Guida di Installazione di Linux Mint

L'installazione di un sistema operativu (OS) hè un prucessu complexu chì impone una cunniscenza abbastanza profonda di abilità informatiche. È se parechji avete digià scopatu cumu installà Windows in u vostru computer, allora cù Linux Mint tuttu hè più complicatu. Stu articulu hà per scopu di spieghere à un utente cumudianu tutte le sfumazioni chì si presentanu quandu installa un popolari sistema operativo basatu annantu à u kernel Linux.

Vedi ancu: Cumu installà Linux in una unità flash USB

Installazione di Linux Mint

A distribuzione di Linux Mint, cum'è l'altre altre Linux, ùn hè micca selettive in materia di hardware. Ma per evità a perdita di tempu, si consiglia di familiarizzà cù i so requisiti di sistema nantu à u situ ufficiale.

L'articulu hà da dimostrà l'installazione di u kit di distribuzione cù l'ambiente di desktop Cinnamon, ma pudete determinà per se stessi altri, u più impurtante hè chì u vostru computer hà caratteristiche tecniche sufficienti. Tra l'altro, bisogna avè un drive flash cun un minimu di 2 GB. Sò arregistratu a imagine di Sò per stallazione.

Passu 1: Distribuzione di download

A prima cosa da bisognu per scaricà l'imagine di a distribuzione Linux Mint. Hè necessaria di fà quì da u situ ufficiale per avè l'ultima versione di u sistema operativu è ùn catturà micca virus quandu si scarica un file da una fonte inaffidabile.

Scaricate l'ultima versione di Linux Mint da u situ ufficiale.

Cliccando nantu à u ligame di sopra, pudete sceglie à u vostru rassummentu ambiente di lavoro (1)accussì è architettura di u sistema operativu (2).

Passu 2: Creà un drive flash di boot

Comu tutti i sistemi operativi, Linux Mint ùn pò esse installatu direttamente da un computer; bisogna prima scrivà a maghjina à una unità flash. Stu prucessu pò fà avè difficoltà per un principiante, ma l'istruzzioni dettagliate chì si trovanu nantu à u nostru situ Web aiutanu à fronteghjà cun tuttu.

Per di più: cume si brucia una immagine di u Linux à un lettore USB

Passu 3: L'avvio di u computer da una unità flash

Dopu avè arregistratu a maghjina, bisogna avè l'iniziu u computer da l'unità flash USB. Purtroppu, ùn ci hè nisuna educazione universale cume fà sta. Tuttu dipende da a versione BIOS, ma avemu tutte l'infurmazioni necessarie nantu à u nostru situ.

Ulteriori dettagli:
Cumu scopre a versione BIOS
Cume cunfigurà u BIOS per lanciare u computer da una unità flash

Passu 4: Avvia l'installazione

Per iniziare a stallazione di Linux Mint, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. A cumunicazione di u computer da una unità flash, u menu di installatore sarà visualizatu davanti à voi. Hè necessariu sceglie "Start Linux Mint".
  2. Dopu un abbastanza longu download, vi sarete à u desktop di u sistema chì ùn hè ancu micca installatu. Cliccate nantu à l'etichetta "Installu Linux Mint"pè esecuzione di u installatore.

    Nota: Cunnizzà in l'OS da una unità flash, pudete adupru completamente, ancu se ùn hè ancu installatu. Questu hè una grande opportunità di familiarizzà cù tutti l'elementi principali è deciderete sì Linux Mint va bene per voi o no.

  3. Poi vi sarà dumandatu di determinà a lingua di l'installatore. Pudete sceglie qualsiasi, in l'articolo l'installazione in russo sarà presentata. Dopu avè selezionatu, premete "Continue".
  4. In a prossima tappa, hè raccomandatu di stallà un software di terze parti, quellu chì vene assicurendu chì u sistema funziera senza errori subitu dopu a so stallazione. Ma se ùn avete micca una cunnessione à Internet, a scelta ùn cambierà nunda, postu chì tuttu u software hè scaricatu da a rete.
  5. Avà a scelta di u tippu di installazione da sceglie: automatica o manuale. Se installate u sistema operativo nantu à un discu in livellu o avete micca bisognu di tutti i dati nantu à ellu, allora selezziunu "Cancella u discu è installa Linux Mint" e premete "Installazione avà". In l'articolo, analizzeremu a seconda opzione di markup, cusì setate u switch à "Un'altra opzione" e cuntinuà a stallazione.

Dopu à quessa, un prugramma per marcà u discu duru aprirà. Stu prucessu hè abbastanza cumplicatu è voluminusu, cusì, ne tenemu in più dettagliatu in seguitu.

Passu 5: Layout di Dischi

A partizizione di u discu manuale vi permette di creà tutte e partizioni necessarie per u travagliu ottimale di u sistema operativu. Infatti, solu una partizione radice hè abbastanza per Mint à travaglià, ma per aghjunghje u livellu di sicurezza è assicurà u funziunamentu ottimale di u sistema, creeremo tre: le sette radice, a casa è a swap.

  1. U primu passu hè di determinà da a lista situata in fondo à a finestra a media sopra i quali u installatore di u carteru GRUB sarà installatu. Hè impurtante chì sia situatu nantu à u listinu di u discu duve hè installatu u sistema operativo.
  2. Dopu, avete bisognu di creà una nova tavula di partizioni cliccendu nantu à u pulsante di u listessu nomu.

    Dopu avete bisognu à cunfirmà l'azione - cliccate nantu à u pulsante "Continue".

    Nota: se u discu era annantu à un primu marcatu, è quessa succede quandu un sistema operativo hè già installatu in u computer, allora questu elementu di l'istruzione devia esse saltatu.

  3. A tavula di partizioni hè stata creata è l'elemento apparse in u spaziu di lavoro di u prugramma. "Spaziu Libru". Per creà a prima sezione, selezziuta è cliccate nantu à u bottinu cù u simbulu "+".
  4. A finestra si aprirà "Crea una sezione". Indieghja a dimensione di u spaziu attribuitu, u tipu di a nova partizione, a so posizione, l'applicazione è u puntu di montu. Quandu si crea a partizione root, si consiglia di aduprà e impostazioni mostrate in l'immagine sottu.

    Dopu avè inseritu tutti i parametri cliccate "OK".

    Nota: se installate un sistema operativo nantu à un discu cù partizioni esistenti, definite u tipu di a partizione cum'è "Logica".

  5. Ora vi vole à creà una partizione di swap. Per fà quessa, mette in risaltu l'elemento "Spaziu Libru" è cliccate "+". In a finestra chì si vede, inserite tutte le variabili, chì si rifiriscenu à a screenshot sottu. Cliccate "OK".

    Nota: a quantità di memoria allocata per a partizione di swap deve esse uguale a quantità di RAM installata.

  6. Rimanendu per creà una partizione di casa in cui tutti i vostri file saranu salvati. Per fà quessa, selezziunà a linea "Spaziu Libru" è cliccate "+", e poi inserite tutti i parametri in cunfurmazione cù u screenshot sottu.

    Nota: per a partizione di casa, allocate tuttu u spaziu discu rimanente.

  7. Quandu tutte e sizzioni sò state create, cliccate "Installazione avà".
  8. Apparirà una finestra chì listerà tutte l'azzioni fatti prima. Se ùn vedite nunda di più, cliccate "Continue"s'ellu ci hè discrepanze - "Ritornu".

A disposizione di u discu hè finitu nantu à quissa, è tuttu u restu hè di fà qualchì regolazione di u sistema.

Passu 6: Complete l'installazione

U sistema hà dighjà installatu in u vostru computer, in quellu tempu vi hè offerta à configurà alcuni di i so elementi.

  1. Inserite u vostru situazione è cliccate "Continue". Questu pò esse fattu in duie manere: cliccate nant'à a carta o intrate un insediamentu manualmente. Da u vostru locu di dipende da l'ora di u computer. Se inserite informazioni sbagliate, pudete cambià u risu dopo a stallazione di Linux Mint.
  2. Definisce u layout di tastiera. Per difettu, a lingua adatta per u installatore hè selezionata. Ora pudete cambià. Questu parametru pò esse messu dinò dopu installazione di u sistema.
  3. Completa u vostru profilo. Duvete inseritu u vostru nome (pò esse inseritu in cirillicu), u nomi d'ordinatore, nome d'utente è password. Prestu attenzione particulare à u username, cume cù elli riceverete diritti di superuser. S'è ancu in sta tappa, pudete determinà se accede automaticamente à u sistema o, quandu si avvia u computer, ogni volta chì dumandà una password Cume per a crittografia di u cartulare in casa, selezziunate a casella se pensate di configurà una cunnessione à distanza da u computer.

    Nota: quandu si specifichi una password chì consiste solu pochi caratteri, u sistema scrive chì hè breve, ma quessa ùn significa micca chì ùn pò esse adupratu.

Dopu avè specificatu tutti i dati di l'utente, a configurazione sarà cumpletata è duvete aspettà a fine di u prucessu di stallazione di Linux Mint. Pudete monitorà i prugrami focalizendu nantu à l'indicatore in u fondu di a finestra.

Nota: durante l'installazione, u sistema rimane operativu, dunque pudete minimizà a finestra di installatore è aduprala.

Conclusione

Una volta finitu u prucessu stallazione, vi sarà offerta una scelta di due opzioni: per rimanà nantu à u sistema attuale è cuntinuà a studiale o restituite u computer è entrate u sistema operativo installatu. Se state, tene in mente chì dopu à un riavrugghiu, tutte e modifiche fatte sparguanu.