a versione libera, hè stata trasferita à una licenza pagata.

Scaricate TeamViewer da Google Play Market
Scaricate TeamViewer per PC

  1. Installate i clienti per u dispositivo mobile è u PC, allora lanciatu.
  2. Per controllà u vostru smartphone, bisognu una installazione QuickSupport supplementare direttamente da l'interfaccia di l'applicazione.

    U componente serà scaricatu da u Google Play Market.

  3. Dopo l'installazione, torna à l'applicazione è cliccate nantu à u pulsante. "Open QuickSupport".
  4. Dopu una piccola istruzzione, apparirà una finestra cù i dati per a cunnessione.
  5. Inserite l'ID da u telefuninu in u campu di prugramma rispettu di u PC.
  6. Dopu avè a cunnessione avè u risicu, una finestra multifunzione si aprirà cù tutte l'infurmazioni impurtanti nantu à u dispositiu è a so cunnessione.
  7. A sinistra ci hè una chjave tra i dispositivi d'utenti.

    In u mezu - tutte e informazioni tecniche nantu à u dispositiu.

    In cima sò i pulsanti cù capacità di gestione addizionale.

In generali, a versione free offre molte funzioni, è ùn serà micca basta per a gestione avanzata di dispositivi. In più, ci sò più analoghi pratici cù una cunnessione simplificata.

Metudu 2: AirDroid

AirDroid hè una di e più famose applicazioni chì permettenu di cuntrullà u vostru dispositivo Android puru chì ci sia à una distanza da questu. Tuttu u travagliu avveranu in una finestra di navigatore, induve un desktop corporativo inizierà, imitendu parzialmente unu mobile. Mostra tutta l'infurmazioni utili nantu à u statu di u dispositiu (livello di carica, memoria libera, sms / chiamate in entrata) è una guida in u quali l'utente possu scaricà musica, video è altri cuntenuti in dui direzzioni.

Scaricate AirDroid da Google Play Market

Per cunnessione, fate i passi chì seguite:

  1. Installate l'applicazione nantu à u dispositiu è esegu.
  2. In linea "AirDroid Web" cliccate nantu à l'icona di a lettera "I".
  3. L'istruzione per a cunnessione via PC apre.
  4. Per a cunnessione di una volta o periodica l'opzione hè adatta. "AirDroid Web Lite".
  5. Se avete intenzione di aduprà sta cunnessione in totu tempu, fate attenzione à a prima opzione, o in a manera indiata sopra, aprite l'istruzzioni per "U me computer" è leggilo. In st'articulu, vedemu una cunnessione semplice.

  6. Sottu, sottu u nome di l'opzione di cunnessione, vedite l'indirizzu chì avete bisognu à entrà in a linea appropriata di u navigatore chì esiste in u vostru computer.

    Ùn hè micca necessariu entrà //, hè basta per specificà solu i numeri è u portu, cum'è in a screenshot sottu. Cliccate Enter.

  7. U dispositiu vi dumanda di cunnessione. Entro 30 secondi ci vole à accettà, dopu chì a cunnessione sarà automaticamente rifiutata. Cliccate "Accetta". Dopu à quessa, u smartphone riesce a rimuovere, cume si troverà ulteriori travagli in a finestra di u navigatore.
  8. Verificate e opzioni di gestione.

    In cima hè a barra di ricerca rapida di l'applicazione in Google Play. À a destra di questu hè un bottinu per creà un novu messaghju, fà una chiamata (un microfunu connessu à u PC hè necessariu), sceglie una lingua è uscisce da a modalità di cunnessione.

    A sinistra ci hè u gestore di file, portendu à e cartelle più frequentemente usate. Pudete vede i dati multimediali direttamente in u navigatore, scaricà i schedari è i cartetti da u computer trascinendu o dopu di scaricà li un PC.

    A diritta ci hè un bottinu chì risponde à u telecomandu.

    Riassuntu - visualizza u mudellu di a periferica, a quantità di memoria usata è cumpartita.

    File - Permette di caricare rapidamente un file o cartulare in u vostru smartphone.

    URL - esegue una transizione rapida in u indirizzu di u situ internet inseritu o inseritu per mezu di u esploratore incorporatu.

    Appunti - Mostra o permette di inserisce un testu (per esempiu, un ligame per aprirlo nantu à u vostru dispositivo Android).

    Applicazione - Disignatu per installà rapidamente u schedariu APK.

    À u fondu di a finestra, ci hè una barra di statu cun l'infurmazioni di base: tipu di cunnessione (locale o online), cunnessione Wi-Fi, u livello di u signale è a carica di a batteria.

  9. Per rompere a cunnessione, basta à cliccà u pulsante "Logout" da quì, basta chjappà a scheda di navigatore web o esce da AirDroid nantu à u vostru smartphone.

Cumu si pudete vede, un cuntrollu semplice ma funzionale ti permette di travaglià cun un dispositiu Android à distanza, ma solu à un livellu di basa (trasferimentu di schedari, fà chiamate è mandà SMS). Purtroppu, l'accessu à e impostazioni è altre caratteristiche ùn hè micca pussibile.

A versione web di l'applicazione (micca u Lite, chì avemu rivisitu, ma a piena) permette ancu di aduprà a funzione "Truvà un telefonu" e currite "Telecamera à distanza"per riceve immagini da a fotocamera di fronte.

Metru 3: Trova u Meu Telefono

Questa opzione ùn hè micca basta à u classicu telecomandu di un smartphone, da chì hè statu creatu per proteggere i dati di i dispositivi in ​​casu di perdita. Dunque, l'usu pò mandà un segnale sonu per truvà u dispositiu o blocchjale cumpletamenti da u utilizatori non autorizati.

U serviziu hè prupostu da Google è travaglia solu in u casu chì segue:

  • U dispositiu hè acceso;
  • U dispositiu hè cunnessu à a rete via Wi-Fi o Internet mobile;
  • L'utente hà digià logatu in un account Google è hà sincronizatu u dispositivo.

Andate à u serviziu di Find My Phone.

  1. Selezziunu u dispositivu chì vulete truvà.
  2. Assicuratevi chì avete un account Google inserendu una password.
  3. Se a geolocalizazione fù attivata nantu à u dispositivo, pudete cliccà nantu à u bottinu "Truvate" e cuminciate a ricerca in a mappa di u mondu.
  4. In casu chì l'indirizzu induve hè situatu hè indicatu, aduprà a funzione "Chjamà". Quandu si mostra un indirizzu sconosciutu pudete immediatamente "Chjave dispositivo è supprimu dati".

    Senza a geolocalizazione inclusa da andà à sta ricerca ùn hà sensu, ma pudete aduprà altre opzioni presentate in u screenshot:

Avemu vistu in e scelte più pratiche per a gestione à distanza di dispositivi Android progettati per vari usi: divertimentu, u travagliu è a sicurezza. Avete ghjustu à sceglie u metudu adupratu è adupralu.