Cuntrollu di u vostru computer cun browser Google Chrome


L'utenti chì utilizanu una cunnessione Internet via Wi-Fi sò ben avè a cunniscenza di a situazione in cui, quandu cunnessi via cavu, a velocità cambia à u pianu tariffariu, è quandu usando una cunnessione senza fili, hè assai inferiore. Dunque, a quistione di perchè u router "tagghia" à a velocità, reste pertinente per parechji. I manere di risolve u prublema serà discusu in seguitu.

Cunsiglii di accelerà l'internet cù a connessione Wi-Fi

Influinzà a velocità di Internet ponu esse fatturi diversi. A cunnessione senza filu in sè ùn hè micca stabile cum'è cavu, allora ci sarà una diminuzione di a velocità. Possemu parlà solu di cumu liscia questu pruprietà negativa quant'è pussibule. È ci hè modi per fà questu. In modu convenzionale, ponu esse cumpressu in dui grandi gruppi chì sò diretti direttamente à i parametri di u router è chì sò relativi à u statu di u sistema nantu à u computer da cui sò connessi à Internet. Fighjà nantu à elli in più dettu.

Metudu 1: Configurate u router

Se a velocità di a cunnessione Internet via Wi-Fi ùn rispettabile micca cù u pianu tariffariu è hè inferiore a quandu si cacciu cun un cavu, prima tuttu, prestate attenzione à u router. A qualità di u signale pò esse influenzata da:

  1. A situazione micca successu di u dispositiu in stanza, quandu u segnale pò ùn ghjunghje micca à i so anguli remoti, o esse ingannatu da a presenza di vari interferenze.
  2. Imposta a cunfusione di rete wireless in a curezzione di u router. Quì pudete tenta di cambià u standard di a rete wireless, u numeru è a larghezza di u canale, ottimisce i parametri chì abbassanu a velocità massima.

    Leggi più: u router reduce a velocità: risolvemu u prublema

  3. Firmware obsoleto di router.

In più di quelli di sopra, pudete sperimentà cù l'antenna di u router, cumprate dispositivi addiziunali per rinfurzà u signal è, infine, rimpiazzi u router se hè obsoleta. A lista di e azzioni possibili datu quì sopra hè luntanu da esse cumpleta. I detagli nantu à possibili azzioni cù u router destinatu à migliorà a cunnessione "per a aria" sò descritti in un articulu separatu.

Leggi ancu: Cumu aumentà u signale di u router Wi-Fi

Metudu 2: Modifichi l'impostazioni di un laptop o PC

L'impostazioni sbagliate di u dispositivo da cui accede per Internet via Wi-Fi pò ancu esse u mutivu chì a velocità di cunnessione ùn risponde micca à e aspettative di l'utente. Allora, ci sarà utile servizii à i seguenti parametri di Windows di u vostru laptop:

  1. Pianu di putenza Quandu u modu di risparmiu di energia hè attivatu, a potenza di tutti i componenti integrati di u notebook, cum'è l'adattatore Wi-Fi, hè micca diminuita, ciò chì porta à una diminuzione di a velocità di a cunnessione Internet.
  2. A potenza di u modulu senza filu. Se l'utente ùn voglia micca cambià a configurazione di l'alimentazione di u laptop, pò esse cambiatu separatamente.
  3. A rilevanza di i driver di l'adattatore Wi-Fi. I piloti obsoleti portanu à u fattu chì e funzionalità di u fabbricante di l'adattatore senza fili ùn ponu micca aduprà quant'è pienu.

In sta revisione, solu le racusazioni più ginirali sò date. Una analisi dettagliata di tuttu quellu sopra, è ancu altri metudini importanti ponu esse truvatu in un articulu speciale dedicatu à stu tema.

Per di più: cumu aumentà u signale di Wi-Fi in un laptop

Nantu à i dispositivi chì esistenu u sistema operativo Android, dà una attenzione à a rilevanza di a versione di u sistema operativu è l'aggiornamentu, se hè necessariu. Una certa popularità trà l'utenti hè prugrammi di terze parti chì l'usu pò aumentà a velocità di a cunnessione Wi-Fi in un smartphone o in un tablet. Tuttavia, a so efficacia hè discutibile.